Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי אלנטרה שנת 2002 החום כרגיל קו מתחת לממוצע אבל חסר מים - קו מתחת למינימום

כל הקיץ המים היו מעל המינימום ולא היו יורדים אז מה פתאום עכשיו ירדו?

אולי בגלל הקור המים פשוט התקווצו? אבל לא נראה לי כי בדקתי גם שהם חמים וחסר

השאלה העיקרית היא האם מותר לשים מים רגילים מהברז? או שחייב מים ירוקים

כי מה שחסר נראה לי רק ליטר אחד אז לא משמעוי אם אשים מים רגילים אבל מה אתם אומרים?

פורסם

יש להוסיף אך ורק את נוזל הקירור שמומלץ ע"י יצרן הרכב.

 

כל חיסכון בתחום הזה יגמר לא טוב (קורוזיה ברכיבים קריטיים).

 

כמו כן נסה למצוא את הסיבה לאבדן הנוזל. הטמפ' הנמוכות לא מסבירות אבדן כזה.

פורסם

מחסור של ליטר שלם בנוזל הקירור מעיד על תקלה, מאתרים אותה על-ידי בניית לחץ במערכת הקירור ומעקב לאיתור נזילות.

גש למוסך כי אתה יכול להגיע למצב של מחסור חמור יותר ושעון הטמפרטורה בלוח השעונים לא יגיד כלום כי הוא עובד לפי טמפ' נוזל הקירור, משם הדרך להתחממות המנוע קצרה ביותר.

פורסם

אני רק מוסיף כי קודמי כבר ענו לך.

ממליץ לך להשתמש במים אדומים או כחולים (מונעים טוב יותר קורוזיה, נק' התחממות גבוהה יותר, משמנים את מערכת הקירור).

אומנם סוגי מים אלו יקרים יותר אבל שווים כל שקל.

בדר"כ מגעים במיכלים קטנים עד 2 ליטר.

לא מומלץ לרכוש בתחנות דלק בגלל מחירים מופקעים.

ואם כבר מים ירוקים אז רק את אלו המשובחים (תדע לפי המחיר)

כל השאר שמוכרים 4-5 ליטר מים ירוקים ב-30 40 ש"ח זה סתם מים עם צבע לדעתי.

 

בקשר להוספת מים אין דבר כזה להוסיף מים כמובן שתלוי איזה רכב ואיזה מערכת קירור

בטווח הנורמלי עד 150ml לאלף ק"מ בערך אפילו פחות.

 

וכמובן שבחורף הרכב מתחמם פחות אבל יש צרות אחרות

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם
אולי בגלל הקור המים פשוט התקווצו?

 

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :screwy:

 

 

אתה מלך !

 

אם היית מסתכל טוב, היית רואה שהוראות היצרן אוסרות על כביסה במים חמים, או ייבוש במייבש כביסה - אחרת המים עלולים להתכווץ וזה ממש לא טוב.

 

 

:lol:

פורסם

enash

אין בעיה להוסיף מים כחולים או אדומים על המים שכבר נמצאים אצלך

הבעיה היא שזה עדיין לא יגלה לך מדוע יש בריחת מים ולכן אתה נאלץ להוסיף מים כל פעם מחדש.

לכן גש לכל מוסך מצוי ובקש בדיקת לחץ למערכת הקירור לאחר הבדיקה ראה אם אתה מסוגל לתקן את התקלה בכוחות עצמך (אולי זה רק בנד שזקוק להחלפה).

לאחר איתור התקלה ותיקונה כדאי לרוקן את נוזל הקירור להכניס צינור מים בלחץ לשטיפת המערכת, לאחר מכן הכנסת לחץ אויר להוצאת מים כל האפשר ורק אז מילוי במים כחולים או אדומים ואז אתה רגוע.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

×
×
  • תוכן חדש...