Jump to content

מיצובישי לנסר

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

הנקודות של מיצובישי לנסר

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. כשאני מתניע, צריך להשאיר סטרטר וללחוץ הרבה גז ורק אז הוא מתניע.. למה זה מה יכול להיות?? אני מאיזור המרכז מיצובישי לנסר 89
  2. עדיין מחפש
  3. שיהיה לפחות 50 על 4 ושיהיה לו לפחות יציאה אחת למגבר ושיהיה אמפי3 עד 450 שקל תודהה
  4. מוסך שאול בגדרה.. מאמין בסביבות קצת פחות מ1000 ש''ח
  5. מישהו שמבין רוצה ממני 50 שקלים בלי כבלים כלבים אני קונה לבד 120 שקל משהו טוב..
  6. יש לי מגבר 1000 וואט 4 יציאות סאב 1000 וואט 400 רמס..פיוניר 305 סי.. איזה כבלים אני צריך לקנות?? תודה..
  7. אני לא יודע אם 17 שנה כי קנינו תאוטו לפני חודשיים תודה על התשובהה
  8. זה לא המגב.... אצלי זה פלסטיק בין המגב למתכת זה מה שנשבר... אני לא מטומטם ולא ישבור מתכת. הפלסטיק כנראה הלך עם השנים וכרגע נשבר.. כמה עולה דבר כזה??
  9. ואם כן איך?? יש לי כמה כאלו וזה מרגיז.. תודה..
  10. תיקון.. http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?sec=2&prod=65511&saleNo=318678 זה המגבר.. מה אפשר לעשות וכמה יעלה לי תיקון??
  11. עדיין למכירה וניתן להחלפה על מגבר.. 0506568603 זה הפלא תתקשרו לבירורים..
  12. איזה מגבר מבין אלו הכי טוב..?? BOSS 150X2 משומש 300ש"ח. קונקורד 150X2 משומש 250ש"ח. רד סאונד 500W שני ערוצים 250ש"ח. אני צריך שהוא יגביר לי את הסאב 305סי.. או שאם יש למישהו הצעה למגבר 4 יציאות שירים לי תמגבר ועוד 2 אחוריים זה גם מצוין..
  13. beep של פוסיקט דוללס
×
×
  • תוכן חדש...