Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קחי אותי שרון!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מה שהכי עצבן במרקו זה, הקטע שכל פעם שהוא היה מתכופף לקשור שרוכים בנעליים או שהוא הולך להשתין בפינה אמא שלו הייתה עוברת :shock:

 

 

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אולי אתם תעזרו לי... :D

 

הייתה פעם סידרה מצויירת (בתקופה של הרובוטריקים וכו') שהגיבורים שלה היו מעיין חיילים שלבשו מסכות זכוכית שכאלה על חצי מהפנים והתגוררו בתוך ערים עם כיפת זכוכית מעליהם ...

 

אני נשמע אמנם הזוי יותר ויותר אבל הייתה סדרה כזו ואף אחד לא מצליח למצוא אותה או פרטים עליה... :lol:

:-)

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

 

הא אתה הוא הבעלים של הGTI הכחולה עם המדבקה של הרובוטריקים?

איפה קנית אותה (את המדבקה כמובן, למי אכפת מהאוטו :D:D )??? אני גם רוצה!!!!!! :D

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

 

הא אתה הוא הבעלים של הGTI הכחולה עם המדבקה של הרובוטריקים?

איפה קנית אותה (את המדבקה כמובן, למי אכפת מהאוטו :D:D )??? אני גם רוצה!!!!!! :D

 

חחחח ... כן , זה אני .

 

אני שמח שככה לפחות מזהים אותי ... "ההוא עם האוטו הכחול עם המדבקה של הרובוטריקים מאחורה ... "

 

תגידו ... מה ... אני אובייקט מיני ?! גם לי יש רגשות ...!!! קוראים לי אביב ... ואני מאוד אודה לכם אם תפנו אלי בשמי ! :?

 

אהה ...לגבי המדבקה ... אתה בערך הבן אדם ה 100 ששאל אותי מאיפה להשיג את המדבקה ... ( הבן אדם ה-99 היה השוטר שעצר אותי בדרך לאילת ) .

אז ככה , ניתן להשיג אותה בחנות בת"א ... בבוגרשוב איפשהו ... " ג'יפה - JIFFA" ,

ככה קוראים לחנות ... ואני קבלתי את המדבקה כחלק מסט של שני הסמלים של הסדרה , ככה שאין לי מושג כמה זה עולה , קבלתי אותם מתנה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
זה והתוכנית של צביקה הדר כוכב נולד השתלטו על הטלוויזיה !!!!!!!!!

 

חולה על נינט!

אני רוצה להתחתן איתה!!

 

הלו הלו :!:

תצטרך לעבור דרכי לפני שאתה עושה את זה :evil:

 

איציק

אם יש ריבים על נינט אני אתפשר על שירי מימון.

שלא תגידו שאני לא גמיש איתכם.

 

אפרופו נינט, יש קליפים שלה בקאזאה - חובה להוריד!

הבחורה פשוט עוצרת נשימה...

 

נינט - קח אותי - - - - > מומלץ!

172

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

 

הא אתה הוא הבעלים של הGTI הכחולה עם המדבקה של הרובוטריקים?

איפה קנית אותה (את המדבקה כמובן, למי אכפת מהאוטו :D:D )??? אני גם רוצה!!!!!! :D

 

חחחח ... כן , זה אני .

 

אני שמח שככה לפחות מזהים אותי ... "ההוא עם האוטו הכחול עם המדבקה של הרובוטריקים מאחורה ... "

 

תגידו ... מה ... אני אובייקט מיני ?! גם לי יש רגשות ...!!! קוראים לי אביב ... ואני מאוד אודה לכם אם תפנו אלי בשמי ! :?

 

אהה ...לגבי המדבקה ... אתה בערך הבן אדם ה 100 ששאל אותי מאיפה להשיג את המדבקה ... ( הבן אדם ה-99 היה השוטר שעצר אותי בדרך לאילת ) .

אז ככה , ניתן להשיג אותה בחנות בת"א ... בבוגרשוב איפשהו ... " ג'יפה - JIFFA" ,

ככה קוראים לחנות ... ואני קבלתי את המדבקה כחלק מסט של שני הסמלים של הסדרה , ככה שאין לי מושג כמה זה עולה , קבלתי אותם מתנה !

 

אני עדיין מחכה למדבקה...

:-)

פורסם

אריאל -

 

לא שכחתי אותך ... אני כנראה אהיה שם השבוע , יש לי כבר רשימה של אנשים שרוצים .

חחחח ... אני אביא לך ברגע שאני שם .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
זה והתוכנית של צביקה הדר כוכב נולד השתלטו על הטלוויזיה !!!!!!!!!

 

חולה על נינט!

אני רוצה להתחתן איתה!!

 

הלו הלו :!:

תצטרך לעבור דרכי לפני שאתה עושה את זה :evil:

 

איציק

אם יש ריבים על נינט אני אתפשר על שירי מימון.

שלא תגידו שאני לא גמיש איתכם.

 

אפרופו נינט, יש קליפים שלה בקאזאה - חובה להוריד!

הבחורה פשוט עוצרת נשימה...

 

נינט - קח אותי - - - - > מומלץ!

עזבו אותכם מקליפים של נינט. יש לי את הקטע של שירי שהיא חיקתה את בריטני ספירס עם הריקוד.

יש את זה באתר סברס.נט, ביחד עם כל השירים מהתוכנית, אין לי מושג אם יש את זה בקאזה אבל תנסו, זה השם של הקובץ:

Shiri_Rikud_By_Paz_For_Sabres.net

 

וזה הלינק לסברס.נט:

http://www.sebres.net

פורסם

היי הייי הייי

 

שכחתם כמה נוסטלגיות !!!!!! :mad::mad:

 

"הימן ושליטי היקום" שתמיד נלחם באיזה שלד כזה

 

וגם את "שירה נסיכת הכוח" עם החד קרן שלה :oops:

 

 

מה עם מאקרון 1 ?!?!?

 

הייתה גם פעם סדרה מאוד נחמדה "ספיד רייסר" (גוווווו ספיד גוווו)...

 

 

בקשר לרובוטריק 106 רע-לי

 

הוא יסבול מבעיות אמינות חמורות ומהר מאוד מגטרון יצליח להשבית אותו :twisted::twisted:

 

הרובוטריק שהכי אהבתי היה זה שהפך למכונית שרירים (בעצם היו כמה :p )

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
היי הייי הייי

 

שכחתם כמה נוסטלגיות !!!!!! :mad::mad:

 

"הימן ושליטי היקום" שתמיד נלחם באיזה שלד כזה

 

וגם את "שירה נסיכת הכוח" עם החד קרן שלה :oops:

 

 

מה עם מאקרון 1 ?!?!?

 

הייתה גם פעם סדרה מאוד נחמדה "ספיד רייסר" (גוווווו ספיד גוווו)...

 

 

בקשר לרובוטריק 106 רע-לי

 

הוא יסבול מבעיות אמינות חמורות ומהר מאוד מגטרון יצליח להשבית אותו :twisted::twisted:

 

הרובוטריק שהכי אהבתי היה זה שהפך למכונית שרירים (בעצם היו כמה :p )

 

 

מקרון 1 גם היה חזק.

 

אבל אין על אומגה ברובוטריקים, הוא יכול להלחם מול כולם ולנצח.

הוא גם היה ענק כולם הגיעו לו לגובה האשכים

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

ילדים...

 

שום דבר לא השתווה או משתווה ל...'חלוצי החלל'. :new-alien:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מוש השור עובד וטוב לו

מוש מוש

מוש מוש

 

עבודות רבות גם יש לו

מוש מוש

מוש מוש

 

הוא אומנם חרוץ

אבל תמיד יש הפתעות.... :lol::roll:

פורסם
ילדים...

 

שום דבר לא השתווה או משתווה ל...'חלוצי החלל'. :new-alien:

 

מה זה חלוצי החלל ?

 

באיזה שנה היא שודרה ?

MITSUBISHI GALANT SPORT


×
×
  • תוכן חדש...