Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

מה דעתכם על הרכב הנ"ל האם הוא מוצלח ?

הוא נמחר בזול כחדש ,האם התגבשה דעה לגביו כבר?

הדרישות הם רכב ליחיד נסיעות קצרות של 40 -30 קמ ביום .

מה המומחים אומרים ?

תודה על העזרה!!

פורסם

משה, תמצא רכב אחר אחת שתיים שלוש.

 

כל קניה, גם משומשת בסכום הזה תהיה עדיפה על פני הדייהו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
משה, תמצא רכב אחר אחת שתיים שלוש.

 

כל קניה, גם משומשת בסכום הזה תהיה עדיפה על פני הדייהו.

רז על סמך מה אתה אומר את זה ? :roll:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

--------------------------------------------------------------------------------

 

razmel כתב:

משה, תמצא רכב אחר אחת שתיים שלוש.

 

כל קניה, גם משומשת בסכום הזה תהיה עדיפה על פני הדייהו.

 

רז על סמך מה אתה אומר את זה ?

 

הסבר:

 

התחלתי ב-משה כי זה שמו. הוספתי גם אחת שתיים שלוש כי בסלנג הכוונה למייד, וגם בגלל שזה חלק מהיוזר שלו.

 

מה לא ברור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
רגע איפה ראית דייהו??

התכוונתי לשברולט החדשה הקטנה

http://www.umi.co.il/site/mainpage.asp?pi=144&di=0&tmpl=150

 

שברולט אביאו היא דייהו קאלוס. אחד לאחד. בול אותו דבר. אותה המכונית. אה, חוץ מהסמל.

 

אז האם אתה מעוניין בדייהו עם סמל של שברולט?

פורסם

ולחשוב שיש הרבה אנשים מסכנים שלא זכו להכיר

את הפורום הזה, ויקנו דייהו מקרטעת במחשבה שהנה,

הם הגשימו את חלומם לרכב אמריקאי

:(

 

האם זה חוקי בכלל? זה לא הונאה?

אני משער שבטח הדייהו עם סמל של שברולט יותר יקרה מהדייהו עם סמל של דייהו.. :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

--------------------------------------------------------------------------------

 

razmel כתב:

משה, תמצא רכב אחר אחת שתיים שלוש.

 

כל קניה, גם משומשת בסכום הזה תהיה עדיפה על פני הדייהו.

 

רז על סמך מה אתה אומר את זה ?

 

הסבר:

 

התחלתי ב-משה כי זה שמו. הוספתי גם אחת שתיים שלוש כי בסלנג הכוונה למייד, וגם בגלל שזה חלק מהיוזר שלו.

 

מה לא ברור ?

לא אמרתי שלא ברור ... אלא שאלתי על סמך מה אתה אומר את זה - אל תקנה נקודה.

 

שים לב לתשובה של צוקרמן היא הרבה יותר ברורה ואפילו יותר קצרה - תפנים.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בוא תגיד לנו מה התקציב שלך, מה הדרישות, ונמצא לך רכב טוב יותר (חדש או משומש)

מאשר השברולט בתחפושת.

 

גיא.

פורסם

קודם כול תודה רבה לכם !!!

אז ככה

התקציב שלי נע בין 60-80 (עדיף 60 כמובן)

אני מחפש אמינות קודם כול (נו.. כמו כולם) אני צריך אותו לנסיעה של 30-40 קמ ליום

ושישנא מוסכים.

פורסם
אפרופו שמתי לב שאני יכו לקנות פונטו חדשה באותו מחיר ..

מה אתם אומרים על פונטו?

 

הפונטו טובה יותר מהדייהו-שבי.

 

תשקול בחיוב את היאריס. גם קליאו ו206 הן אופציות לא רעות אם כי לדעתי נחותות מהיאריס. במידה והתקציב מאפשר (דיברת על גיר ידני קודם) היאריס T ספורט היא אופציה מאוד נחמדה! אבל מגיעה לארץ רק ב 3 דלתות.

פורסם
שים לב לתשובה של צוקרמן היא הרבה יותר ברורה ואפילו יותר קצרה - תפנים.

 

 

 

דניאל, אם התשובות שלי לא ברורות לך יש לך 4 אפשריות:

 

1. לקרוא שוב ושוב עד שתבין.

 

2. לחכות להסבר של צוקרמן עבור אנשים כמוך.

 

3. לא להבין, ולהמשיך הלאה (רצוי בלי להגיב בשרשור, אם דחוף לך - שלח לי הודעה פרטית).

 

4. לחפש פורום אחר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

1. באמת מעצבן שמרמים במידה מסוימת אנשים כאשר מכניסים את דייהו כרכב "אמריקאי", GM, יש המון אנשים שאוכלים את " תכירו את המשפחה החדשה של שברולט" ושבאמת לא יודעים במה מדובר.

למה לא ממשיכים לשווק אותם תחת אותו שם רק תחת קונצרן GM ובונים להם מותג חזק יותר. לדוגמא כמו סיאט וסקודה בפולקסווגן.

 

2. מצד שני מה ההבדל, לפחות פה בארץ, לאמריקאית אין שם טוב כ"כ, זוללת דלק, לא הכי אמינה, כבדה ומוניטין די חלש.

אבל בעצם גם דייהו, די חלשה, לא מבוקשת, לא מתקשרת, לא מבריקה. - אבל... אמינה יותר משברולט, בסיסית אבל נוסעת.

:-D

×
×
  • תוכן חדש...