Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאש מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפולקסוואגן יש פלאש שמאושר ע"י היצרן.

איתמר ג'ורג'.

לפולקסואגן יש פלאש מאושר שמומלץ לשימוש לפני כל טיפול 10K (או 15K תלוי באוטו).

אין שום מוסך פולקסואגן שיכניס פלאש למנוע עם 150K ק"מ שלא עבר מעולם פלאשינג.

אם יש צריך לשבור לו תידיים והרגליים.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפותח השרשור :

אז ככה , לי יש פיאט טיפו 1.4 שנת 93 , קניתי אותה לפני חודשיים בערך החלפתי לה מנוע מיבוא ורציתי לעשות פלשינג על הדרך(עקב כך שאחרי 1000ק"מ עם המנוע החדש השמן השחיר רבות) ,אני רציתי לעשות פלשינג עם החלפת שמנים , לא עם החומר המזיק(מכיוון שהחומר מנפח רינגים,אוכל מחזירי שמן והשד יודע מה עוד...).

 

המליצו לי בפורום על ביצוע פלשינג עם שמן 15/40 שבעקרון מיועד למנועי דיזל ולכן תכונות ניקוי שלו עדיפות בהרבה.

 

תעשה כך: תקנה 2,3 גלונים של השמן בצמיגות 15/40 מינרלי . תעשה החלפת שמנים כל 1500 ק"מ יחד עם פילטר שמן , וכשנגמרו לך השמנים הנ"ל , כלומר סיימת את ביצוע הפלשינג . מלא שמן איכותי יחד עם פילטר שמן חדש וסע לשלום .

 

לגבי עשן כחלכל מירב הסיכויים שמדובר בגומיות שסתומים יבשות , גש למכונאי אמין שאתה סומך עליו על מנת שיבדוק ויתן הצעת מחיר , אם אינך מכיר מכונאי אמין כתוב את אזור מגוריך ואנשי הפורום ימליצי לך על אחד כזה .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

×
×
  • תוכן חדש...