Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, אין לי מומולדת.

אבל עברתי את ה-1000 הודעות.

 

אז מה זה אומר - אני חייב עכשיו להיות נהג שודים?

 

לדעתי הדירוג צריך להיות:

0-50 הודעות - "מתעניין ברכב"

50-200 הודעות - "חובב רכב"

200-500 הודעות - "חולה רכב"

500-1000 הודעות - "חסר חיי מין"

1000 הודעות ומעלה - "חסר חיים"

 

ואם ככה - אז שודרגתי מחסר חיי מין לסתם חסר חיים! ייייייייייייישששששששששששש!

פורסם

לפי דעתי זה צריך להיות מדורג לפי רמת הידע של החבר פורום ברכב.

 

כך אני ההיתי מקבל - חסר תובנה,

והיה דרגות כגון: אידיוט, הדיוט, מבין, רב ידע, מקצוען. :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

או אפשרות אחרת:

 

0-50 - "סייג לחוכמה שתיקה"

50-200 - "דברי חכמים בנחת נשמעים"

200 - 500 - "פטפטן"

500-1000 - "קשקשן"

1000 ומעלה - "פוליטיקאי"

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
או אפשרות אחרת:

 

0-50 - "סייג לחוכמה שתיקה"

50-200 - "דברי חכמים בנחת נשמעים"

200 - 500 - "פטפטן"

500-1000 - "קשקשן"

1000 ומעלה - "פוליטיקאי"

2000 ומעלה - "גם פטפטן גם קשקשן וגם זיין שכל, וגם בעל 106 ראלי"

 

:lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

0-50 קניתי ליאנה

 

50 -250 הוספתי שיפורים

 

250-500 מכרתי את העגלה הזאת

 

500-1000 תפסיקו להכריח אותי לקנות ראלי!,אחחח זה כואב!!!

 

1000+ ......הנה האוטו,קניתי טוב?,רק תחזירו לי את המשפחה שלי!!!

פורסם
או אפשרות אחרת:

 

0-50 - "סייג לחוכמה שתיקה"

50-200 - "דברי חכמים בנחת נשמעים"

200 - 500 - "פטפטן"

500-1000 - "קשקשן"

1000 ומעלה - "פוליטיקאי"

2000 ומעלה - "גם פטפטן גם קשקשן וגם זיין שכל, וגם בעל 106 ראלי"

 

:lol:

 

כלומר 2000 ומעלה : לירן.

:wink:

 

 

 

 

 

הכל בידידות לירן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למה ידעתי שהתר"ד יגיע אלי ... אתם יודעים יש עוד

2 מוסקיטרים בעלי יותר הודעות ממני , שניהם עברו את ה3 אלף...

 

 

לדעתי..

 

0-50 - מגיע לרידינג

50-200 - נגמל מהצלחות , מגיע מידי פעם למפגשי יום שישי

200-500 - התמכר ומגיע בקביעות למפגשי יום שישי

500-1000 - בשיא ההתלהבות - מגיע לכל המפגשים

1000 2000- מגיע להכל + צ"ופה בתחילת שבוע...

2000 -3000- זה אני

3000 ומעלה - 2 חסרי חיים

 

 

 

 

:roll:

 

לירן , כותב שטויות....

×
×
  • תוכן חדש...