Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שמעתי בעבר דברים בכל מיני תגובות לא מסודרות לגבי השירות

רציתי לשאול בנושא :

1. האם השירות אמין

2. עד כמה הוא מקצועי

3. עלויות

 

מעבר לזה אני שוקל להעביר את הרכב על שם סבתי מהסיבה שאינני רוצה כי יהיה מתועד כי יש ברשותי רכב.

האם זה יכול ליצור בעיות כפלי או כלפי סבתי?

 

אני מקווה שתגיבו במהרה כי אני כנראה סוגר בעוד כמה שעות את העסקה

 

המון תודה!

פורסם

המומחה בודק רכב ב-299 ש"ח.

שזה כ-100 ש"ח פחות ממכון בדיקה.

 

גם אצל מכון וגם אצל המומחה תראה הרבה כסת"חים ומעט מאוד חומר שממש מועיל וניתן לעבוד/להבין אותו.

 

בקשר להעברת בעלות ע"ש סבתא - לא יודע מה בדיוק הסיפור, אבל שלא יקרה מצב שייפגעו לה בקצבה מפני שיש לה רכב (-כלומר יש לה כסף).

 

את הרכב הקודם שלי בדקתי במכון מוכר ומכובד, ונרשמו שמה המון גיבובי שטויות על בעיות שלא היו לרכב בכלל.

לעומת זאת המנוע הצריך הרמת ראש ותיקון לא פשוט עקב מעבר מים.

כחודש אחרי הקנייה!

 

את זה לא אמרו לי! בעל פה אמרו שהמנוע במצב מצויין, אחלה אוטו, נוסע מצויין.

בכתב כתבו נזילות/לחץ/רעש, הכסת"חים הרגילים, כך שבבית משפט הייתי נתקל בבעיה אמיתית.

 

(אני חייב לציין שלמכון לא היו שום קשרים עם המוכר והוא לא היה בעיר מגוריו, כמו כן המוכר לא לחץ עליי ללכת לשום מכון - "אני מעדיף ללכת למכון הכי קרוב, אבל אם אתה רוצה משהו אחר אין לי בעיה").

פורסם

על איזה קצבה מדובר?

 

ממ.. אין לה בעיות כלכליות או משהו טפו טפו טפו...

 

אני פשוט לא רוצה שיהיה על שמי הרכב כי אני מוצהר עם בעיות כלכליות

וחושש כי יבטלו את ההצהרה..

פורסם
נכון, למה לא לחלוב את המערכת אם אפשר?

 

תאמין לי שמצבי רחוק מלחלוב את המערכת..

מעבר לכך אני לא חושב שזה עלול לשנות משהו לגבי מצב התמיכה שאני זכאי לו.

אגב מדובר בסכ"ה באישור עבודה..

זה לא שאני חולב כספים שלא מגיעים לי!

 

אבל תודה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...