Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו ספורט - לאחר חודשיים בעלות (זהירות - הרבה טקסט)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

sronis

 

ראשית כל- אחלה סקירה :mm_yeah: מעניינת לגבי ה"בולדוג",

שמרימה את קרנה של הרנוספורט קליאו 172 -כאן בישראל.

רק מה, חסר ל"בולדוג" דבר ק -קט - קטן....

 

 

מגדש טורבו.

מגדש טורבו?

בשביל מה, בשביל לשרוף גומי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוני, צודק היה בילבולציה בין ה-7 ל-6, 6500 המנתק אם אני לא טועה.

בקשר לנוחות- אני לא יודע על איזה מכונית נהגת שנראית נוחה יחסית ללאון, בגלל שאחרי שאני עובר מהאודי אל הלאון ההבדל לא משמעותי כ"כ, כמו כן גם הטיגרה, לדעתי פחות נוחה מהסיאט, אולי ב2X4 זה שונה, למרות שאני בספק שזה כך.

האימפרזה אולי לא משמעותית פחות נוחה, אבל מחיר האחזקה שלה (דלק, קלאץ כמו שנאמר ועוד...) הם משמעותית יותר גבוהים, לך תציע למישהו שמחפש אוטו ספורטיבי עם מחירי אחזקה שפויים את האימפרזה.

הוא לא ירצה, הוא יעדיף את הלאון, למרות שהיא פחות ספורטיבית.

אולי לא פלחי שוק שונים אבל לא תוכל לאמר שכל מי שמחפש לאון, עדיף לו לקחת אימפרזה!

זה פשוט לא כך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חשבתי לכמה שניות על אימפרזה אבל כשהבנתי כמה אני אשלם על דלק, ביטוח, וכמה יטרידו אותי (1) שוטרים ו-(2) ונדליסטים - ירדתי מהרעיון.

 

אם הייתי במצב של משפחה עם 2 רכבים כאשר הרכב הספורטיבי יכול להסתפק בק"מ נמוך ולשהות במקום ממוגן - זה סיפור אחר לגמרי. אבל אצלי האילוץ הוא של רכב יחיד שצריך גם לשמש ליומיום כולל כ-21K בשנה.

 

מהשיקול הזה (בין היתר) גם נפסלה המיאטה - אין לי רכב חלופי בשביל להסיע נוסעים כאשר כן צריך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהשיקול הזה (בין היתר) גם נפסלה המיאטה - אין לי רכב חלופי בשביל להסיע נוסעים כאשר כן צריך.

ת'שמע, בתור מי שהשתעשע ברעיון של מיאטה לעצמו "וחופשי חודשי" למשפחה קשה לי להגיד שאני מבין אותך...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, קודם כל להבהיר מה שכתבתי: שהמנוע לא גמיש זה ביחס למשפחתיות, במובן של כמה אחוזים מהכוח האמיתי זמינים בסל"ד נמוך. דבר שני, הדגשתי שיחס מומנט למשקל הוא זה שקובע את הדחיפה שהנהג מרגיש, ולכן ה 15 קג"מ שיש לך בסל"ד נמוך די משתווים ל 21 קג"מ שיש לברלינגו הכבדה יותר, ואני מסכים איתך שזהו דחף מספק בהחלט. ל 306 s16 יש כנראה אותו מומנט כמו אצלך אבל היא כבדה באיזה 15%. בהחלט מסכים איתך שיחסית למה שהמנוע מוציא בגבוהים, אליהם הוא תוכנן, הוא שומר על גמישות יפה.

 

נהג רגוע - לא היית צריך להבהיר, זה מובן. אבל זה עדיין לא נכון. המנוע בהחלט כן גמיש ביחס למשפחתיות במובן של כמה אחוזים מהכוח האמיתי זמינים בסל"ד נמוך. לראיה סיפקתי נתונים שאתה מוזמן לאמת אם אתה יודע איך (אני בדקתי את עקומות המומנט של כל אחד מהם). הנה מה שכתבתי לך כמה הודעות למעלה:

 

מנוע ה-2.0 ל' של פיז'ו מספק כ-17 קג"מ ב-2000 סל"ד, פחות מהקליאו. ב-3000 זה עדיין פחות מהקליאו, וכ-18 קג"מ בסה"כ.

 

למנוע הקליאו גמישות גבוהה יותר (כלומר מומנט רב יותר בסל"ד נמוך) מאשר למנועי ה-FSI 2.0 ל' של קונצרן VAG, משל מנוע ה-2.2 ל' של ב.מ.וו (170 כ"ס), משל מנוע הפוקוס ST170, משל מנוע המיני קופר S, משל מנוע ה-306GTI ויש עוד...

 

מה שזה אומר זה, שללא יחס למשקלי המכוניות, המנוע של הקליאו פשוט גמיש יותר מכל אלו. גם ממנוע ה-306S16 (שהוא חלש יותר ממנוע ה-306GTI לצורך העניין).

 

בנוגע לצריכת הדלק - בשיוט קובעים גם יחסי ההעברה. ברור שאם יחסי ההעברה בקליאו ספורט קצרים יותר מבקליאו 1.2 נניח, אז היא תבזבז יותר דלק בשיוט, אבל אם נניח שהכל מותאם באופן יחסי, גם בשיוט המנוע הגדול יותר לא יצרוך משמעותית יותר דלק מהמנוע הקטן, על אותה מכונית בעלת אותו משקל. למה בפועל, במציאות, יש הבדלים? כי משקל הקליאו ספורט גבוה יותר וכי יחסי ההעברה שונים (ועוד כל מיני סיבות זניחות יותר ופחות).

 

בקשר לנוחות- אני לא יודע על איזה מכונית נהגת שנראית נוחה יחסית ללאון, בגלל שאחרי שאני עובר מהאודי אל הלאון ההבדל לא משמעותי כ"כ, כמו כן גם הטיגרה, לדעתי פחות נוחה מהסיאט, אולי ב2X4 זה שונה, למרות שאני בספק שזה כך.

האימפרזה אולי לא משמעותית פחות נוחה, אבל מחיר האחזקה שלה (דלק, קלאץ כמו שנאמר ועוד...) הם משמעותית יותר גבוהים, לך תציע למישהו שמחפש אוטו ספורטיבי עם מחירי אחזקה שפויים את האימפרזה.

הוא לא ירצה, הוא יעדיף את הלאון, למרות שהיא פחות ספורטיבית.

אולי לא פלחי שוק שונים אבל לא תוכל לאמר שכל מי שמחפש לאון, עדיף לו לקחת אימפרזה!

זה פשוט לא כך!

 

הלאון מכונית נוחה יחסית ל-STI או WRX, אבל היא לא נוחה באופן אבסולוטי, זו הכוונה. האודי משפחתית לא נוחה יחסית ולכן ההבדלים לא גדולים. בנוגע לטיגרה אינני יודע, אבל הבסיס של הקורסה לא מספק לה נוחות מי-יודע-מה...

 

זה נכון שמחיר האחזקה של האימפרזה גבוה משמעותית, אבל נהג ספורטיבי אמיתי יעדיף אותה פשוט מכיוון שהיא גם טובה יותר משמעותית. אני למשל, בבחירה בין השתיים, לא הייתי בוחר בסיאט למרות ההבדל בעלויות, פשוט כי היכולות הספורטיביות שלה לא מספקות אותי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, הכל יחסי.

 

מסכים איתך, מי שמחפש ספורטיבית ממש, ילך על האימפרזה.

כמו שאמרתי האימפרזה מבחינת ספורטיביות 2 כיתות מעל הליאון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הלאון.

אני כתבתי בסקירה ואני מדבר על הלאון 4X4, יעני דגם 20VT-4

אני לא יודע כמה מכם נסעו עליו, אבל ההיגוי, גם תחת האצה לא נלחם, ומתקשר בצורה די טובה, כמו כן אני לא חושב שיש נטיה כה קיצונית לתת היגוי (סביר להניח שחלקכם נסע על איביזה או לאון הנעה קדמית)

 

כפי שכתבתי עוד, נושא ההתנהגות והקשיחות יטופל בקרוב בסט קוילאובר מלא, או בסט בולמי קוני ספורט.

 

התרשמות מסודרת ומלאה תהיה לאחר מכן, עדיין יהיו כאלו שהסטיגמה "לאון" או "סיאט" לא תיתן להם להוציא מחמאות מהפה, אין דבר, אני מעדיף כך, לפחות בגלל סטיגמות אלו קניתי רכב מאד חזק, מאובזר, מפואר ודי ספורטיבי במחיר של חצי אוטו ... או במחיר של קליאו ספורט ...

 

*עריכה* נ.ב: המתלים מכוונים אצלי כך:

קסטר 7.5- מעלות לשיפור ההיגוי (המקסימום שמותר בהוראות יצרן)

קמבר קדמי 0.5- להורדת תת ההיגוי למינימום (ע"ח אחיזה בקו ישר ואורך חיי צמיג)

TOE אחורי 6MM- (כמעט המקסימום שמותר)

צמיגים: קונטיננטל ספורט קונטקט 2

 

מי שלא נסע על הרכב בקונפיגורציה כזו, שלא יכתוב שאין לו אחיזה או ניהוג והוא לקו ישר !!! אחרת הוא יחשד כאידיוט ..., obarshad "התעלל" לי קצת ברכב ויש לו קצת ניסיון בקליאו ספורט ... הוא לא הרחיב אבל אולי ישמח לעשות זאת (או לרדת עלי :) )

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור - קודם כל, אני אשמח מאוד לקרוא סקירה מלאה ומורחבת, בשביל זה אנחנו פה. גם אם זה אומר שאח"כ נקטול אותך :wink:

 

בנוגע להיגוי - אני די בספק שההיגוי שונה בין לאון 4X4 ללאון 2X4, אבל ניתן לך ליהנות מהספק. תת היגוי יכול בהחלט להיות מופחת ב-4X4 במיוחד בזמן האצה. אבל אני הרגשתי תת היגוי מוגזם גם ללא האצה ב-2X4. אם זוויות הגלגלים מכוונות אצלך שונה מהמקור, אז אולי זה יכול לתת שינוי מסוים בתחושה לטובה. גם הצמיגים שלך טובים מאוד, מניסיון (אותם צמיגים שיש לי על הקליאו).

 

בנוסף - מי שמכיר אותי יודע שאני לא נכנע לסטיגמות (ויהיה זה לא אתי מצדי לעשות כך עקב העבודה שלי), אם הרכב טוב (או רע) זה לא משנה לי אם כתוב עליו סיאט או קאיה או ב.מ.וו. ואמנם ללאון שלך יש 2 דלתות יותר, אבל אני עדיין אעדיף את הקליאו שלי. תסלח לי, כן?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאי - אוהבים אותך !!!! לא יורדים עליך,

סע עם הרכב ואז תכתוב, אני משוכנע שכולנו נשמח לקרוא,

את מה שכתבתי כתבתי על סמך הצהרותיך בפני שטרם הספקת "לשחק" עם הרכב.

בלי קשר, זה שאתה מתקמצן על הרכב ולא נותן לבן אדם 15 דקות בשקט ליד ההגה כדי להרגיש קצת את הרכב (אלה בוכה ברקע שמפוצצים לך את האוטו) זה בסדר כך היית ב- 22 שנה האחרונות....... בקיצור למד את הרכב ותשתדל לתת חוות דעת אוביקטיבית (ולא לעשות מה שרוני עושה, לוקח גרוטאה ומנסה לבנות לה שוק :hihi: ).

דרך אגב אם תתקמצן על הרכב יקשה עליך להוציא דו"ח שימוש אוביקטיבי ומעניין ואז תאלץ להמציא קטעים מסויימים :shock:

SEE YOU BAADEN מהגרוטאה הפרנסאווית.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע להיגוי - אני די בספק שההיגוי שונה בין לאון 4X4 ללאון 2X4, אבל ניתן לך ליהנות מהספק. תת היגוי יכול בהחלט להיות מופחת ב-4X4 במיוחד בזמן האצה. אבל אני הרגשתי תת היגוי מוגזם גם ללא האצה ב-2X4. אם זוויות הגלגלים מכוונות אצלך שונה מהמקור, אז אולי זה יכול לתת שינוי מסוים בתחושה לטובה. גם הצמיגים שלך טובים מאוד, מניסיון (אותם צמיגים שיש לי על הקליאו).

 

 

רוני

אם אינני טועה אתה נועל מישלין אקסלטו PE2 ולא קונטי ספורט קונטקט 2.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא נסע על הרכב בקונפיגורציה כזו, שלא יכתוב שאין לו אחיזה או ניהוג והוא לקו ישר !!! אחרת הוא יחשד כאידיוט ..., obarshad "התעלל" לי קצת ברכב ויש לו קצת ניסיון בקליאו ספורט ... הוא לא הרחיב אבל אולי ישמח לעשות זאת (או לרדת עלי :) )

 

ליאור

 

אני מת להרחיב אבל יש בעיה פעוטה, לא יצא לי לנהוג ברכב כמו שצריך על מנת שאוכל לחוות דעה כלשהיא, אתה מתעקש לקבל חוות דעת......הג'נטים שלך מכוערים סוף הדרך :biglaugh:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הארי פוטר" (נוירו)- sronis כתב:

ואמנם ללאון שלך יש 2 דלתות יותר, אבל אני עדיין אעדיף את הקליאו שלי. תסלח לי, כן?

 

 

להזכירך: גם לאיוו יש 2 דלתות יותר. אני אמנע מההקבלה, אבל היזהר, עם הצהרות שכאלה, לא בטוח שתסלח לעצמך:-)

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך: גם לאיוו יש 2 דלתות יותר. אני אמנע מההקבלה, אבל היזהר, עם הצהרות שכאלה, לא בטוח שתסלח לעצמך:-)

 

ניצנית בחו"ל אז אתה מתפרע? אני באמת צריך להזכיר שאין קשר בין EVO (או יודע מה, STI) לסיאט לאון, ושכשכתבתי שיש לה 2 דלתות יותר לא התכוונתי שאני אעדיף את הקליאו על פני כל רכב עם שתי דלתות יותר...? (מה גם שכדאי שתחזור לספרים של כיתה א', לאיוו יש רק דלת אחת יותר).

 

קיצר, סעדו, תרגיע. (ד"א רוצה מיאטה חדשה? אני מכיר מישהו שמוכר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...