Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני נוסע ביום חם משהו כמו רבע שעה עשרים דקות הוא נכבה וחוזר לעבוד..

הוא מחובר לסאב (פיוניר 305 סי) ול2 רמקולים אחוריים..

הוא נכבה כאשר אני שם פול ווליום מה אפשרי לעשות??

פורסם

איבו 1.6,

 

רק כמה תוספות לתגובתו של or_18d:

 

1. יש ליבדוק את תקינות ההתקנה, ולוודא שההתנגדות של הרמקולים מתאימה לנתוני העבודה של המגבר.

2. אין מה לעשות, זה מה שקורה כאשר קונים זבל סיני.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

עשית את הטעות הנפוצה...

 

התאמת לפי המחיר, ולא לפי נתונים..

הפיוניר 305 הוא 800 וואט PTP . ו 400 וואט RMS .

שזה הספק מכובד מאד.. המגבר שלך מתנתק, כי הוא לא מסוגל לעמוד בהספקים האלה.

זה שהסאב זז בכלל, בגלל הנצילות שהיא לא נמוכה 89 DB למטר

 

יש לך 2 אפשרויות:

1. להחליף מגבר

2. להחליף סאב, לאחד יותר נציל, לא פחות מ 91DB למטר

 

המגבר הוא נקודת התורפה של המערכת שלך. אני הייתי מחליף אותו.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני לא בטוח שדווקא המגבר הוא נקודת התורפה כאן...

אפילו הרוקפורד-מפלצת-SQ-המטורף שלי (ציניות חברים, לכל אלה שחושבים שרוקפורד היא חברת על) נכנס לפרוטקשיין בימים חמים ותחת עומס רב. אומנם זה לא קורה אחרי 20 דקות, יותר לכיוון של שעה+ אבל זה מתרחש בוודאות בגלל החום הרב שיש בתא המטען בימים חמים כאלה. בערב זה לא קורה.

הדבר היחיד שמונע ממנו כניסה לפרוטקשיין בימים כאלה היא עבודה בהספק נמוך יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לי יש דנון OLDSCHOOL שנת 48 לפני ספירת הנוצרים, שמוצהר על 50 וואט לערוץ מגביר סט של דיינאודיו מוצהר על 100 וואט , וסאב של MB QUART מוצהר 250 וואט

 

ליום חם אין שום השפעה עליו.. ואני כל היום ברכב.

 

אם המגבר שלך מתנתק, כל עוד אין קצר, תשתית החשמל נכונה והוא תקין, אז או שהכיוונים שלך לא נכונים או שהמגבר חלש מדי.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

תבדוק את החשמל ברכב או שמה תחכה לערב ותראה אם זה חוזר על עצמו למרות שלא נראה לי

יום יבוא והשמש תזרח והקב"ן בעזרת השםם יוציא אותי מהצבאאא!!!!!!!!!

פורסם

אם המגבר שלך מתנתק, כל עוד אין קצר, תשתית החשמל נכונה והוא תקין, אז או שהכיוונים שלך לא נכונים או שהמגבר חלש מדי.

שלילי.

המגברים מהדור הקודם של רוקפורד ידועים בכך שהם מתחממים הרבה, זאת שיטת פיזור החום שלהם.

כשהמגבר נמצא חנוק בבגאז ב 80 מעלות בערך והמזגן מקולקל - אני אפילו מאוד מעריך את זה שהוא נכנס לפרוטקשיין רק אחרי יותר משעה של עבודה קשה.

 

אתמול אגב היה לי יום לימודים ארוך עם האוטו ובמשך 4 שעות בווליום בינוני-גבוה הוא לא נכנס לפרוטקשיין. אם הכיוונים במגבר היו לקויים הייתי צריך להחליף לפחות 10 סטים של מידבאסים עד היום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לדעתי זה גם כיוונים(להוריד גיין)

וגם מאווררים יפתרו לך את הבעיה

אני עכשיו עובד עם 2 מגברים ועל כל מגבר מאוורר 1 בינתיים וזה ממש עוזר...

לפני זה זה היה מתחמם לי אחרי איזה חצי שעה במאמץ ועכשיו כבר לא...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...