Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מודל 94' עם 50K ק"מ - זיוף קילומטרז'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא סוויפט 94' יד 1 והקילומטרז' הוא 50,000 ק"מ. הרכב לא מטופל במוסך מורשה, כך שאין לי איך לבדוק את זה.

הבעלים הוא קשיש שלא נהג על הרכב כמעט (זה מה שהסבירו לי).

מישהו רשם בפורום שברכבים אלו בכל 100,000 ק"מ הקילומטרז מתאפס, כך שייתכן וזה בכלל 250,000 ק"מ..

מה שכן, המצבר שברכב הוא משנת 2000 ובכל זאת הרכב נוסע יפה וזה מה שכן תומך בק"מ הנמוך.

 

האם במכון בדיקה יעלו על זיוף קילומטרז' אם קיים?

פורסם

הבעלים הוא קשיש שלא נהג על הרכב כמעט (זה מה שהסבירו לי).

 

הסבירו ? בן אחותו שעוזר לו כי הוא במילואים ?

דבר עם בעל הרכב עצמו ותוכל די בקלות לראות אם הוא אמין או לא.

 

בענין מד האוץ - לא זכור לי אם בסוויפט יש רק 5 ספרות. אם כן - אז יכול להיות שהוא כבר התאפס.

בכל מקרה סביר שבשנותיו הראשונות כן טופל במורשה. ייתכן ויש רישום שיכול לתמוך או להפריך את נתון הנסועה.

 

בענין בלאי ברכב - גם בלי בדיקת מנוע אפשר לראות אם הרכב "עבד הרבה" או לא. (בלאי בדוושות, ריפודי דלתות וכו').

 

ענין נוסף - יש מכוניות שאכן עמדו זמן רב, או נסעו מעט מאוד מידי פעם.

אם הרכב אכן מיד ראשונה - דבר עם הבעלים האמיתי.

 

נסועה נמוכה ברכב משנתון כזה אינה בהכרח ערובה למצב טוב של הרכב. חפש בפורום.

 

(הערה - כבר קניתי בעבר רכב בן 15, מיד ראשונה, עם 35K אמיתיים במד האוץ).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בעל הרכב בן 90+ ועל כן בני משפחתו אחראים על המכירה...

יש לי תמונה של המנוע ומה שמסביב לו אם זה יעזור

פורסם

בסוויפט המד קילומטר הוא בעל 5 ספרות כך שכל 100K (יותר נכון 99,999 ק"מ) המונה מתאפס כך שלא ניתן לדעת באם מדובר על 150K,250K וכו'. כדי לדעת את אמיתות הדברים, האם הרכב יד ראשונה?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אם האוטו גיר רגיל קל לראות לפי השחיקה בגומי המכסה על דוושת הקלאץ'. אוטו שנסע 50,000 ק"מ בלבד לא תהיה שחיקה כמעט בכלל. 150,000 שחיקה בינונית 250,000 שחיקה גבוהה.

למכון בדיקה יהיה קשה מאד להגיד אם הקילומטרז' תואם, כי הם מפחדים על הטוסיק שלהם.

 

אתה צריך לראות ניירות של טיפולים שעבר האוטו, גם ובעיקר ישנים.

בכל מקרה, באיזה מוסך שלא טופל, רשום הקילומטרז' שמוסר בעל הרכב בזמן הטיפול. אם המספר נכון תוכל לראות שמטיפול לטיפול הקילומטרז' באמת השתנה בקצב דומה ל 4000 ק"מ בשנה. לא סביר שמישהו יתכנן הונאה כזאת 5 שנים מראש. בטיפול של שנת 2002 צ"ל כתוב נניח 37000 ק"מ ובטיפול של שנת 2004 44000 ק"מ (אם האיש מעל 90 הוא כנראה נסע משנה לשנה פחות).

ובכלל אם לאוטו 150,000 במקום 50 אז מתישהו כבר היה צריך להיות כתוב קילומטרז' גבוה מ 50,000.

אם אין בכלל ניירות ישנים על טיפולים (חפש בתא הכפפות ובפלסטיק הזה של הרשיונות) הסיכוי לרמאות עולה.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

זה רכב אוטומאטי ועל כן לא אוכל לבדוק את העניין עם הקלאץ', אבל אבדוק רישומים מהמוסך כפי שאמרת.

צירפתי תמונה של המנוע אם זה יעזור להערכה:

swift eng.jpg

פורסם

לי יש סובארו ג'אסטי יד שביעית עם 24000 קילומטר משנת 90. רוצה להחליף?

 

קניתי אותו עם 19000, אבל את החמישה הנותרים עשיתי בחודשיים האחרונים.

 

כמו שהחשמלאי שלי אומר: "אני לא מאמין בקילומטראז', אידיוט!"

 

(אני לא קורא לך אידיוטית, זה החשמלאי שלי שקורא לי אידיוט)

פורסם

המממ....

זה נראה לי כמו מנוע.

 

אולי מישהו אחר יוכל לעזור.

 

עוד דבר זה הריפוד של מושב הנהג. באוטו שנסע רק 50K מצב הריפוד במושב הנהג צריך להיות כמעט זהה למצב הריפוד במושב הנוסע - הכוונה גם לחיצוניות שלו וגם לכמה המושב "שקע" תחת משקל הנהג. ב 150K יהיה כבר הבדל, אלא אם הנהג ממש קל וזערור וזוגתו דבה.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

קשה מאוד לדעת, מצד אחד המנוע מטונף, כאילו אף פעם לא שטפו אותו, מצד שני זה לא אומר כלום כי רכב כזה יתכן שיילך לו אטם מכסה השסתומים אחרי 13 שנה.

תבדוק מצב דוושת הברקס, את ההעברות בגיר, את הבולמים, את הריפודים, או אפילו קבלה מטיפול אחרון.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

בואו נאסוף את העובדות הקיימות:

לרכב יש רק 5 מספרים במד הקילומטרים.

הקונה דיברה עם מישהו שאמר לה שבעל הרכב בן 90+ (???)

הרכב בן 13.

בעל הרכב אינו מסוגל לדבר מפאת גילו? אז איך היה מסוגל לנהוג?

 

אז נכון, יכול להיות שהוא ישב במחסן כל הזמן, הרי בן 90 לא יהיה מסוגל לבצע נסיעות בין-עירוניות טרנס אטלנטיות על בסיס יומי, או בכלל, ונכון שיכול להיות שהשמן שנזל מכל כיוון הוא אטם שהתייבש, אז נכון שיכול להיות שבגיל 92 בעל הרכב עדיין השתמש בו, והיום בגיל 93 הוא לא יכול יותר.

יכול להיות, אבל מוטל בספק, משום מה, גם לי נראה שהמד התאפס מספר פעמים, או לפחות פעם אחת.

 

לפני שבוע קניתי לאחותי ג'אסטי שנת 91, רשום 52K במד.

האם יכול להיות שהרכב ב50K?

(אולי עובדה קטנה ולא חשובה, יש רק 5 מספרים במד)

פורסם

אותי דווקא מעניינת העובדה שהמצבר הוא משנת 2000.

מצבר ברכב שכמעט לא נוסע לא יחזיק 6-7 שנים, אלא אם כן כל ה 50 אלף ק"מ נעשו ב7 השנים האחרונות, וגם אז זה לא הרבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

המוכרת הרגע אמרה לי בטלפון שאין לה רישומים מהמוסך מכל השנים האלו, ועל כן נראה לי שאני מוותרת על הרכב הזה...

תודה לכולם!

פורסם

האוטו הקודם שלנו היה סוויפט סדאן {4 דלתות}.

אכן הוא מציג רק 5 ספרות.

כמה שזה נשמע דבילי אבל תעשי סיבוב עם האוטו ותלחצי על הדוושה חזק ופשוט תנסי כמו לפמפם.

אם תרגישי שהאוטו לא סוחב מספיק והדוושה קשה בטרוף,כזה מאוד אבל מאוד קשה ללחוץ אז תדעי שהאוטו עשה המון!

לפני שמכרנו אותו אני חושב שהמנוע היה בסוף חייו בגלל שהיה ירידה בכוח משמעותית וכל הדברים שציינתי.

×
×
  • תוכן חדש...