Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה ונהנה מכל רגע אחלה פורום .

 

אני צריך עזרה בבנית מערכת אני רוצה להתחיל עם המכשיר עצמו ובהמשך להוסיף את שאר הרכיבים

אני מעונין במערכת ברמה גבוהה ולכן אני עושה אותה בשלבים חלק מהציוד כנראה אני אקנה משומש וחלק מחול ומהארץ .

הבעיה היא שאני לא כל כך מבין אז בבקשה תהיו סבלניים .

נתחיל" מהראש" אני מעונין במכשיר DVD ללא מסך!! איכותי

אחת מהחברות האלה אבל אשמח לעוד רעיונות (לא פיוניר}alpine ,clarion, kenwood

בערך ב 500$ בחיפושים ברשת מצאתי רק את alpine dva 9860 ב 375$

ואת dva9861 ב 450$

מה דעתכם עליהם ואיזה עוד מכשיר היתם ממליצים אני ממש זקוק לעזרתכם כי אין לי ממש ידע בתחום

ואני מעונין לבנות את המערכת כמו שצריך מההתחלה .

תודה רבה.

פורסם

א. יחיאל צודק , זה שהוא חדש לא אומר שהוא לא מבין.

 

לכל החברות יש כמעט כזה מכשיר. תמיד עגיפה חברה עם שם מוכר, קלריון,אלפיין,קנווד,סוני,פנסוניק,פיוניר, וכו...

תחליט על תקציב ותקנה מה שמתאים לך , אצל רובן הדגמים הפשוטים הם אותו הדבר .

בברכה,

ק.

פורסם

אך אחד לא אמר שאתה לא מבין רציתי ועדין רוצה עוד הצעות יותר ספציפיות

 

לקראת יום הכיפורים אני מבקש סליחות אם נעלבת

פורסם

יחיאל,

 

יש מכשיר לקלריון שהוא HU שקורא גם DVD, אך עדיין בעל סאונד איכותי, ולדעתי הוא אחד המכשירים הטובים שהוציאו בשנה האחרונה.

זה פשוט להתקין HU DVD מבלי להתפשר על איכות סאונד.

הוא נקרא:

VXZ768R - סידרה בריטית.

אך קיים גם כ VXZ766, והוא בקרוב גם יגיע לארץ.

 

מכשיר מדהים , אם אתה לא מחפש גם HU עם תצוגות ופיצ'רים מיוחדים אז הוא מתאים לך,

תבדוק,

 

 

ניר

under construction..

פורסם

jvc avx-1

 

מכשיר מעולה והוא מובנה עם מסך קטן (3 וחצי אינטש) נוח לתפעול ואחלה סאונד.

בתור אחד שהיה לו אני ממליץ.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

כנראה אני אלך על האלפיין 9861 מישהוא יכול להמליץ איפה אני יכול לירכוש אותו בארץ ?

 

אולי קישור לאתר כלשהוא

 

נ.ב אם למישהוא יש המלצה על מכשיר אחר אני אשמח לישמוע

 

תודה

פורסם

חברה עזרה!!!

(HU רדיו וDVD ללא מסך)

 

טוב 9861 ירד מהפרק כי אין לו רדיו אני צריך להחליט עד מחר כי מבאים לי מארה"ב

יש את האלפיין9965 רק שהוא מאד יקר לי 1600$

חוץ ממנו לא מצאתי אף מכשיר אחר!!!! מי שמכיר דגמים בבקשה לרשום.

עוד שאלה חשובה איך אני יודע עם התחנות רדיו מתאימות לארץ?

פורסם

Pioneer DVH-P5000MP



In-Dash CD DVD Player

  • Detachable, fold-down face
  • Plays DVDs, DVD-R/RWs, CDs, CD-R/RWs, and MP3 discs
  • Pop-up rotary volume knob
  • Optical digital output (4-pin plug for connection to Pioneer DEQ-P7000)
  • Two video outputs
  • One audio output
  • Supertuner IIID
  • Easy EQ
  • 3-band parametric EQ
  • 2 sets of preamp outputs with high-pass and low-pass crossovers
  • Dual-zone capable
  • CD changer and TV tuner controls
  • SIRIUS, XM Satellite Radio controls (tuner, antenna, and subscription required and not included with purchase)
  • 24-bit D/A converter (for DVD)
  • 1-bit D/A converter (for CD)
  • Optional auxiliary input
  • Wireless remote
  • 22 watts RMS/50 peak x 4 channels
  • DVD signal-to-noise ratio 100 dB
  • FM sensitivity 9 dB

 

In-Dash Receiver Specifications:

 

450$

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

×
×
  • תוכן חדש...