Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
udihamudi65

סיטרואן C2 VTS לעומת סיאט איביזה FR לעומת מאזדה 3 2.0

Recommended Posts

מתלבט לגבי קניה של שלוש המכוניות הללו (מעוניין במכונית חדשה).

הייתי מעוניין במידע השוואתי בינהם לגבי:

1. ביצועים

2. עלות אחזקה (צריכת דלק, טיפולים, ביטוח, טסט, אמינות)

3. נוחות נסיעה

4. איכות ההרכבה והחומרים של הרכב

5. מידע נוסף שהוא רלוונטי לדעתכם

 

תודה מראש,

 

אודי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מציע שבמקום מאזדה 3 2.0 תלך על פוקוס החדשה 2.0


מבולבלים? גם אנחנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

[מה אתה מחפש?

 

רכב ספורטבי? למשפחה? גם וגם?

 

המאזדה משפחתית עם הגה טוב, האיביזה חזקה עם הגה גרוע, והסיטרואן זה לילדים.


STI 2004

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשובה לי הצורה, לכן הפוקוס לא באה בחשבון.

 

אני מחפש רכב עם ביצועים ספורטיביים, שנראה טוב אבל עם נוחות נסיעה סבירה (לא איזה מקפצה רועשת שתעייף אותי בנסיעות ארוכות). אין לי משפחה (עדיין) כך שלא קריטי שהאוטו יהיה משפחתי. גם חשוב לי שעלויות האחזקה לא יהיו בשמיים, שמעתי שהחלפים של סיאט יקרים מאוד, למשל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה ספורטיבית המאזדה עדיפה על שני המתחרות, היא יצבה יותר בעלת היגוי עדיף (גם בגרסת ה2,0) ויכולת כניסה להיגוי יתר בצורה קלה ונשלטת יותר. למעט כוח מנוע, שם לסיאט יש יתרון למאזדה יתרון בולט.

כל שלושת המכוניות לא מצטינות בנוחות נסיעה מדהימה אולם שוב, גם כאן למאזדה יש יתרון בולט (בטח בהשוואה לסיאט). לכל שלושת המכוניות 4 כוכבים בNCAP אולם גם כאן, למאזדה יש יתרון במבחן עצמו, לזכותה ציוני ניקוד גבוהים וטובים יותר, בעיקר בולט יתרונה בפגיעת צד.

תוסיף למשוואה, רמת איבזור גבוהה יותר במאזדה בנוסף לכך, רמת שימושיות ופרקטיות גבוהה וטובה יותר ותגלה שאת התמורה הטובה ביותר, תמצא במאזדה.


הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם נוחות חשובה לך, כדי שתוותר על המזדה - היא לא נוחה בעליל (נוקשה, חובטת)

והיא גם לא הכי שקטה ואיכותית.

 

ה-FR נוחה בצורה מפתיעה - למרות שהיא נעולה בצמיגים עם חתך 40.

 

את המזדה הייתי מוריד מהרשימה - היא לא ממש קשורה...

היא גם אוטומטית.

 

עצתי - עשה נסיעות מבחן :-)


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. הסיאט הכי מהירה.

2. דבר עם היבואנים וסוכן הביטוח שלך ותעשה טבלת השוואה.

3. שלושתן לא נוחות, אבל ה-3 היא ה"נוחה" מביניהן. מצד שני, היא המשפחתית היחידה במשוואה הזו.

4. ה-C2 לא בנויה להיט. ה-3 בנויה בסדר, אבל זה לא מחזיק מעמד לאורך זמן.

5. מבין כולן הייתי לוקח את האיביזה, אבל זה בגלל שהייתי מוכן להתפשר על נוחות הנסיעה הגרועה.

חבר קרא לה סקייטבורד אחרי שהוא נהג עליה. הייתי בוחר בה בגלל המנוע והמראה. חבל שהיא לא

מבריקה יותר במחינה ספורטיבית. במחירה היא הייתה יכולה להיות דיל השנה.

 

מצד שני, מכונית משומשת טובה יכולה להכנס למשוואה?


MCS 2008

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קל מאוד (לפי הסדר):

 

1. ביצועים - איביזה, 3, C2

2. עלות אחזקה - C2 ואז שתי האחרות, לא יודע באיזה סדר.

3. נוחות נסיעה - 3 ואיביזה בערך ביחד, כל אחת עם הבעיות שלה, ובסוף ה-C2 שהיא פשוט לא נוחה.

4. איכות - 3 ואיביזה ביחד, אח"כ C2.

5. מידע נוסף? ה-C2 אכזבה טוטאלית. האיביזה חזקה אבל לא ספורטיבית. המאזדה מהנה מאוד לנהיגה וגם יכולה לקחת את המשפחה בנוחות עדיפה משמעותית משתי האחרות. אמנם זו הבחירה המשעממת ויזואלית כי לכולם יש, אבל היא כשלעצמה מכונית נאה למדי, כך שזה לא נורא.


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לו היה הסכום בכיסי הייתי פוסל את המאזדה מראש בגלל שהיא אוטומטית ובגלל שהיא מכונית בדיוק כמו של השכן הראשון ,השני והשלישי שלי .

לכן לפי דעתי כמה שהיא תיהיה מהנה לנהיגה צריך לקחת בחשבון את הדברים האלה.

 

וגם קשה לי להאמין שהיא מתקרבת לסיאט ולסיטרואן בתאוצות 0 ל100 .

 

יוגב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב, תן לי לחדש לך. ה-C2 מאיצה ביותר מ-10 שניות מאפס למאה. ואח"כ היא גם ממשיכה באיטיות רבה. המאזדה תהיה להערכתי מהירה יותר בכל מצב, כולל תאוצות ביניים.

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוני - ממה שאני קראתי היא לא אמורה להאיץ ב-8.2 שניות למאה? אגב, אתר מוטוקאר הרעיף שבחים על ה-C2 הקטנה. באמת רכב כזה על הפנים (אם נהגת על הרכב, אני אשמח לשמוע ממך איך היתה החוויה).


Twincharger Stratified Injection

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא חושב לקנות רכב חדש אולי אפשר לבדוק אפשרות של הזמנה של מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ידני...

למרות שאני מאוד בספק אם קיים דבר כזה, ואם לא לך על מאזדה מיאטה משומשת תהנה הכי הרבה.


כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא קיימת גרסה ידנית למאזדה 3 בכלל, לא משנה באיזה נפח.

בשנה הבאה אם המאזדה 3 MPS תגיע, אני כמעט בטוח שתהיה אופציה לקנות גם את הגרסה הידנית אך היא תהיה יקרה משמעותית.


Twincharger Stratified Injection

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם נוחות חשובה לך, כדי שתוותר על המזדה - היא לא נוחה בעליל (נוקשה, חובטת)

והיא גם לא הכי שקטה ואיכותית.

 

ה-FR נוחה בצורה מפתיעה - למרות שהיא נעולה בצמיגים עם חתך 40.

 

את המזדה הייתי מוריד מהרשימה - היא לא ממש קשורה...

היא גם אוטומטית.

 

עצתי - עשה נסיעות מבחן :-)

למה המאזדה לא קשורה? מי שמתעניין ברכבים מסוג זה, הרי שיכולת דינאמית היא מרכיב סופר חשוב, אחרת הוא היה שוקל גם פאביה או משהו סולידי אחר. כאן, המאזדה עדיפה משמעותית על פני כל המתחרות (ובפער). אגב, אם תעיין בדף הנתונים אותו הגדיר פותח הת'רד, תגלה שהמאזדה נותנת תשובה טובה מאוד לדרישות אותן הציב. לדעתי , היא התשובה האופטימלית מבין המתחרות.

 

הערת אגב, בהקשר של נוחות. לדעתי אין אפשרות להגיד דבר על נוחות הנסיעה של המאזדה כאשר המתמודדות שהוצבו מולה, היו C2 וסיאט איביזה FR.


הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רוני - ממה שאני קראתי היא לא אמורה להאיץ ב-8.2 שניות למאה? אגב, אתר מוטוקאר הרעיף שבחים על ה-C2 הקטנה. באמת רכב כזה על הפנים (אם נהגת על הרכב, אני אשמח לשמוע ממך איך היתה החוויה).

 

הנתון הוא 8.3 אם אני זוכר נכון, אבל בפועל זה בערך שתי שניות יותר. למה? אין לי מושג, ככה זה.

נהגתי עליה במשך יומיים ואף כתבתי עליה כתבה למגזין אוטו. אם אינני טועה יש גם דברים שכתבתי עליה בפורום הזה, מומלץ לבצע חיפוש. בגדול - מדובר על רכב מאכזב ביותר.

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...