Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לי בעיה בתיבת הילכים (אוטומט)


michael281
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי את האוטו חצי שנה (יונדאי אקסנט 97) ובארבעה חודשים האחרונים קרה לי בערך 12 פעמים שבעשר הדקות הראשונות האוטו נמצא על DRIVE והאוטו מגיב כאילו הוא על NUTRAL, אני נותן גז ואני שומע את המנוע נוהם אבל האוטו לא זז ואז אני מעביר לNUTRAL ובחזרה לDRIVE ואז זה מסתדר.

החלפתי שמן ופילטרים בתיבת הילוכים בתקווה שהבעיה תעבור אבל היא לא.

זה קרה לפי מיטב זיכרוני רק בשעות בוקר מוקדמות או בלילה שממש קר, למשהו מוכרת הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לטלפן, להתייעץ, לבדוק ולתקן אצל חבר הפורום ספי שהוא מנהל מכון שיפוץ ותיקון תיבות הילוכים אוטומטיות בפ"ת וטל' שלו הנו 057-3868964 או 03-9303488.

הוא כבר סייע לכמה מחברי הפורום בהצלחה רבה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

היה לי במגאן אותה בעיה רק שהמגאן הייתה צבאית ולא היה לי כ"כ אכפת

בכל אופן שאתה מניע חכה שכל האורות נכבים, אחרי ההתנעה המתן כ 20-30 שניות

ותראה אם הבעיה חוזרת על עצמה

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש קשר בין המנורות שדלוקות בלוח שעונים ולהמתנה של 20-30 שניות לאחר התנעה!

גש למוסך לאיבחון ובדיקת הת"ה.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

היה לי במגאן אותה בעיה רק שהמגאן הייתה צבאית ולא היה לי כ"כ אכפת

בכל אופן שאתה מניע חכה שכל האורות נכבים, אחרי ההתנעה המתן כ 20-30 שניות

ותראה אם הבעיה חוזרת על עצמה

 

האמת שלא כל כך הבנתי אותך, גם האקסנט שלי משנת 97 אז אני נותן לאוטו לפחות 2 - 3 דקות להתחממם, אתה בטוח שהיתה לך אותה בעיה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה גורם נזק למנוע. אם אתה לא מבין למה בצע חיפוש בפורום.

 

מה זאת אומרת ???? למה לחמם את האוטו גורם נזק למנוע?, אני לא נותן גז על כדי לחמם אותו, האוטו על PARKING

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לתת למנוע לצאת מהשוק של הקור, מגיב טוב יותר

לגבי ההילוכים נסה להמתין קצת שהאוטו מונע (פחות מדקה) שים על D וסע בעדינות עד שהתיבה תתחם קצת, אני לא חושב שהבעיה תחזור על עצמה, במידה וכן הכנס את הרכב למוסך בהקדם.

גם ברכבים חדשים זה קורה לפעמים שהתיבת הילוכים מתחרפנת

קרה לי כבר במזדה 3, פוקוס ומגאן כולם מהשכרה חדשות יחסית פרט למגאן

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבדוק ..ותשובות באינטרנת לעיניין זה הן רק ניחוש.....

בגיר לי היתחילה תופעה דומה לפני כ20000 כרגע כבר ברור שהשיפוץ בלתי נמנע!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת ???? למה לחמם את האוטו גורם נזק למנוע?, אני לא נותן גז על כדי לחמם אותו, האוטו על PARKING

 

לך ולכל שאר האנשים שחושבים שלחמם מנוע זה טוב אחזור ואומר בצעו חיפוש. הנושא נדון לא מזמן והוסבר ע"י חבר הפורום yosi05 ואחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אחרי קריאת המאמר אני חושב אחרת!

הכוונה שלי להמתין כחצי דקה מהנעת הרכב ולא מספר ד'!

בחצי דקה הזאתי הרכב מתחיל להוריד סל"ד.

אני חושב שכל רכב ידני בעל צ'וק אוטומאטי מן הסתם מרים טורים לבד.

בעת התחלת נסיעה ללא המתנה כלל-בעת העברת ההילוכים הרכב קופץ, מן הסתם זה לא בריא שרכב קופץ בגלל טורים (עולה ששווה להעברת הילוכים עם מעט גז).

לגבי תיבה אוטומטית אני לא יודע ההגיון אומר לי שכמו שאיך שאתה לא קם מהמיטה ויוצא לריצה, גן הרכב צריך התואששות קלה.

מורגש מאד בנסיעה אפילו בהמתנה קצרה של כחצי דקה.

הייתי ממליץ לך לבדוק את הנושא אם ברשותך איזשהו רכב ידני נסה ותיווכח מדבר אך ורק מניסיון

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טובבב... נסעתי היום למוסך שמתמחה בגיר אוטומטי ואמרתי לבעל המוסך את הבעיה והוא אמר לי ישר שצריך לעשות שיפוץ לגיר וזה עולה 4,000 ש"ח :cry:

 

אחד העובדים אמר לי שהוא רוצה להסתכל בעצמו ושהוא שאל אותי אם שאר ההילוכים עוברים מאחד לשני והם כן וגם האוטו עבר רק 135,000ק"מ, הוא הוציא את המצבר ואת הפלטה שהמצבר יושב עליו והוא אמר שיש שם איזה כבל שמחובר לא טוב או שהאום שמחזיק אותו יצא קצת וזה יכול לגרום לסוג של תקלה שכזו (או משהו כזה האמת ממש לא הבנתי).

 

בכל מקרה אני ממש ממש מקווה שזה אכן פתר את הבעיה ושבאמת הבעיה לא תחזור למרות שאני בספק גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...