Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור קומפ" bi-amp / normal?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט קומפוננט של רוקפורד דגם POWER 100W RMS.

ומגבר של רוקפורד 301X

הנתונים של המגבר הם: 4*RMS 40 ב 4 אוהם

2*RMS 150 ב 4 אוהם

 

השאלה היא איך לחבר את הקומפ?

1. בשיטת ה BI-AMP (שתי יציאות לקרוס 1למיד +1לטוויטר)40 RMS לכל אחד.

2. לחבר אותו רגיל (גישור שתי יציאות לקרוס ופיצול מהקרוס למיד ולטוויטר)150 RMS לשניהם ביחד.

פורסם

אתה מתכוון לקרוס אקטיבי, נכון?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אה,

לפני שבועיים כתבתי איזה שינוי משמעותי השגתי באמצעות מעבר לבי-אמפינג ותרגמתי מאמר שמסביר למה בעצם היה הבדל כזה גדול, תקרא את שני הת'רדים.

 

הבעייה עם ה 301X שהוא חלש מידי למידבאסים. 40 RMS מספיקים לרוב הטוויטרים, אבל למידבאסים זה חלש מדי.

אם אין לך עוד מגבר אז לפי דעתי עדיף לגשר את המגבר ולתת 150 RMS לכל צד באמצעות שימוש בקרוס הפאסיבי.

בעתיד אם יהיה לך מגבר נוסף, הד יוניט טוב \ קרוס אקטיבי תוכל לבצע בי-אמפינג "לפי הספר".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ואם אני אגשר 150 RMS למידים ו150RMS לטווירים?

 

אז מה שקורה בעצם זה שאני מבטל את הBALANCE נכון?

וגם גורם למגבר לרדת ל-2 אוהם....נכון או שאני טועה?

פורסם
ואם אני אגשר 150 RMS למידים ו150RMS לטווירים?

 

אז מה שקורה בעצם זה שאני מבטל את הBALANCE נכון?

וגם גורם למגבר לרדת ל-2 אוהם....נכון או שאני טועה?

הגזמתה.

אני מאכיל MOREL PULSE 6 ב 75ווט רמס לכול ראש וטעים לו :wink:

יש לי LITHNING AUDIO 400.4

ו 40רנס באמת לא מספיק למידבאס

פורסם
הגזמתה.

אני מאכיל MOREL PULSE 6 ב 75ווט רמס לכול ראש וטעים לו :wink:

יש לי LITHNING AUDIO 400.4

ו 40רנס באמת לא מספיק למידבאס

אם אתה נותן לסט 75, כמה נראה לך שמקבל המיד באס שלך??

 

אם המגבר נותן 4 *40 ו 2*150 אז יש לך רק שתי אופציות לחיבור "אקטיבי" דרך הקרוס או פאסיבי דרך הקרוס (ובנוסף כמובן אקטיבי אמיתי אבל זה לא קשור כרגע).

 

במצבך משום שלא מדובר באקטיבי אמיתי (אתה לא מרוויח הרבה מהגברה אקטיבית מלבד קצת יותר משחק עם הכיוונים שגם ככה בקרוס יחסית טוב כמו של הפאוור אתה מקבל אם אני לא טועה) עדיף לעזות גישור ולהיזהר עם הכיוונים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

עדיף בגישור לקרוס של הקומפוננט ככה הם יקבלו גם יותר כח וגם יהיה חיתוך מדויק

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
אם אתה נותן לסט 75, כמה נראה לך שמקבל המיד באס שלך??

 

...

לא הבנתה אותי. 75רמס למדבאס וגם 75רמס לטוויטר.

ס''כ 4X75 להגברת פרונט.

ומה לעשות עם 4X40? אני חושב לחבר בשני ברידג'ים.

אגב ברידג' מ2X40 זה 110-120 רמס, לא יותר.

פורסם

אתה מגביר מורל פולס אקטיבית? בעזרת מה אתה חותך?

 

שנית, לפי חישוב פשוט ניתן לראות שמ4*40 ניתן להוציא 2*160, בגלל מגבלות חומרה המגבר הזה מוציא רק 140 (או לפחות ככה הוא מוצהר).

 

בגישור המגבר יורד לשני אוהם (פוטנציאלי מכפיל את כוחו) ואז מאחד את שני הערוצים (ושוב מכפיל) כלומר באופן אידיאלי בגישור מקבלים פי 4 כוח. ישנן מגבלות שמתקבלות מהתכנון והבניה ולכן נדירים המגברים שבאמת מספקים את העניין הזה של פי 4.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני מגביר טוויטר דרך כרוס שלPULSE. זה חותח אותו ב3800הרץ.

מידבאס עובד ללא חיתוח.

ובקשר לברידג', היה לי מגבר MACAUDIO 2X40 או 115 בגישור.

גם L.A. BOLT הוא 4X75 או 2X200. כול זה לפי נתונים של יצרן.

לא יצע לי לקבל מ2X40 150רמס.

פורסם

זה נשמע טוב. ניסיתי לשמוע מידבאס עם כרוס וגם בלי כרוס - כמעט אין הבדל, כנראה הוא לבד מנגן מקסימום עד ל4000-4500 הרץ. וגם אם מידבאס נמצא בדלת למטה צלילים הגבוים שלו שומעים פחות.

אני יכול לחתוך אותו בLPF של מגבר בתדרים 40-100הרצ, אבל אין צורך.

×
×
  • תוכן חדש...