Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דימה, עפ"י ידיעתי כבר לא ניתן להשיג את החומר הנ"ל.

 

האם אתה יודע על מקום שמוכרים בו את החומר בוודאות?

במקרה קניתי את החומר הזה (סנו רב מתכת) בדיוק לפני שלושה ימים, בסופרסל דיל אני חושב.

הסופר בירושלים, בבית הכרם, בכיכר דניה.

אם לא תשיג אקנה אותו עבורך ונפגש או שאשלח לך אותו.

כמו כן, עיין פה, יש כאן שירשור שפתח ליאור ברוך על החומר ותוצאותיו.

וצירפתי תמונות של העבודה שהחומר עשה עבורי.

אגב, הברק קצת נפגע לאחר השימוש בו, אז אני עברתי על החלקים פעם נוספת עם רצועות ניקוי שנקראות luster, אמנם הן יעודיות לניקל, אבל אני מאמין שהם יעזרו לך גם אם אכן מדובר בנירוסטה.

בהצלחה,

שחר

DSCN4889_resize.JPG

DSCN4890_resize.JPG

DSCN4917_resize.JPG

DSCN4919_resize.JPG

DSCN4895_resize.JPG

DSCN4894_resize.JPG

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
יש חומר שקניתי בהום סנטר עושה פלאים בשניות

ספריי שעולה 25 ש אחלה חומר נסה קודם

בנסתר ואם טוב בהצלחה

החומר נקרא טכנו קר

ממיס שומנים גריז ורפש אינו פוגע במתכת מכול סוג

תוצרת קיבוץ סאסא

פורסם

אני ינסה לקנות את הטכנו קר והסנו רב מתכת בבוקר ונשווה מה נותן תוצאה טובה יותר.

אני יעלה תמונות אם יהיו תוצאות טובות.

 

LUSTER - מה זה ומה זה עושה ?

 

תודה על העזרה חברים אתם 10

פורסם

Luster זהו חומר חזק מאוד שייעודי לניקוי ניקל, בין היתר מנקה גם פיח וחלודה קשים להורדה, ומשאיר שכבת מגן כמו פוליש או ווקס.

החומר מגיע בצורת רצועות ספוגות בחומר הזה, והוא עושה עבודה מצויינת. קניתי אותו לפני שנה וחצי בחנות אומנות אחזקת האופנוע שבתל אביב והוא עד היום עובד כאילו הוא חדש. אולי בפורום של האופנועים יידעו לעזור לך יותר בכל מה שקשור בשימוש בחומר הזה.

שני דברים שחשוב שתדע לפני שאתה קונה אותו:

1. הוא קצת יקר (102 ש"ח לפני שנה וחצי), אבל שווה כל שקל.

2. צריך הרבה סבלנות בשבילו והוא מותאם לשטחים דקים יותר, אבל אני חושב שתוכל להסתדר איתו, סך הכל הרצועות די ארוכות.

מעבר לזה אני מציע לך לבקר בחנות הזו עם החלק, הם מומחים בניקוי, שימור, שיחזור וכו'... אולי יש להם פתרון טוב יותר.

צירפתי עוד תמונות של החומר כדי שתבין על מה מדובר ועוד תמונה של התוצאות שלו.

 

נ.ב.: יתכן שמלטשת תעזור גם כן, לי היא עוזרת מאוד (כמובן שהיא לא מלטשת אלא מנקה). אם תרצה, יש לי אחת (זו שבתמונה) בסטודיו של אבי באזור ירושלים, שם אני גם משפץ את הרכבים שלי. תוכל לבוא בכיף ולעבוד איתה.

 

בהצלחה,

שחר

DSCN4927.JPG

DSCN4928.JPG

DSCN4926.JPG

DSCN4925.JPG

DSCN4924.JPG

DSCN4888.JPG

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם

קודם כל תודה לכולם על העזרה.

 

ועכשיו נעבור לעידכונים מהשטח :

היום קניתי את הסנו רב מתכת שהמלצתם לי עליו, חייב לציין שהחומר עובד בצורה מאוד טובה אבל

יש צורך בעוד המון עבודה בשביל לנקות את הסעפת.

חזרתי על התהליך אולי 10 פעמים וכעבור שעה בערך הגעתי לתוצאה דיי טובה אבל לא סופית.

הליך הניקוי: שטיפת החלק ויבושו, לאחר מכן מריחת החומר על הקטע שמיועד לניקוי ובעזרת

מברשת קטנה (שערות פלסטיק כדי לא לפגוע במתכת) מרחתי את החומר ופיזרתי אותו על כל המשטח,

לאחר 10 דקות בערך ניקיתי את האיזור עם סמרטוט יבש וחזרתי על ההליך, מדי פעם הייתי שם

מעט חומר על הסמרטוט ומנגב על המקום, את התוצאות תראו בתמונות!

בנוסף יש לציין שהקטע שניקיתי הוא הקטע הכי בעייתי מכיוון שהיה חשוף לחום ולפיח מהמנוע וכד'.

יש עוד הרבה עבודה בשביל להביא את הסעפת הזו למצב מחודש אבל יש לי זמן, סבלנות ורצון!!!

 

תמונות של הסעפת לפני הניקוי:

p51800037yc.th.jpgp51900086tb.th.jpgp51900100bf.th.jpg

 

תמונות של הסעפת אחרי שעה פלוס :

p51900181xw.th.jpgp51900209vm.th.jpgp51900218ue.th.jpgp51900221ip.th.jpg

 

שחר - תודה על ההצעה לעזור לי עם הניקוי אבל אני גר בת"א ולא יצא לי להגיע לירושלים.

יש לי מלטשת דומה בבית אולי אני יקנה מברשת כזו לניקוי חלקים קטנים, לסעפת זו בעייתי!

בכל מקרה אני יעבור באומנות אחזקת האופונע בשוקן שזה לא רחוק מהבית שלי,

באמת רעיון טוב ולא יודע איך לא חשבתי על זה קודם.

בלוסטר אני ישתמש רק בסוף העבודה ובמידה ואני יחשוב שהתוצאה הסופית לא מספקת אותי,

בנתיים קשה לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...