Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיקון קל:

קורטינה זה לא רכס הרים אלא עיירת נופש בהרי הדולומיטים שבצפון איטליה.

תודה על התיקון :)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תשכח שעשרה רופאים עשרה דעות.

 

אני ממה שאני שמעתי,לאו דווקא מאבא(מי כמוך יודע את דעתו ,חן)שהקורטינה רכב מאד מהנה לנהיגה.

התרשמות שלי אישית תגיע בעוד חודשיים לערך.

 

עד אז...

פורסם

מצטער על העיכוב system נסעתי היום לקחת פרטים על הקורטינה המדוברת והפלא ופלא הרכב לא שם !!!!!! נדיר ....עמדה שם כמה חודשים....לא חשוב אמשיך לפקוח עין ואם אמצא משהו אעדכן....יום טוב.

פורסם

שלום אני מוכר את הפורד קורטינה שלי מחוסר ברירה חוסר מקום . היא משנת 73 יד שניה אוטומט מנוע 1600 אחרי שיפוץ רכב מדהים צביעה מיוחדת גלגלי מגנזיום וגם סט נוסף עם צמיגים חדשים לוח שעונים אורגינל ללא סדקים למהירי החלטה אפשרות החלפה באופנוע או קטנוע עד 500 אני מהקריות

 

למי שרוצה תמונות שישלח מייל [email protected] או 0525702260

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראיתי את הרכב, חמוד ולא יותר מזה!

 

הצביע לא לטעמי וחבל יהיה לצבוע רכב שעבר פחחות וצבע לא מזמן!

 

ג'אנטים? לא תואמים את הקוים של הרכב, לא אהבתי בכל מקרה!

 

בכותרת כתוב קורטינה דור 5 ואתה כבר בפעם ה 100 בכל מקום אפשרי דוחף לי את שלך שהיא דור 3!

 

נעזוב את כל זה בצד, זה שטויות ליד העובדה שהיא אוטומט משנות ה 70 עם 3 הילוכים!

 

והמחיר שלך קופץ מ 9 ל 8 ומשם ל 10, מה נסגר?

 

בהצלחה במכירה! הרכב לא בשבילי.

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...