Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו ספורט - לאחר חודשיים בעלות (זהירות - הרבה טקסט)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לצערי החלפת משאבת מים כרוכה בפירוק טיימינג אשר יקר במיוחד בקליאו ספורט עקב צפיפות תא המנוע,

המוכר סירב להתפשר במחיר, ואני המשכתי הלאה.

 

טעות!! החלפת משאבת מים נעשית ללא קשר לטיימינג ועלות ההחלפה לא גבוהה כלל (כ-350 ש"ח למשאבה ועוד מאות בודדות להחלפה). מה גם שהיא באמת לא מתקלקלת כמעט אף פעם, מהיכרות עם כ-15 בעלי קליאו ספורט, שמעתי על החלפות מעטות מאוד לאחר 4-5 שנים. גם אצלי ברכב המשאבה לא מרעישה כלל.

 

ולדני G - תודה רבה על הסקירה, נהנתי מאוד לקרוא!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

לסיכום - מספר תכונות הופכות סתם מכונית מהירה לספורטיבת ומהנה. מהירות, דיוק, תקשורת, היענות ואופי הן רק חלק מהתכונות

הנדרשות. לא כל מכונית המתיימרת להיות כזו גם מצליחה ולעיתים הגבול דק מאד. בכדי שהמכונית תהיה מהנה, היא צריכה

לעשות משהו בפנים. משהו שקשה לבטא במילים, תחושה שלרוב תחייב נהיגה במכונית עצמה על מנת להבין.לא כל אחד יאהב את זה, אבל עבור מי שמחפש ספורטיבית, מהירה, כייפית, ללא פשרות, הקליאו ספורט היא התשובה.

 

 

 

 

 

דני G.

לא רבים מבינים את האיכויות של הקליאו ספורט ובודדים יודעים ויכולים ליישם את האיכויות האלו בנהיגה ובנוסף גם להעביר בכתב את התחושות מתוך התנסות.

דני ידידי, התברכתה בכל התכונות (גם בהיותך מורה לנהיגה מתקדמת) והתייחסותך ראויה לציון.

מדי פעם טוב להאיר תכונות אלו, כדי שגם אלו שלא נהירה להם השפה ודקויות הכיף שבנהיגה ישכילו וילמדו וע"י הכשרה מתאימה גם יוכלו להבין את "התורה" למעשה.

מתוך התנסות רבת שנים ברכבים רבים וגם עם הקליאו ספורט, ראוי לציין שלי אישית היא מזכירה שילוב התכונות של אופנוע עם לנציה אינטגראלה HF EVO2טורבו, שהיו ברשותי, זריזות כמו של סוס ערבי אציל עם יכולת חיתוך קווי כביש בדיוק שלא יאמן, הדורשים ריכוז כדי שה"ריקוד" יהיה הרמוני מהנה ומלא הנדרלנין.

כדי להגיע לרמות הנאה כאלו, נדרש מהנהג יכולת הבנת תכונות הקליאו ספורט, הכשרה וישום במידות הנכונות כדי לא לסיים הריקוד בסיבוב אחד...

 

מריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני G ידידי

 

:mm_yeah:

 

בהחלט סקירה לעיניין, נהנתי לקרוא.

 

בכל זאת יש בה משהו :shock: .....

אבל אתה השכלת להדגיש זאת בצורה יפה.

 

 

RenaultSport clio 172 - תודה, לא כוס התה שלי. :wink:

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני G ידידי

 

:mm_yeah:

 

בהחלט סקירה לעיניין, נהנתי לקרוא.

 

בכל זאת יש בה משהו :shock: .....

אבל אתה השכלת להדגיש זאת בצורה יפה.

 

 

FIAT COUPE TURBO 16V - תודה, כוס הקפה בוץ שלי.

אילן , אני אקח לך את קופסת הצבעים. תיזהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתאוריות הנוגעות לתת-היגוי ותיקונו, דווקא סיבוב נוסף וחזק של ההגה יביא לביטולו ולשיתוף הזנב בחגיגה. ע"י שימוש בטכניקה זו, ניתן אף להאיץ בסיבוב ללא חשש שתת-ההיגוי יגבר וישגר את המכונית אל מחוץ לסיבוב. היענות זו של זנב הקליאו לפקודות ההיגוי,הופכות אותה לכמעט כנועה לרצונות הנהג.

זו אחת העצות הכי טובות ומדוייקות שקבלתי לגבי נהיגה, רק מעניין איך זה בדיוק עובד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, התרד הזה נהפך לדביק ומגעיל, די, מספיק.

 

ה- 172 נחמד, מאתגר ומתומחר טוב, אבל מה שאתם עושים כאן זו הגזמה.

 

מעניין שחלק מהכותבים כאן טרחו בעבר לספר בעיקר על הגירים המתפוצצים, חגורות הטיימינג שנופלות, תנוחת ישיבה דפוקה, הגה חסר תחושה במרכז (או השד יודע אילו המצאות) לחימת הגה בלתי נסבלת, נוקשות, גמישות מנוע לוקה בחסר ועוד ועוד......ופתאום מדברים על רכב מופלא ונטול חסרונות.

 

חוסר העיקביות בחוות הדעת רק ממחיש עד כמה הפורום צריך להתבגר.

 

ללא קשר - הצילום של ה- 172 במגזין אוטו האחרון ממחיש לי לפחות איך מכסחים רכב ולא איך בוחנים רכב.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, התרד הזה נהפך לדביק ומגעיל, די, מספיק.

 

ה- 172 נחמד, מאתגר ומתומחר טוב, אבל מה שאתם עושים כאן זו הגזמה.

 

מעניין שחלק מהכותבים כאן טרחו בעבר לספר בעיקר על הגירים המתפוצצים, חגורות הטיימינג שנופלות, תנוחת ישיבה דפוקה, הגה חסר תחושה במרכז (או השד יודע אילו המצאות) לחימת הגה בלתי נסבלת, נוקשות, גמישות מנוע לוקה בחסר ועוד ועוד......ופתאום מדברים על רכב מופלא ונטול חסרונות.

 

חוסר העיקביות בחוות הדעת רק ממחיש עד כמה הפורום צריך להתבגר.

 

ללא קשר - הצילום של ה- 172 במגזין אוטו האחרון ממחיש לי לפחות איך מכסחים רכב ולא איך בוחנים רכב.

קודם כל לחימת ההגה נסבלת לטעמי, גמישות המנוע טובה, בטח ביחס ליחסי ההעברה בגיר והמכונית איננה נוקשה בתור מכונית קטנה וספורטיבית. הרכב לא נטול חסרונות דינמיים (כלומר, זה לא 306 GTI-6...) אבל בסיכום הכולל הקליאו היא מכונית כיף אמיתית. פשוט כיף לנהוג בה מהר, עם כל אי המושלמיות הקטנות שלה.מהבחינה הזו היא רכב מופלא, בטח ובטח שבמחיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא קשר - הצילום של ה- 172 במגזין אוטו האחרון ממחיש לי לפחות איך מכסחים רכב ולא איך בוחנים רכב.

במקרה. אבל ממש במקרה אני הייתי ברכב הנ"ל בנסיעה הגורלית עם אלי אבוחצירא, הדוקטור ...

 

אתה חייב לשבת ליידו ברכב בשביל לראות איך נוהגים. לא רק בקליאו, גם את האוטו שלי הוא זיין גם את ה S2000 כמובן וכל רכב מצוי. אלים - כן, בריא - לא. אבל כיף עצום ותענוג לראות איזה שליטה ואיזה ביצועים הרכב יכול לתת גם בסיגנון הזה.

 

עד היום הנסיעה איתו היא אחת החוויות המוטוריות הגדולות שאני זוכר ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. לא רק בקליאו, גם את האוטו שלי הוא זיין גם את ה S2000 כמובן וכל רכב מצוי. אלים - כן, בריא - לא. אבל כיף עצום ותענוג לראות איזה שליטה ואיזה ביצועים הרכב יכול לתת גם בסיגנון הזה.

 

עד היום הנסיעה איתו היא אחת החוויות המוטוריות הגדולות שאני זוכר ...

ת'שמע, אני לא יודע מה הרקע של הדוקטור אבל נהגים גדולים שיצא לי לשבת לידם לא נתנו אף פעם את התחושה שהם מזיינים את האוטו. אם כבר אז ההיפך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לחימת ההגה נסבלת לטעמי, גמישות המנוע טובה, בטח ביחס ליחסי ההעברה בגיר והמכונית איננה נוקשה בתור מכונית קטנה וספורטיבית. הרכב לא נטול חסרונות דינמיים (כלומר, זה לא 306 GTI-6...) אבל בסיכום הכולל הקליאו היא מכונית כיף אמיתית. פשוט כיף לנהוג בה מהר, עם כל אי המושלמיות הקטנות שלה.מהבחינה הזו היא רכב מופלא, בטח ובטח שבמחיר.

עופר (אני מרגיש שאני פונה לעצמי....) אני את הרכב מכיר, ציינתי את מה שחלק מהמהללים בנוכחי טענו אז והיום הם מתמקדים ביתרונות ואילו החסרונות דאז נשכחו......

אתה אמור להפנות את מה שכתבת אליהם.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה. אבל ממש במקרה אני הייתי ברכב הנ"ל בנסיעה הגורלית עם אלי אבוחצירא, הדוקטור ...

 

אתה חייב לשבת ליידו ברכב בשביל לראות איך נוהגים. לא רק בקליאו, גם את האוטו שלי הוא זיין גם את ה S2000 כמובן וכל רכב מצוי. אלים - כן, בריא - לא. אבל כיף עצום ותענוג לראות איזה שליטה ואיזה ביצועים הרכב יכול לתת גם בסיגנון הזה.

 

עד היום הנסיעה איתו היא אחת החוויות המוטוריות הגדולות שאני זוכר ...

סנדה, אתה מחזק את דעתי, המניירה הזו טובה רק לצילומים ולא נותנת כלום מלבד בלאי אדיר / נזק למספר מכלולים ברכב.

שלא יתפרש לא נכון, את מר אבוחצירא אינני מכיר ואני מניח שהוא יודע את מלאכתו ומסוגל למה שרבים מאיתנו לא נדע לבצע לעולם.

מה שאותי קומם, שע"פ הכתבה "הבוחנים" זיהו שלרכב יש בעיה כלשהיא אך זה לא מנע את המשך "החגיגה".

כפי שאמרתי בעבר, לדעתי זה לא מוסיף כבוד לירחון.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...