Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורה לפעמים שרכב מתקלקל.

 

אם הרכב היה עומד שבועיים בתיקון או יותר, סביר להניח שהיית מצליח לקבל דיי בקלות רכב חליפי - אבל על תיקונים קטנים שנסגרים תוך יום-יומיים לא נהוג, ואני חושב שגם לא ממש מוצדק, לתת רכב חליפי.

זה שקנית אוטו חדש ב 100K ש"ח עדיין לא אומר שחברת דוד לובינסקי (במקרה הזה) חייבת לדאוג לך לתחבורה, יום יום, במשך שנתיים מלאות (אחריות יצרן). קנית בסה"כ אוטו, לא את החברה\יצרן.

 

קצת פרופורציות לא יזיקו (ועצבים לא ממש יעזרו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

fizban אתה ראית שכתבתי משהו על פיצוי כספי?

 

באמת תודה לאל שיש אחריות חברה - מה היינו עושים בלעדיה..

 

ממש מתחשק לי לנשק להם את הרגליים.

 

זאת לא הדרך לטפל בלקוח שמרגיש שנגרמה לו עגמת נפש.

 

שיחת טלפון מהכיוון של החברה הכוללת התנצלות על אי הנעימות לא הייתה עולה להם יותר מכמה שקלים בודדים.

 

איך שאני רואה את המצב , האנשים שמכרו לו את הרכב אחראים על שביעות רצונו המלאה.

 

יש מבין?

GOT סחוג?

פורסם

זה שקנית אוטו חדש ב 100K ש"ח עדיין לא אומר שחברת דוד לובינסקי (במקרה הזה) חייבת לדאוג לך לתחבורה, יום יום, במשך שנתיים מלאות (אחריות יצרן). קנית בסה"כ אוטו, לא את החברה\יצרן.

 

קצת פרופורציות לא יזיקו (ועצבים לא ממש יעזרו).

 

איציק

 

לטעמי, אם האוטו הגיע פגום מהחברה (ולמרות שהוא תחת אחריות), יש לעשות את החיים של הלקוח כמה שיותר קלים. נתנו לי להתייבש שם במשך 3 שעות עם "שירות מועדף" (לדבריהם) עד שהוחלט להחליף את החלק, ורק אז אמרו לי שאין להם אותו במלאי ושאני אחזור בעוד 10 ימים.

 

במוסך המורשה שלהם ברעננה אמרו לי ש'לא כדאי לנסוע באוטו עד להחלפת הכבל', ואילו במרכזי שחררו אותי לנסוע חופשי עשרה ימים עד להגעת החלק.

 

כמה סתירות/טעויות/שירות לקוי אני צריך לסבול בתור לקוח שקנה רכב חדש מהניילונים? ואם כבר לסבול, אז לפחות רכב חליפי? או החזר מוניות? משהו?

פורסם

פותח השירשור שאל אם יש על מי לצעוק. אני לא רואה סיבה לצעוק ובגלל זה יש אחריות חברה. אם האוטו לימון זה משהו אחר, אבל זה עוד ממש מוקדם בשביל זה.

על פי מה שכתבת, נראה היה שהחברה חייבת משהו מעבר לתיקון הכי מהיר של התקלה והתלהמת על זה שאנחנו רגילים לקבל שירות בינוני. אז בוא תציע מה זה שירות למופת.

נשרף לי לוח האם במחשב בתקופת האחריות (חודש אחרי שקניתי אותו). היבואן לקח את הלוח, סיפק חדש תוך שבוע בלי שאלות ובלי מענות. אני צריך לצעוק על מישהו כי נגרמה לי עוגמת נפש ? בלי מחשב שבוע!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
נתנו לי להתייבש שם במשך 3 שעות עם "שירות מועדף" (לדבריהם) עד שהוחלט להחליף את החלק, ורק אז אמרו לי שאין להם אותו במלאי ושאני אחזור בעוד 10 ימים.

 

 

פה זה כבר רמת השירות של המוסך עצמו. לא קרה לי שהתייבשתי 3 שעות ב"ליטל" או ב"מרום הצמרת".

באיזו שעה הגעת למוסך?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שירות לקוחות , שירות לקוחות , שירות לקוחות!

 

 

 

בשביל זה הם קיימים , יש בעיה? שירות לקוחות צריכים לטפל בה!

 

מה עושים בשירות לקוחות? מאיפה אני יודע זאת לא העבודה שלי , שיעשו מה שהם צריכים לעשות על מנת להרגיע לקוחות עצבניים , בשביל זה הם עוברים הכשרה , בשביל זה הם מקבלים משכורת.

 

הבחור נכנס לכאן בהיסטריה שניה לפני פניה לעיתונאות ולכנסת , אם הייתי צריך לנחש (וזה מה שעשיתי) הייתי אומר שלא טיפלו בו בצורה טובה , כמו שנהוג במקרים חריגים.

 

אם יעקב בעל המכולת השכונתית אצלי מוסיף התנצלות על שקית חלב שהוא מחליף לי בגלל שהיא הייתה פגומה , גם לובינסקי יכולים.

אולי כדאי באמת שיסגרו את העסק ויפתחו מכולת במקום.

 

וליעקב אין מערך שירות לקוחות והוא בקושי רואה בעין שמאל - אם הוא היה מחליף לי המוצר מבלי להתייחס לעובדה שקיבלתי קריז על הבוקר כי רציתי לשתות נס וקיבלתי טעם של חלב מקולקל , לא הייתי חוזר לקנות ממנו!

 

לא קשה לא מסובך.

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...