Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לאחרונה פורד פוקוס 2005.

 

קיימת כרית אויר בצד ימין (מול הכסא שליד הנהג) ולפי התקנות, לא ניתן להושיב כיסא של תינוק מקדימה במצב זה (נגד כיוון התנועה).

 

האם ניתן לנטרל את הכרית? האם במוסך יסכימו לנטרל לי אותה? הבנתי מחברים בעלי רכבים אחרים שלעיתים המוסכים לא מסכימים כי זה נוגד את החוק, אך במוסכים מסוימים מסכימים להחתים אותך על טופס שחרור מאחריות ומוכנים לבצע עבורך את הניטרול. האמנם?

 

שאלה נוספת- לא הצלחתי למצוא מצב בו נכנס אויר מבחוץ דרך פתחי האיורור, כך שאני חייב לפתוח חלון או מזגן.

האם אין מצב כמו בכל מכונית נורמלית שיכנס אויר מבחוץ?

 

תודה מראש!

פורסם

בפוקוס (דגם חדש,אני מניח) ספציפית יש להתקין מתג ביטול שיורכב בתוך תא הכפפות , עם נורת אזהרה בחלקה התחתון של הקונסולה המרכזית , ליד מתג הפשרת החלון האחרוי. למיטב ידיעתי התקנה במוסך מורשה עולה כ-450 ש"ח.

פורסם

יש כניסת אוויר חיצוני, אך נדמה לי שתיאלץ להפעיל את המאוורר (ללא מזגן). בכל התנעה כפתור הסירקולציה מתנתק (מנוע הסרוו החשמלי חוזר למצב פתוח), ואם לא תעשה כלום, אוויר טרי יחדור אל תא הנוסעים.

פורסם

היצרן שולח לך רמז עבה מאוד בכך שאינו כולל כפתור נטרול לכרית האוויר. למה שלא תקלוט מה שהוא מנסה להגיד לך ? (ויותר לא אגיד כלום בנושא).

 

אוויר מבחוץ - אין לך את הכפתור המסומן בעיגול ? (אזהרה, התמונה קשה לצפיה לחובבי נהיגה, כיוון שכוללת תוספות שהוצאו אל מחוץ לחוק במדינת ישראל).

פורסם

פוקוס 2000 עד 2005 אין אפשרות לבטל כרית אויר. החל ממודל 2006 ניתן להזמין ביטול כרית אויר אצל היבואן או במוסכים המורשים, (קיט מקורי של פורד שמותקן בארץ)

 

בכל מקרה אתה יכול לפנות לשירות הקוחות של דלק מוטורס 08-9139999

פורסם
היצרן שולח לך רמז עבה מאוד בכך שאינו כולל כפתור נטרול לכרית האוויר. למה שלא תקלוט מה שהוא מנסה להגיד לך ? (ויותר לא אגיד כלום בנושא).

 

אוויר מבחוץ - אין לך את הכפתור המסומן בעיגול ? (אזהרה, התמונה קשה לצפיה לחובבי נהיגה, כיוון שכוללת תוספות שהוצאו אל מחוץ לחוק במדינת ישראל).

מה לא חוקי בארץ מהתמונה שהוספתה?

פורסם

אין כפתור כזה (דגם 2005 שונה מהדגם שבתמונה).

 

יש כפתור אחד של מזגן/מאורר וכפתור אחד של סירקולציה פנימית/חיצונית.

במכוניות אחרות שאני מכיר, גם אם המאורר/מזגן סגורים, יש מצב לאוויר שנכנס מבחוץ. בפוקוס 2005, כל הוריאציות שלא ניסיתי לא מביאות אותי למצב של אויר מבחוץ..

פורסם

בפוקוס הישנה (לי היתה 2001) ללא בקרת אקלים, ברירת המחדל היתה אוויר טרי מבחוץ.

מן הסתם את מרגיש את האוויר נכנס רק כשאתה משייט לך על 100, לא כשאתה עומד במקום...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אין כפתור כזה (דגם 2005 שונה מהדגם שבתמונה).

 

יש כפתור אחד של מזגן/מאורר וכפתור אחד של סירקולציה פנימית/חיצונית.

במכוניות אחרות שאני מכיר, גם אם המאורר/מזגן סגורים, יש מצב לאוויר שנכנס מבחוץ. בפוקוס 2005, כל הוריאציות שלא ניסיתי לא מביאות אותי למצב של אויר מבחוץ..

כפתור הסירקולציה הוא זה שמסומן בתמונה. לא בכל רכב יש זרימת אוויר חופשית,וצריך להפעיל מאוורר - אך אוויר טרי נכנס אל תא הנוסעים.

פורסם
אין כפתור כזה (דגם 2005 שונה מהדגם שבתמונה).

 

יש כפתור אחד של מזגן/מאורר וכפתור אחד של סירקולציה פנימית/חיצונית.

זה הכפתור שאתה מחפש (אין כזה דבר סירקולציה חיצונית...). אם אין כניסה פאסיבית של אוויר אז תשאיר את המאוורר בדרגה המינימאלית.

 

 

סליחה על הבורות, אך האם מאוורר "מבזבז" דלק? (בדומה למזגן)
תיאורטית הוא מעמיס טיפה על האלטרנטור ועקב כך המנוע מתאמץ טיפה יותר, אבל זה כל כך זניח עד שגם מי שיאמר לך שלא - לא ממש טועה.

היצרן שולח לך רמז עבה מאוד בכך שאינו כולל כפתור נטרול לכרית האוויר. למה שלא תקלוט מה שהוא מנסה להגיד לך ? (ויותר לא אגיד כלום בנושא).
מסתבר שליצרנים שונים יש גישה שונה בקשר לסוגיה הזו.
פורסם
מסתבר שליצרנים שונים יש גישה שונה בקשר לסוגיה הזו.
לא.

ליצרנים שונים יש גישה שונה בקשר לסוגיה אם יש להתרפס בפני דרישותיה של מחלקת השיווק, המעוניינת לקלוע לטעמם של הלקוחות גם כשאלה מעדיפים נוחות על פני בטיחות.

×
×
  • תוכן חדש...