Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

כנראה אני טס חודש הבא לקנדה, מונטריאול

 

האם משיהו מכיר ממליץ על מקום מעניין שכדאי לבקר בו שקשור לכלי רכב שם?

 

תודה.

m3forever

פורסם

QUOTE=joker2k]כלום כמו המדינה עצמה.

מצטער לבאס אותך, אבל הייתי בקנדה, ואני יכול להגיד שזאת אחת המדינות היותר מהנות שהייתי בה בחיים שלי. סתם בשביל הקטע.

ולשאלה של sasi M אין לי מושג בקשר למכוניות שם, מצטער.

פורסם

משעמם ? ממש לא !

במונטריאול נערך מרוץ פורמולה 1 בסוף יוני - אחד המרוצים היותר מענינים ומסוכנים אשר נכללים בסבב. המסלול עצמו יושב בנקודה יפיפיה כולל הרבה ישורות ופניות חדות במיוחד. אם אתה שם באזור הזמן הזה ואתה מעונין בכרטיסים כדי להזמין עכשיו. שלך במחיר פעוט של כ 1500 דולר אמריקאי ומעלה מעלה.

מסלולי קרטינג מצוינים ואם ברשותך רשיון מרוץ, ימי מסלול פתוחים בכל יום ראשון מצפון לעיר (כניסה כ 100 דולר עם מכונית פרטית ועוד המון להשכרת מכונית).

הבנות הכי יפות בצפון אמריקה והמועדונים הכי חמים. יש בעיה אחת - הם צרפתים...

אפשר לצאת לעשות סנובורד\ סקי כשעתים מערבה מהעיר. אתר נחמד אך לא משתווה להרי הרוקי במערב.

תרבטת שיפורי (פימפ) הרכב לא מפותחת כמו בארה"ב אך זה רק לטובה.

אחת הערים היותר מענינות בצפון אמריקה באופן כללי...

אדם

...Spead is nothing without Control

×
×
  • תוכן חדש...