Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי של תמונות, באמת כל הכבוד!!

אם הייתי יכול הייתי מפקיד בידך איזה EOS נחמדה רק בשביל להנות מתמונות יותר איכותיות..

פורסם

תודה רבה לכולם ! כיף לקבל כאלה תגובות, במיוחד שמדובר בתחביב אהוב :)

 

כרגע אני לא עוסק בצילום אבל התחום מאוד מעניין אותי... אני מתכוון לקחת קורס צילום בעתיד. בסה"כ אפשר להוציא תמונות יפות גם ממצלמה פשוטה כמו ה A530 - צריך ללמוד אותה טוב ולחפש את התמונות... (כמו למשל התמונה עם הנזיר, עקבתי אחריו לא מעט כדי לתפוס אותו ככה :) )

 

האם בתמונות הלילה השתמשת בחצובה? אם לא איך מנעת את רעידת המצלמה?
כמובן, קניתי חצובה בתאילנד, אי אפשר לצלם תמונה חדה בלילה בלי חצובה. אלה אם כן אתה מוצא משהו להניח אליו את המצלמה - וגם אז, אין מה להשוות לנוחות של חצובה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

תמונות מעולות!

 

כפי שצפוי מקאנון, יש משום מה בעיה קלה עם צילום שמים מכוסים בעננים, אבל זה ממש לא בשליטתך.

כל התמונות האחרות פשוט מצוינות - גם מבחינה טכנית, החשיפה מדויקת והצבעים טובים,

ובעיקר מבחינה אומנותית - מאוד אהבתי את צילום הלילה עם האנשים הזזים.

 

טיפ נוסף: כדי שתמשיך ליהנות מזה, הדבר האחרון שצריך לעשות הוא להפוך את זה למקצוע! :nono:

אם אתה שולט היטב ברזי השפה האנגלית, האתר www.photo.net מכיל הרבה מאוד

מדריכים מצוינים - הן מבחינה טכנית והן מבחינה אמנותית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...