Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיקרו לי. אמרו שה207 היא מחליפת ה 206. עכשיו אני מבין שזה רק דגם שבעצם סותם חור בינה ל 307. לדעתי עדיף לקנות את הדגם הישן. מי בכלל מאמין לכל האידיוטים שמדברים על מבחני ריסוק וטכנולוגיה...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הקמפיין וכמו שנאמר פה החישוקים אכן נכללים בחבילה

לפי מה שהבנתי פיג'ו אוהבים למשוך הרבה שנים את הדגמים שלהם... ככה שאין מצב שהם מנסים להפתר מהם

 

אבל הקמפיין של פיג'ו עדיף על הקמפיין של מיצובישי לאנסר... "מושבי עור"

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

למי שכתב שמייצרים את הרכב בלי שינוי משנת 99 טועה כי הרכב עבר מתיחת פנים קלילה וחוץ מזה כמו ששמר אמר שאם הרכב מנצח לא מחליפים כמו ה 205 שיוצרה בערך מ 1983 עד בערך 1999.

פורסם

ה-207 היא פשוט דגם שונה ולא באה להחליף את ה-206. גם פיג'ו לא טענו מעולם שהיא כן אמורה להחליף, אדרבא, הם טענו שהחל משנת הדגם 2007 הן ישווקו במקביל. לגבי ה-207, הרכב מזכיר לי פנים של חולדה במשבר, רכב בהחלט מכוער מאוד ולפי דעתי ה-206 בהחלט עדיפה. לסיכום - ה-207 מיותרת לחלוטין.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
למי שכתב שמייצרים את הרכב בלי שינוי משנת 99 טועה כי הרכב עבר מתיחת פנים קלילה וחוץ מזה כמו ששמר אמר שאם הרכב מנצח לא מחליפים כמו ה 205 שיוצרה בערך מ 1983 עד בערך 1999.
יש מכוניות שממשיכים לייצר כי עדיין יש להן שוק בארצות מפגרות.

החיפושית המקורית יוצרה עד לפני כמה שנים בשביל השוק הדרום אמריקאי. טנדר פיז'ו 505 אולי עדיין מיוצר בשביל אפריקה. שלא לדבר על הרנו 12 שהגיעה לארץ תחת השם דאצ'יה.

זה לא אומר שאלו רכבים שעמדו במבחן הזמן. זה אומר שיש שווקים מפגרים ועניים שעדיין קנו אותם.

פורסם

מזכיר את ה-205 פוראבר, שהוסיפו אבזור כדי למכור בסוף חיי הדגם...

דווקא לא כל כל מזכיר את ה205 פוראבר, היות ושם היו שינויים בנוסף לתוספות אבזור - בעיקר בתא הנוסעים אבל גם חיצונית.

 

 

לי אישית חבילת המוזיקה הזכירה מאוד את מקרה הTop XRi, שהגיעה לארץ ב94, רגע לפני שהפוראבר החליפה את ה205 הקודמת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש מכוניות שממשיכים לייצר כי עדיין יש להן שוק בארצות מפגרות.

החיפושית המקורית יוצרה עד לפני כמה שנים בשביל השוק הדרום אמריקאי. טנדר פיז'ו 505 אולי עדיין מיוצר בשביל אפריקה. שלא לדבר על הרנו 12 שהגיעה לארץ תחת השם דאצ'יה.

זה לא אומר שאלו רכבים שעמדו במבחן הזמן. זה אומר שיש שווקים מפגרים ועניים שעדיין קנו אותם.

אני ממש לא חושב שזה המקרה עם ה-206.

הטכנולוגיה העכשווית בעולם הרכב מתבטאת באיך לעשות את המכונית יותר משוריינת, שהחומרים בתא הנוסעים יהיו יותר נעימים, שהרכב יהיה יותר חסכוני וחביב לסביבה ובכלל שהכל יהיה פוליטיקלי קורקט. בקיצור, מתקון למכוניות משעממות שעושות הכל טוב חוץ מלשובב את נפשו של הנהג.

הנעלים של ה-206 הם נעלים שיהיה לפיז'ו קשה מאד למלא, העיצוב שלה נראה עדיין עדכני ומוצלח בהרבה מזה של אחותה הצעירה ממנה ב-7 שנים, ויש גם בסיס להניח שבתחום הדינמי המצב לא טוב בהרבה בהמשך למסורת של פיז'ו בשנים האחרונות שבה הלכו והרסו את כל המוניטין שהיה להם בתחום ייצור מכוניות נהיגה.

אם תשים לב, שבהרבה מקרים דגמים חדשים לא מציעים שום דבר בהשוואה לרכב שאותו הם מחליפים למעט תחום של איכות חומרים, צמיחה בס"מ ומבחני ריסוק, ובד"כ יש נסיגה בתחום העיצוב, הניהוג והביצועים.

ע"ע 159 - 156, פורד פוקוס, 306-307

פורסם

אני בטוח שה207 שאתם קוראים מכוערת, תראה מהר מאוד די רגילה בעיני כולם, ולפתע ה206 תראה מיושנת, נפוצה וסתמית. ואז נראה אם למרות ה"כיעור" לא תעדיפו לעצמכם איזה 207 דנדשה על פני 206. זו דרכו של עולם, ומכונית, כל עוד אין לה יכולות יוצאות דופן, היא מוצר אופנתי בסך הכל, לפחות עבור רוב האנשים.

פורסם

לא בהכרח. יש רכבים ישנים ואפילו ישנים מאוד שאני אישית למשל, הייתי מעדיף על פניה ובתקציב של רבע ממנה, עניין של טעם.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
שלא לדבר על הרנו 12 שהגיעה לארץ תחת השם דאצ'יה.

זה לא אומר שאלו רכבים שעמדו במבחן הזמן. זה אומר שיש שווקים מפגרים ועניים שעדיין קנו אותם.

דלתא.

דאצ'יה היא נקראת בארץ המקור, רומניה.

שעד עכשיו כל מכוניות שנייה שם היא דאצ'יה. והראשונה היא לוגאן.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

יש לי הרגשה שה207 תהיה מהנה פחות מה 206.

דניק, הדגם עם חבילת המוזיקה מגיע עם ג'נטים 17 לבנים כמו בפרסומת? :)

האם תגיע גרסת 207 טורבו לארץ (קראתי פעם שיש)

האם תגיע גרסת ה MAXI עם 280 כ"ס לארץ? (טוב, זו כבר שאלה רטורית).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...