Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לפני כמה ימים נסעתי באוטו וכניראה עפה אבן או מישהו זרק משהו וזה עשה לי 2 סדקים קטנים בשמשה הקדמית זה יותר מין חורים וסדק בתוך השמשה עצמה אך מצד הפנימי לא מרגישים שום דבר.

עכשיו השאלות הם כאלה יש לי ביטוח שמשות

האם הביטוח יחליף לי אותם חינם ואם כן האם הוא צריך לספק לי שמשה מקורית או שזה לפי שיקול דעתם???

ואמרו לי שכשמחליפים משמשה היא אינה כמו ההדבקה המקורית ואם הזמן יחדרו לי מים האם זה נכון???

הרכב הוא רכב חדש שנת 2006 ולכן מאוד חשוב לי לשמור עליו כמה שיותר ושהחלקים יהיו מקוריים.

תודה!

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם

באופן כללי, רכב שהוא בגיל עד שנתיים , מחוייב לטיפול בחלקים מקוריים.

בכל מקרה, בדוק בפוליסה שלך.

 

במידה ולפי הפוליסה לא חייבים לתת לך חלקים מקוריים, שווה להוסיף 100-200 ש"ח ולקחת מקורי.

 

ברכבי הקודם החלונות היו מעט מושחמים במקור, ולא הייתי מוכן שיהיה חלון אחד שונה ברכב לכן שילמתי תוספת של כ150 ש"ח לחלון מקורי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היום הייתי בחברת ביטוח והם שלחו אותי לאוטוגלס

שם הציעו לי שמשה חילופית חינם

או מקורית ב 1300 ש"ח האם המחיר הזה מוגזם או שהוא סביר

ומה הם באמת ההבדלים בין חילופית למקורית??

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

×
×
  • תוכן חדש...