Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
The Horror ! :shock2:

עמוק בפנים, בכל נער צעיר שגר ליד קריית שמונה, מסתתר לו ערס קטן שרוצה לפרוץ לעולם הגדול :-D

 

זה עדיין לא הופך אותו למשחק נהיגה ריאליסטי.

וכן, אני מכיר את המשחק.

 

אביחי

אם המאפיינים הללו לא הופכים את GTA3 למשחק ריאליסטי, אני לא יודע מה כן.

אמנם אין מד קמ"ש, סל"ד, והחלפת הילוכים...אבל בחאיית, מרגישים שם את המכונית פי מיליון מכל NFS...

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסאן אנדרס אפשר "לערוך" (אהבתי את המילה :lol:) מכוניות במכוני שיפורים, אתה יכול למצוא אותם בעזרת המפה, הסימון שלהם נראה כמו מפתח שוודי אדום :wink:

ושתדע, בכל מכוני השיפורים שמפוזרים במשחק, אפשר להכניס סוגים אחרים של מכוניות (אמריקאיות, ספורט, על...).

GTASA.JPG

GTA SA.JPG

פורסם

אפשר לשפר אותם גם מכנית שם, או רק "ויזואלית"?

 

אני חולם על רכב שטח אימתני, כמו הג'יפ של המשטרה, אבל יותר עביר :evil:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הרוב שם זה ויזואלית.

אבל יש גם מתלים קופצים (ככה הרכב יותר עביר), ויש גם נייטרו (שגורם לרכב להיות יותר מהיר לכמה שניות).

את הרכב של המשטרה אני לא חושב שאפשר לשפר, אבל שווה לבדוק.

בכל מקרה, לא חסר במשחק הזה רכבי שטח.

כולל באגים למיניהם.

aw3.JPG

hummer2.JPG

MONSTER TRUCK.JPG

buggy2.JPG

פורסם

המונסטר טראק נראה מגניב ויש לו עבירות מעולה אבל הוא נוטה להתהפכויות והיגוי יתר מפלצתי.

בשטח אני מעדיף את אופנוע השטח (Sanchez), אפשר למצוא אותו בעיירות של רדנקים וחניוני משאיות באזור המדבר.

פורסם
המונסטר טראק נראה מגניב ויש לו עבירות מעולה אבל הוא נוטה להתהפכויות והיגוי יתר מפלצתי.

ההיגוי יתר המפצתי נובע מלחיצה על רווח- במכונית רגילה הגלגלים האחוריים ינעלו, במונסטר טראק הסרן יסתובב עם ההגה.

 

איפה מצאת את שני הכלים האדירים האלו שבתמונות המרכזיות?

[אייקון מזיל ריר]

את ההאמר אפשר למצוא על הכביש.

אבל קח קוד למכוניות המהירות (שיסתובבו בכבישים)- GUSNHDE

וזה הקוד למונסטר טראק- AGBDLCID

 

יש לי 2 דפים עם קודים לסאן אנדרס, אם יהיה ביקוש אני אצלם אותו.


×
×
  • תוכן חדש...