Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תלונות במשטרה,יש סיבה לחשוש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קרה לי מקרה לא נעים ביום שבת האחרון, מס' הולכי רגל חצו מעבר חציה,אני נסעתי בכיכר במהירות חוקית עירונית של 50 קמ"ש.

אחד מהולכי הרגל שנבהל,אדם מבוגר ואני באמת מצטער על כך-רשם את מס' הרישוי שלי בנייד שלו והחל לצעוק עליי שהוא יפנה עם זה למשטרה.

האם יש לי סיבה לחשוש? הוא חשש שלא ראיתי אותו אבל ראיתי אותו והתחלתי לבלום,מכיוון שהצמיגים שלי לא משו הם שרקו על הרצפה,והבהלתי אותו כמובן שלא בכוונה.

אשמח לשמוע האם יש טעם ללכת לתחנת המשטרה ולהסביר,או לחכות לצרות? או שבעצם לא יכול לקרות שום דבר מהתלונה שכזאת?

תודה רבה.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם
תערוך חיפוש בפורום למעלה.
תודה,ערכתי חיפוש אך לא מצאתי תשובה חד משמעית.

ז"א הבנתי שהוא חייב הוכחה כלשהיא,אבל זה כבר קרה לי מס' פעמים לצערי הרב.

ואני פוחד שבתחנת המשטרה יתחילו לקחת את זה ברצינות,וכמובן שיש טעם לציין שהרכב רשום על שם אבי.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

הולך הרגל יכול לתחוב את הפתק היכן שהשמש לא זורחת.

 

מעבר לזה, הוא לא יכול לעשות כלום.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

תודה לכולם.

ומה לגבי נהג רכב,שמתלונן?

או לצורך העניין האם צילום סלולארי יכול לשמש כהוכחה?

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

ייתכן מצב שבו ייזמנו אותך לאיזשהוא בירור, על מנת לבדוק את הדבר.

קשה לי להאמין שאפשרי להעניש נהג, על סמך תלונה שהגיעה אל המשטרה.

חייב הוחכה.

היה רגוע :wink:

פורסם
תודה לכולם.

ומה לגבי נהג רכב,שמתלונן?

או לצורך העניין האם צילום סלולארי יכול לשמש כהוכחה?

למיטב ידיעתי רק צילום וידאו.

צילום דיגיטלי אינו מקובל מכיוון שהוא עלול לעבור עריכה/פוטושופ (כמו ברויטרס).

צילום סטילס הוא יהיה קביל בבית משפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...