Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

סקר- איך אתה מתנהג במוסך?  

87 הצבעות

  1. 1. סקר- איך אתה מתנהג במוסך?

    • עומד ליד המכונאי ורואה מה הוא עושה
    • נשאר במוסך בחדר ההמתנה וממציץ מדי פעם אל עבר הרכב
    • time is money- עוזב את הרכב במוסך ומחכה שיתקשרו אלי


פוסטים מומלצים

פורסם

כמי שמכיר טוב את הצד השני, של המכונאי, נראה לי שחצי מהמגיבים פה מבלפים, היו רוצים, או מטפלים ברכבם במוסך בארץ לה-לה-לנד :? .

  • אף מכונאי לא אוהב שעומדים לו על הראש, לרובם מתחילות לרעוד הידיים שמתבוננים בהם מקרוב.
  • בעל הבית לא רוצה שיקרה חס וחלילה תאונה, הרי מוסך זה לא מקום להתסתובב בו, ותאונות קורות.
  • ולמה משקיעים בחדר המתנה- רק ליופי?
  • וכמו שכבר ציינו, אם יש לך רכב יש לך כנראה גם עבודה, (צריך לממן את הרכב), כולם לוקחים יום חופש בשביל טיפול ברכב?

תהייו מציאותיים ותעשו לי טובה....תספרו סיפורים למשהו אחר.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את ה-ZX הכנסתי למוסך פעמיים, אני מטפל בה לבד, במוסך רק עשיתי דברים שממש, אבל ממש לא היה לי כח לעשות לבד או אפילו עם עוד זוג ידיים, אבל בלי ליפט (כמו החלפת תושבות גשר אחורי בגשר מקפירסון שיש ב-ZX). שמתי כפפות ועזרתי למכונאי בחלק מהדברים - מוסך קטן ו"ידידותי".

 

לא השארתי אוטו למשהו שלקח יותר משעות בודדות, ואין שאלה של יום חופש. ואין במוסך הזה חדר המתנה :)

פורסם
עומד וצופה מרחוק, תוך לגימות קפה משובח.

 

אין דבר שמפריע יותר לבעל מקצוע, ממישהו שיושב לו על הווריד ולא זז![/quote]

 

ניר . צל"ש לקוח יקר ומועדף, בדרך אליך!

כן ירבו לקוחות פוטנציאלים כמוך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מגיעה ב 7:00 בבוקר, ממתינה למכונאי, פותחת איתו את העסק, משאירה את הרכב וחוזרת כשהוא מוכן.

(בערך כשעה).

המכונאי והמוסך אמינים, אם אין לכם אמון בבעל המקצוע שבו אתם מטפלים ברכב, אין לכם מה לעשות שם, תחליפו מוסך, או שתפסיקו להיות פרנואידים כל כך.

 

 

 

 

ל'

ליטל, מת עלייך, ועל לקוחות שכמותך, כן ירבו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נכון , במוסך שאין לך אימון אל תטפל . במוסך שיש לי אני לוקח תלוש לקפטריה/מבקש הסעה לעניני. אם אחרי 4 שנים ו-57K ק"מ האוטו לא מבקש יותר מטיפולים שגרתיים - כנראה שהם עושים מה שמחייבים.


×
×
  • תוכן חדש...