Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"ארגון איסלאמי בעיראק, הפועל בשיתוף עם אל-קאעידה, מציע לאפשר לנשים לקבל רשיון נהיגה, אך תחת התנאים הבאים: גילה מעל 30, תנהג בלבוש צנוע ובשעות המותרות לה, וגם - תשלם מקדמה על תיקונים עתידיים"

מתוך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3385106,00.html

פורסם

אלוהים, עד כמה אפשר להיות מפגרים! זה פשוט מצחיק בטירוף!

"עליה לשאת עמה טלפון נייד, ובמקרים של חריגות, בעיות או תקלות להתקשר למרכז התנועה לנשים"

 

:roflmao:

 

מה זה לעזאזל המרכז התנועה לנשים הזה?

פורסם

אכן, צעד חשוב ומבורך לקראת שיוויון זכויות מלא בין גברים לנשים :-P

 

באמת, זה לא יאומן שברחבי העולם עוד יש אנשים שחושבים שאפשר לדבר עם המטורפים האלו, ושהם לא באמת חיים בתקופת האבן.

 

אותי מצחיק שהם טוענים שברגע שהצעירים שמעו שמי שעובר על המהירות המותרת הוא כופר ומורד באללה, אותם צעירים הפסיקו לנהוג מהר. בטח אצלנו במשרד התחבורה מתבאסים שכאן זה בחיים לא היה עובד (אולי בשביל החרדים :wink: )

 

מה זה לעזאזל המרכז התנועה לנשים הזה?

 

זה מרכז שהוקם כדי ללמד את נציגי המין הנשי, הנבער, חסר הקורדינציה, הנרדף והבזוי כיצד לנהוג. מה, לא ברור?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איזה פרימיטיביים זה פשוט משהו... , בסוף איכשהו הנשים שלהם יקבלו קצת אומץ לדבר אבל כמובן יאשימו בזה את "האוייב הציוני"...:screwy: :screwy: :screwy:

 

 

 

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

עם תנאים מהסוג הזה אני מעדיפה להמשיך ללכת ברגל.

 

 

ולאלכס, לא חושבת שאישה מהאיזורים הללו בעולם תתפוס אומץ ותדבר, לא תיקח את הסיכון למוות בסקילת אבנים.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יאללה , יאללה...

 

פתאום כולם מתחסדים .

 

הרי כולנו צועקים ברמזור כשרואים משהו מטומטם קורה , שזו אשה אחראית לזה .

 

אח"כ אנחנו אפילו עוקפים רק כדי לוודא שאנחנו צודקים .

 

:lol:

 

 

 

חוק מבורך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני עם יאשה ואני בהחלט בעד כזה דבר בארצנו!

 

כמה פעמים נסעתי עם ידידות וחשבתי שזהו הלך עליי...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שר התחבורה פרסי.. אל תבלבל את זה עם העיראקים :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חוק מעולה . לדעתי , צריך להעביר אחד כזה גם בארץ .

 

חשבתם לעצמכם איזו טראומה אפשר לקבל מלראות אישה עם שפם נוהגת בכביש ?

 

2003_1649.JPG

 

:shock2: :shock2: :shock2:

 

 

 

 

 

 

הכל ברוח טובה . חג שמח לכולם ! :)

פורסם

מתי בארצנו?

יש מספיק נשים עירקיות שלא יודעות לנהוג פה בארץ...

אבל למה מרשים להן לנהוג גם בשעות העומס,למה?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

  • גיל הנהגת לא יהיה פחות מ-30.
  • נחוצה הסכמה של האפוטרופוס שלה לכך שהיא תנהג.
  • על הנהגת להשיג רישיון מהמרכז ללימוד נהיגה לנשים.
  • הנהגת תהיה לבושה בצניעות ולא תשתמש בשום תכשיט או איפור.
  • מותר לנהגת לנסוע בתוך העיר בלבד, ולא בכפרים או בפרברים.
  • שעות הנהיגה המותרות הם: בימים שבת עד רביעי - מ-7:00 ועד 20:00, ובימים חמישי ושישי מ-12:00 ועד 20:00.
  • עליה לשאת עמה טלפון נייד, ובמקרים של חריגות, בעיות או תקלות להתקשר למרכז התנועה לנשים.
  • במעמד קבלת הרישיון, ישולם סכום כספי שנקבע מראש, בין השאר עבור תיקון הרכב.

 

 

סוף סוף ח"כ גלעד ארדן מציע משהו חיובי!

×
×
  • תוכן חדש...