Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזו חברת ביטוח אתה מבוטח?

בפוליסה שלנו ההשתתפות העצמית הינה 950 ש"ח למוסך שאני בוחר ו- 650 למוסך הסדר, ההשתתפות אותו מחיר לנהגים חדשים, צעירים, וותיקים כאחד. מדובר בשירביט (שלא נזדקק).

 

לדעתי, אם כבד עלייך 1600 ש"ח, בקש מהם רשימה של מוסכי הסדר ותתייעץ כאן באיזה מוסך לבחור.

לנו למשל שהייתה האיביזה אבא שלי תיקן תמיד במוסך הסדר X ופעם אחת ניסינו מוסך אחר והתוצאות היו הרבה יותר יפות.

 

איתמר

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת עידכונים+תמונות באור יום.

 

המכה די עמוקה ויש מה שנקרא "קצה שסי"

עלות התיקון עומדת על קרוב ל8000 ש"ח (החלפת טמבון+מתיחה+יישור צד הרכב+החלפת בקליות)

בהתחלה הסכמתי למוסך הסדר אשר ביקשו ממני(במסגרתו) 750 ש"ח השתתפות עצמית וקבלת רכב חלופי לשבוע מרגע הפקדת הרכב לתיקון,בזמן הנסיעה אליו חשבתי קצת והגעתי למסקנה שלא אוכל לשאת איכות תיקון זולה (ראיתי מוסכים כאלה ואת צורת עבודתם)יכול להיות שהמוסך אשר הייתי בדרך אליו היה עושה תיקון מצוין,אך העדפתי לא לקחת את הריזיקה.

יצרתי קשר עם הסוכנות ביטוח והעברתי את התיקון למוסך שאני מכיר וידוע בטיב עבודתו.

ד.א - רכב חלופי אני זכאי לקבל ליום אחד מכיוון שהתיקון ייארך פחות מחמישה ימים.

P8100166.JPG

P8100165.JPG

P8100164.JPG

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

חבל סתם ללכלך.

יש לי חבר שהייתה לו עד לפני חצי שנה סוזוקי מרוטי שנת 95, יד ראשונה 45 אלף ק"מ (מטופלת במוסך מורשה כך שהק"מ אמיתי) מבוטחת בשירביט.

נכנסה בו משאית מאחור, הרכב הסתחרר והתרסק, חבר שלי יצא ללא פגע, האוטו הלך טוטאל לוסט.

הוא היה מבוטח בשירביט אצל אותה סוכנת שלנו, קיבל את הכסף תוך 30 ימי עבודה, וקיבל 3 אלף ש"ח מעל המחירון! (תוספת של יד, ק"מ, ומזגן)

 

נ.ב- אין לי קשרים בשירביט ואני לא מקבל תמלוגים מהם.

בעבר היתה לאבא שלי פוליסה מאוד דומה ב"הראל" וב"מגדל" לגביי ההשתתפות העצמית והכסף, ועם מגדל מעולם לא היו בעיות (עם הראל כן אבל אפשר להגיד שזה היה יותר הסוכן ששיחק אותה חבר של אבא שלי ולא גילה לנו כמה סעיפים "נחמדים" שלא מופיעים בפוליסה ועל זה הוא הפסיד לקוחות שהיו אצלו מעל 20 שנה). שגנבו את האיביזה מגדל שלחו את הכסף בפחות מ- 30 ימי עבודה.

 

עריכה: אם הרכב קיבל מכה בשלדה אתה זכאי לקבל מהביטוח כסף עבור זה, שכן שלי קיבל כסף מבלי שידע בכלל שהייתה מכה בשלדה, על לאנטיס שקיבלה מכה בשילדה. בדוק זאת (ירידת ערך).

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

ביררתי גם את זה,הענין הוא שחברות הביטוח נותנות לך 50% מערך ירידת הרכב,ז"א אם לרכב שלך יש נפילה(איבוד ערך) בשל התאונה של 5K אתה תקבל2.5K ואם הנזק הינו פחות מ1.5% מערך הרכב,אתה לא מקבל כלום.איזה כיף שעכשיו אני יודע את כל זה..

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

יש מוסכי הסדר טובים .... קשה למצוא. אני אמליץ על מוסך צוות בכפר סבא שיש לי איתם ניסון טוב ( מנהל העבודה שם הוא בחור רציני )

 

בכל מקרה עליך להיות מעורה בתיקון ... לבקש הסברים ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

להתעקש על חלקים ... ולהתווכך איפו שצריך.

כמו כן הרבה מוסכים רעבים היום יתנו לך ת הנחת ההסדר אם תתקן אצלם. משתלם. יש מוסך קתן מול המשטרה החדשה ביפו .. ניסים ... הוא תיקן לי את המיאטה ועשה עבודה לא רעה במחיר סביר ( וגם נתן לי את הנחת ההסדר.

 

ולהבאה תיזהר מעצים שקופתים עליך ברוורס :-)

פורסם

לפני כמה זמן היה התיקון?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

עברתי עכשיו במוסך לראות מה המצב של הרכב(צילמתי תמונות אבל אני לא מוצא את הכבל של המצלמה:x )

בכל מקרה החלפים מקוריים בלבד והרכב היה בדיוק מחובר לזרוע הידראולית שמשכה את החלק המעוך חזרה למקום,הטמבון פורק והגיעו כל הבקליות.אני יעשה חיפוש שוב לכבל של המצלמה.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

נמצאה האבדה..

כשהגעתי למוסך הפחח שעבד על הרכב צועק לי:

"כמה אתה רוצה על הרכב?עכשיו אני קונה!"

הסברתי לו שאני לא מתכוון לוותר על הרכב,לא לטובתו ולא לטובת עץ מזדמן.

בכל מקרה הוא בדיוק חיבר את הרכב למותח הידראולי והוציא את המכה,העניינים מתחילים להראות טוב יותר.

P8110167.JPG

P8110170.JPG

P8110171.JPG

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לפי דעתי נזק של פחות מ 2000 שקל לא משתלם לתבוע את החברת ביטוח אם זאת הפעם הראשונה שלך מפני שזה מעליה את מחיר הפרמירה שלך ב 20 אחוזים יותר

לכן עדיף למצוא מוסך טוב שיעשה את העבודה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הייתי מוכר, מעביר בעלות כשהרכב מפורק, ובורח עם הכסף :-D

 

סתם.

 

מקווה שיעשו עבודה טובה, ברכבים עם 3 דלתות, פגיעה בכנף האחורית מאוד מפריעה בעין אחרי התיקון,

כי זה משטח גדול שיהיה בגוון שונה.

 

בתיקון קטן שבוצע בפולו שלי לשעבר , ביקשתי שיצבעו רק את הקטע המתוקן ויבצעו טישטוש כדי לא לצבוע את כל הצד.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הייתי מוכר, מעביר בעלות כשהרכב מפורק, ובורח עם הכסף :-D

 

סתם.

 

מקווה שיעשו עבודה טובה, ברכבים עם 3 דלתות, פגיעה בכנף האחורית מאוד מפריעה בעין אחרי התיקון,

כי זה משטח גדול שיהיה בגוון שונה.

 

בתיקון קטן שבוצע בפולו שלי לשעבר , ביקשתי שיצבעו רק את הקטע המתוקן ויבצעו טישטוש כדי לא לצבוע את כל הצד.

 

אייל.

אוי כמה שאתה צודק..

לשמחתי ליד הרכב שלי (לא רואים בתמונה)יש איביזה ישנה גם כן 3 דלתות שהם סיימו לשפץ כללי והאוטו נראה ח ד ש! אמרתי להם 30 פעם שאני משלם כפול השתתפות ומוותר על רכב חלופי רק שיעשו עבודה טובה,החלק הצדדי אצלי ובאיביזה מאוד דומה והפחח נשבע לי שגם כשאני יימכור את הרכב אף אחד לא ישים לב,אלא אם כן זה בעל מקצוע או מישהו עם זיקה לנושא פחחות וצבע.

כל מה שנותר לי זה להמתין בסבלנות לסיום התיקון.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...