Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה מותר לשפר רכב בארץ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי יש איסור כמעט על כל מה שקיים...

מישהו יכול להסביר בערך מה החוקים?

 

אמרו לי אסור ספוילר אסור נאון אסור לשפר מנוע או משהו.

איך זה הולך? ולמה דווקא בארץ אסור כשבכל העולם מותר ואף בבארהב יש בתי ספר

למירוצי דראג..

 

תודה!

פורסם

אתה חייב להודיע למשרד הרישוי על כל שינוי מבנה....כולל חישוקים מוגדלים, ספוילרים וכו'

 

וזה עולה כסף....אגרה ושטויות כאלה.

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_17#7_0_CT

 

ודרך אגב....זה לא נקרא שיפור.....זה שינוי ויזואלי

אם אתה רוצה לשפר, בולמים, קפיצים, ברקסים חזקים, או צ'יפ במחשב המנוע....זה לא רואים ונראלי גם שלא צריך להודיע למשרד הרישוי....

אבל שיפורים משמעותיים כגון, מערכת פליטה משוחררת, קיט טורבו\מגדש על או גיר אחר....זה כבר אסור במדינתו הנאורה....

 

וכל זה בגלל שרק עכשיו עבר החוק המוטורי, בניגוד לכל העולם.....אז מה שהתחילו בארה"ב לדוגמא לפני 100 שנה, אצלנו מתחילים עכשיו....

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

בקיצור זה סיפור מסובך... כמה כבר עולה אגרה של שטות כזאת??.

 

בכל אופן דיברתי על שיפורים פנימיים של הרכב ופחות חיצוניים.

בקשר לדברים שאמרת שאסור,אני לא מדבר על nitro וכל הדברים המסוכנים.

חוץ מזה אם החוק המוטורי כבר עבר..אז למה כל מה שאמרת אסור?????

כמה זמן נראה לכם יקח עד שיתירו את כל העסק הזה?

בינתיים אני מתגייס אז יקח 3 שנים עד שאני אתחיל עם כל העסק.

החלום שלי זה לפתוח סדנת שיפורים לרכב, יש סיכוי שתוך כמה שנים העניינים יסודרו במדינה שלנו?

פורסם

החלום שלי זה לפתוח סדנת שיפורים לרכב, יש סיכוי שתוך כמה שנים העניינים יסודרו במדינה שלנו?

 

לדעתי בעוד שלוש שנים תוכל "להקפיץ" לתחיה את השרשור הזה ולהמשיך בערך מאותה הנקודה...

 

אבל תמיד בריא להיות אופטימי :-D

 

ניר

פורסם

שלוש, חפש קצת בפורום, תמצא בערך מה מותר ומה אסור

בנוסף תמצא דיון על בחור שנעצר אחרי ש"שיפר 100 מכוניות שהתחרו במירוצים"

פורסם

רשמתי לעצמי תזכורת לפתוח שרשור זה בעוד 3 שנים לצורך הוספת נאונים למכוניות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...