Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

חבר מעונין לקנות תמגבר הזה של קדנס

Z7000

מה שאני יודע שהוא

750 RMS ב 2 אום

1500 RMS ב 1 אום

הוא מעונין להרכיב 2 קיקרים L7 המגבר הזה יעשה עבודה טובה אתם חושבים?

ובקיקרים יש סלילים של 4 אום וסלילים של 2 אום נכון?

ובשביל לרדת ל 1 אום הוא צריך לקנות קיקר בעל סליל של 2 אום?

כי 2x2=4:2=1HOM נכון?

ועם הסלילים יהיו 4 אום זה משנה כל כך?

 

עכשיו הרכב זה גולף V5 שנת 2002 אני מאמין שיש לו אלטרנטור טוב

ולא יהיו בעיות רציניות בחשמל ככה שיעבור זרם

 

תודה!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אם אתה רוצה לחבר שתי L7 אתה צריך שהם יהיו בעלי סלילים של 4 כי 4:4=1.

כלומר 4 סלילים של 4 אוהם בחיבור מקביל ייתנו אוהם אחד.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

ניאו צודק לגבי הסלילים,אתה צריך 2 סאבים עם סלילים של 4 אום כדי לחבר אותם

 

ב-1 אום.

לגבי המגבר,חסרון אחד גדול מאוד שאני צופה הוא צריכת החשמל שלו,

זה מגבר קלאס AB מה שאומר שאם תחבר אותו ב-1 אום הוא יצטרך הרבה

שלא להגיד המון חשמל,אלטרנטור מקורי?שכח מזה,תצטרך לשדרג את מערכת החשמל

כדי להפיק ממנו את מה שתצרוך.

פורסם

ובכללי בוא נגיד על סאב אחד כזה

איך הוא בכללי מגבר טוב

עומד בהצהרות שלו יעשה עבודה טובה?

 

1300 שקל שווה?

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

הוא נמכר במחיר הזה בגלל שאין הרבה אנשים שייקנו

 

הוא שווה גם 2500...בהשווה לכל הקיקרים 600.1 וכו'.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

לא יודע למה הרבה מתלהבים מהמונו הזה....המונו הזה CLASS AB.

1500RMS ב1OHM לCLASS AB ברכב רגיל ....

לא תנצלו מעל ה60% של המגבר רס בן אומו,

בהספקים ובעבות עבודה כאלו לטעמי לCLASS AB אין בכלל מקום לרשימה .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

90% צורה יפה, 10% הגברה.

 

מה אתם רוצים ממגבר CLASS AB ? למישהו יש מושג כמה זרם צריך כדי להפיק ממנו הספק?

מגבר לא שימושי לאף אחד, אולי לרכבי תצוגה או לסוחרי מתכות.

עדיף להשקיע כסף במגבר CLASS D ברמה טובה.

ZZR

Guest תמיר .א.
פורסם

אם יש את הזרם הדרוש למגבר כדי להפיק מימנו את המירב אני מעדיף אותו על כול מגבר CLASS D מצ'וקמק באותו ההספק.

 

זה מגבר מעולה ודווקא הצורה שלו מכוערת וזולה.

 

תמיר

פורסם
אם יש את הזרם הדרוש למגבר כדי להפיק מימנו את המירב אני מעדיף אותו על כול מגבר CLASS D מצ'וקמק באותו ההספק.

 

זה מגבר מעולה ודווקא הצורה שלו מכוערת וזולה.

 

תמיר

תמיר מה הכוונה שלך ? אם תוכל להרחיב , כי ממה שראיתי בפורומים בחו"ל מי שמרכיבים דברים כאלו הם בעלי וואנים שאו שבאים עם מערכת חשמל חזקה או שמשדרגים אותה , אז השאלה היא האם זה מתאים לסדאן רגילה למשל ?

בתודה על האינפורמציה יהודה

בברכה יהודה

Guest תמיר .א.
פורסם

מגברי CLASS AB הם מגברים שעם תכנון פשוט אפשר להשיג הספקים מאוד גבוהים,

שב CLASS D התכנונים הם מורכבים ביותר, ואם הולך מגבר כזה זה רק מעבדות מיוחדות אפשר לתקן אם בכלל (כאשר PCB נפגם) הכול קטן מאוד.

 

זה גם העדפה אישית שלי... אני אוהב את המגברים האנלוגים הללו.

 

השוני העקרוני בצריכת הזרם,

שכ50% מההספק שנכנס למגבר מתפזר על ידי חום במגבר CLASS AB

ומגבר CLASS D 30-20% מההספק מתפזר על ידי חום.

 

תמיר

פורסם

דבר ראשון תודה על ההסבר . אבל אולי לא הסברתי את עצמי מספיק , הכוונה שלי הייתה מהי מערכת חשמל מספיקה ? ממה שראיתי באמריקה משתמשים בזה רק בוואנים , כי רק בהם יש מערכת חשמל שיכולה לעמוד בצריכת הזרם האדירה של דבר כזה .

ולכן רציתי לדעת האם יש מה לעשות עם זה במכונית סדאן רגילה ?

ותודה מראש אם תוכל לענות ואני מקווה שהסברתי עצמי היטב הפעם . תודה יהודה

בברכה יהודה

Guest תמיר .א.
פורסם

אפשר,

 

אבל צריך זרם של כ200A כדי להפיק מימנו את המיירב.

 

שזה אומר לפחות 120A אלטרנטור ו100A מצבר, לפיק של תחרות המגבר יעבוד יפה מאוד.

 

ליום יום גם אלטרנטור של 70A יעשה את העבודה.

 

תמיר

פורסם
אפשר,

 

אבל צריך זרם של כ200A כדי להפיק מימנו את המיירב.

 

שזה אומר לפחות 120A אלטרנטור ו100A מצבר, לפיק של תחרות המגבר יעבוד יפה מאוד.

 

ליום יום גם אלטרנטור של 70A יעשה את העבודה.

 

תמיר

אתה רוצה לומר לי שיש דברים כאלו שאני יכול לקנות ולשים במכונית רגילה ? מצבר 100 אמפר?! ואלטרנטור 120 ?!

אתה בטוח במה שאתה אומר שיש כאלו למכוניות רגילות ?

בתודה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

1.לרכב כמו פאסאט/סקודה/מרצדס יש אלטרנטור של 100A לפחות

(תשאלו בחברה, הכי בטוח).

 

2.לדעתי , זה בדיוק כמו לקנות משהו שלא ניתן לשימוש מלא ברכב.

אין מספיק זרם בשבילו, אלא אם כן אתם רוכשים 1500 ואט, ומתעתדים להשתמש בחמישית

מכך.

 

כדאי לעשות הבחנה במצברים, יש זרם רגעי , כמו בהנעה , מופיע בצורת X אמפר (כמו 300A )

 

זרם זה משמש בעיקר בזמן ההנעה ,כשצריכת הזרם חזקה ביותר , ואין חשיבות גדולה

שמתח המצבר ירד מתחת ל12.6V .

 

לעומת זאת:

יש נתון שמופיע בצורת Ah כלומר מכפלת אמפר*שעה, המכפלה של זרם בזמן תיתן

רכיב שנקרא "קיבול" , או בעברית, כמה אנרגייה המצבר מצליח להחזיק בפנים.

ככל שהמצבר חדש יותר, לוחות עופרת נקיים יותר , חומצה אופטימלית , גודל המצבר הפיזי,טמפ',

כל הגורמים משפיעים לטובה או לרעה.

 

נניח מצבר של 55Ah , זוהי הצגה פשוטה של מצבר שיכול לספק זרם קבוע של 1 אמפר

במשך 55 שעות, 110 שעות של 0.5 אמפר.

או לחילופין , שעה שלמה של זרם השווה ל55 אמפר,

במציאות , שלושת המקרים לא יתרחשו, מכיוון שלמצבר התנגדות פנימית, המבזבזת גם היא אנרגייה.

מה שסביר להניח , כי המקרה של 110 שעות יותר קרוב למציאות, כי ההספק המבוזבז ,

בתוך הסוללה יהיה קטן יותר (מכיוון שהזרם הכללי נמוך יותר).

 

גם אם האלטרנטור דואג לטעינה של 13.8 וולט, בשלב מסויים , נצטרך לפרוק את המצבר,

כדי לענות על דרישות המגבר,

אבל כדאי לשים לב שגם אם המגבר עובד עד מתח של 10.8 וולט, ההספק הכללי יהיה

נמוך מהמוצהר במתח של 14.4 וולט עפ"י היצרן.

ז"א , שכל מכת באס, אנו צורכים מהאלטרנטור, מגיעים לשיא שלו, ומתחילים לפרוק מצבר,

אבל ככל שאנו פורקים יותר , אנו גם מבזבזים יותר אנרגייה בתוך המצבר עצמו,

וכנ"ל המתח הכללי ברכב יורד, ואם יורד המתח הכללי,

אמנם הספק המגבר גדל, אבל לא כמו שהתכוון היצרן.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...