Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה מאוד חשובה בקשר לחיבור הסאב באוטו...

יש לי מגבר פולס האודיו 1600וואט 4ערוצים וסאב לנזר1600וואט500RMS

המגבר כרגע מופעל רק על הסאב הזה.

מהסאב יוצאים 4חיבורים ולא כמו בכל סאב 2מפני שהוא שתי סלילים...

בקיצור מה שחבר אמר לי לעשות{ועשיתי} זה לחבר כל זוג חוטים בגישור למגבר כרגע על כל 2ערוצים במגבר יש גישור של הסאב..

האים ככה זה חיבור נכון של הסאב? או שיש דרך אחרת?

אני שוב אומר המגבר הזה במטרה לפתוח רק את הסאב בלבד!

תודה לעונים.

bmw-530i 3.0L

פורסם

מה שעשיתה זה חיברת 2 אוהם בגישור, אין הרבה מגברים שמסוגלים לרדת ל 2 אוהם בגישור וגם שלך לא. אתה תגרום נזק למגבר.

ההצעה שלי היא תחבר את הסלילים בתור תקבל 4 אוהם משני הסלילים וכך תוכל לחבר את הסאב בגישור לשני ערוצים. לא תוכל לנצל את כל הערוצים של המגבר לסאב הזה.

פורסם

אתה יכל בבקשה להסביר יותר ברור איך לחבר את הסאב?

אני לא מבין הכי גדול בחיבורים אים החוטים האלה וכל זה ביגלל זה אני מבקש ממך..

ודרך אגב:הסאב יעבוד פחות חזק או שלא יהיה הבדל?

אור.

bmw-530i 3.0L

פורסם

אני יתעלק על השירשור וישאל אותכם איך מחברים סאב שהוא 2 סלילים כל סליל 4 אוהם משמע יורד ל-2 אוהם למונו?

תודה לעוזרים, כי אני פשוט מסתבך עם זה..

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מחברים אותו רגיל .

פלוסים ביחד

מינוסים ביחד

ואז למגבר פלוסים לפלוס

ומינוסים למינוס .

אם יש לך 4 יציאות במונו זה לא משנה . כי המגבר כבר מזהה את זה איך שלא תחבר .

 

בברכה רוני

נ.ב גיא תענה בפרטי זה לא נעים :)

פורסם

דרך אגב עוד שאלה..

אים אני יחבר סאב שכל סליל שלו 4אום ולא2אום באותה צורה שהראתה לי יהיה נזק לסאב?

bmw-530i 3.0L

פורסם
אני מקווה שהסקיצות יעזרו לך.

הנגדים זה הסלילים.

כניראה שטעיתי כל סליל הוא 4אום ולא 2אום..

עדיין לחבר אותו באותה צורה כמו בגרף?

bmw-530i 3.0L

פורסם

אתה רוצה תשובה?

אנחנו צריכים נתונים נכונים ובטוחים~

 

לך. תבדוק בדיוק ! את הדגם של הסאב. ולא בערך!.

ותחזור. תגיד כמה הוא. ואנחנו נעזור לך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כניראה שטעיתי כל סליל הוא 4אום ולא 2אום..

עדיין לחבר אותו באותה צורה כמו בגרף?

אני הסתמכתי על מה שפותח השירשור כתב

כן המגבר יכל לרדת ל2אום ככה רשום באתר וגם בחוברות שלו.

בקשר לסאב כל סליל 2אום.

2+2=4

×
×
  • תוכן חדש...