Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורת התראה דולקת ומפסיקה אצלי בספרינט, הנורה עם הסימן קריאה בפנים... באמצע נסיעה נדלקת מפסיקה ושוב נדלקת ושוב... נראה כאילו מגעים דפוקים...

 

יכול להיות עוד משהו? משהו שכדאי להזהר ממנו?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם זה אם סימן קראיה זה או מתג בלם יד או מפלס שמן בלמים. נראה שזה אצלך בגלל הגובה נוזל בלמים לכן גם הנורה נדלקת ונכבת בזמן נסיעה.

לכן יש לבדוק גם רפידות כי אולי הן שחוקות או נזילה ממערכת הבלמים.

פורסם

כנראה נוזל בלמים, רפידות הוחלפו מלפני כחודש + משאבת ברקס.

 

צריך לבדוק נזילה מצינור גומי מסויים, כנראה נוזל...

 

לפני החלפת משאבת ברקס באמת הייתי נוטה למלא כל יום נוזל בלמים, כנראה שזה צינור שגם ככ היה חשד לנזילה ממנו.

 

תודה רבה לכם, אין לי מושג איך לא חשבתי על זה!

 

מחר אסע לבדוק בחלקי חילוף ליד... בכל מקרה מה מחיר צינור כזה? הרי זה לא גומי רגיל אלה עמיד בפני נוזל בלמים).

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
כנראה נוזל בלמים, רפידות הוחלפו מלפני כחודש + משאבת ברקס.

 

צריך לבדוק נזילה מצינור גומי מסויים, כנראה נוזל...

 

לפני החלפת משאבת ברקס באמת הייתי נוטה למלא כל יום נוזל בלמים, כנראה שזה צינור שגם ככ היה חשד לנזילה ממנו.

 

תודה רבה לכם, אין לי מושג איך לא חשבתי על זה!

 

מחר אסע לבדוק בחלקי חילוף ליד... בכל מקרה מה מחיר צינור כזה? הרי זה לא גומי רגיל אלה עמיד בפני נוזל בלמים).

 

עמית.

לפעמים יש דברים שפשוט צריך ללמוד לא לכתוב.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
לפעמים יש דברים שפשוט צריך ללמוד לא לכתוב.

 

רון.

לא, המשאבה הייתה גמורה, רקובה לגמרי באמת! שמנו חדשה אך גם הצינור נוזל, אין פה ממה להתבייש, מה שכן לא היה מזיק להחליף את שניהם ביחד.

 

אם היית רואה את המשאבה הישנה...!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...