Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמת שהבקשה היא לא בשבילי אלא לחבר טוב שלא יודע מה לקנות.. הציעו לו פאנל של ג'י וי סי בסביבות ה 800 שקל + התקנה. הוא לא יודע בדיקו איזה דגם.. אבל אם למישהו יש המלצה על חנות שמוכרת דגם טוב במחיר טוב של מערכת טובה.. ויכול לעזור לי אני אשמח מאוד!!

תודה מראש!

פורסם

אנחנו נשמח לעזור לך ולחבר שלך

 

אבל קודם כל תקרא את הכללים בפורום.

 

ואחרי זה נוכל לעזור

כשתגיד לנו מה התקציב

מה הדרישות

עוצמה

יציאות למגבר

כניסה

MP3?

וכו'

 

לומרות שאנ י משער שהוא רוצה רק להזיז 6X9 ורמקול פשוט מקדימה

אם כל זה זה טווח המחירים למערכת MP3 פשוטה

אבל אם הוא חושב על להישתפר אי פעם

שישקיע טיפה יותר במערכת עם מפרט עשיר יותר

טחסוך לו בהמשך.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

אז כה בנוגע לשאלות.. התקציב הוא עד 800 שקל שיהיה mp3 ויש לו מגבר של 4 יציאות.. של jbl..

אפשר בבקשה הצעות?

העצמה שתהיה 4X50

פורסם

ידידי

אם יש לחבר שלך מגבר 4 ערוצים אז ה4X50 לא ממש משנה לאף אחד

כי הרי אתה מחבר את הכל למגבר

פרט לאולי האחוריים

ואז זה לא ממש משנה כמה הגברה המערכת נותנת.

אז תתמקד בעיקר שזה 3 יציאות - MP3 - ויציאות של לפחות 4.5 V

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
יש לך הצעות אולי לפאנלים טובים? במחיר הזה שביקשתי..
תאמת בכל מה שקשור לרמקולים אינ נוטה לקנות רק חדש

אבל.....

בHU ומגברים אין לי בעיה

 

לדעתי חפש לך איזה דגם נחמד במחלקת יד-שניה פה בפורום

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...