Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
rs6 תלמד ממני.

אני בדיוק בגילך ומה שאני והחברים שלי עושים זה לשבת למטה , לעשן נרגילה ולהריץ דחקות.

 

מידי פעם קופצים לדראגסטור הקרוב וקונים טבק גחלים וקולה.

 

לא בריא אבל כיף .

אני גר בחיפה נווה שאנן ברחוב הכי נידח שיש בשם טבנקין ואתמול באו איזה שתי ערסים שגיעו משפרינצק סתם היה מצחיק לצחוק עליהם (כמובן אחרי שהם הלכו :oops: )

 

 

מה דניאל פתח קיוסק?

:shock:

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

לא אתה אלא דניאל drugstor...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ... וגם קורא בפורום... וגם מגלה דברים חדשים ---> "שקע בית האלנוקה" - למשל.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אני אישית רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ... וגם קורא בפורום... וגם מגלה דברים חדשים ---> "שקע בית האלנוקה" - למשל.

Run Forest, Run!!!

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

וואלה, המדינה מצאה פיתרון נפלא לשיעמום שלי... להלביש אותי במדים ירוקים שיגרמו לי להזיע הרבה הרבה, ולמעוק הקש! כן המפקד! וכו' וכו'...

רציתי גם לנסוע לחו"ל לכמה ימים והיו לי עוד תוכניות, אבל זה ירד מהפרק, ואחרי שאני אחזור מהטירונות אני אחפש עבודה... במידה ואני אהיה במצב הצבירה הנכון כדי לעבוד בכלל..

הטירונות? עוד 11 שעות!!!! אמא!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

נשמע לי כאילו אתה גר ליד רנה קסין!

 

איכס די אין כוסיות בירושלים תצאו מזה!

 

לא ידעתי שאתה ירושלמי, לא חשוב בכל מקרה אני במקומך (טוב בעצם זה מה שאני עושה)

עובד ואחרי זה נוסע עם חברים לחו"ל.. הגיוס שלי קצת לפניי נראה לי היתי מתחרפן בירושלים 9 חודשים.. תנסה להקדים אולי :)

או תעבור זמנית לת"א גם יש ים ... טוב בנות יותר מבירושלים אין שם כל כך...

אם אתה עוד לא עושה את זה אגב תקנה גיטרה זה מעביר ת'זמן יופי :)

 

ואגב.. איפה יש פאבים בירושלים ??

פורסם

מגרש הרוסים, דה!

מרכז העיר, דה!

 

מושבה גרמנית, דה!

תלפיות (דה?).

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני אישית רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ רץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ ורץ... וגם קורא בפורום... וגם מגלה דברים חדשים ---> "שקע בית האלנוקה" - למשל.

Run Forest, Run!!!

 

:lol:

 

]Run Lola Run!!!

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

ממש לא רנה קסין גבר.

 

אני מהחלל, מהמקום שנקרא החור השחור.

חור כי אף אחד לא יודע איפה זה ואיך מגיעים לשם.

שחור כי 85 אחוז מהתושבים שם הם פינגווינים=חרדים=לובשי שחורים.

 

תלפיות=/= פאבים, הוכנס בטעות לרשימה,

אבל בהחלט יש שם אחלה מקומות בילוי.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...