Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת הקדמה...



אומנם אני קצת צעיר בגילי ובזמן שלי בנהיגה..

אבל מאז ומתמיד מצאתי את עצמי נמשך למכונית הזאת...מאז שהייתי ילד קטן היו לי דגמים שלה ופוסטרים...

עכשיו שאני חושב על זה ...זה קצת מפחיד ..

אבל בחזרה לעינינו

 

מצאתי אקזמפלר אחד במצב טוב מאד שמורה בלי כל הקישוטים שבני דודינו וקרוביהם אוהבים , מבחינה תקציבית היא מתאימה פיקס...

השאלה שלי היא איך היא בתור אוטו ראשון?

 

שמעתי וגם קראתי במגזינים שיש לה נטייה להיות קצת לא סלחנית ?

 

איך היא מבחינת בלאי וחלקים? יקרים ? קשים להשגה?

 

האם יש לה איזה שהם מחלות ידועות?

 

(אגב לכל המעונינים אין לי שום כוונה לנהוג בה לפני שאני הולך לעשות קורס נהיגה מתקדמת)

 

תודה מראש

 

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

התנהגות כביש מצויינת.

 

גרסת ה-318 חלשה יחסית, ולכן החלקות כח ניתן לבצע רק בימים גשומים...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז, למה אתה מכניס לילד רעיונות לראש? "החלקות כח"???? קודם שילמד ויתעניין

 

ולפותח השרשור- אם מצאת אקזמפלר ראוי במחיר שמתאים לך: לך על זה. 318 זה אמנם אוטו לא הכי סלחן, אבל יופי של פלטפורמה ללימוד (הרבה יותר טוב מאיזו צרפתייה או יפנית "חדשה" יותר. אין מה לעשות - ג ר מ נ י )

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

אני לא מכניס לו רעיונות לראש.

 

אני רק מציין שלמרות ההתנהגות המצויינת המצויינת שלה, הכח שמספק הרכב בהחלט נשלט, גם בידי נהג לא מיומן, שלומד נהיגה נכונה ובטוחה מהי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כמובן שנהג שלומד נהיגה נכונה ובטוחה מהי, ברכב עם שלדה מצויינת והגה מתקשר, לא ממש מתעניין ב"רייסים" מול ברלינגו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קודם כל תודה לכל העונים...



 

יש לי עוד שתי שאלות...

 

המנוע שלה עד כדי כך חלש שברלינגו לוקחת אותה?

 

דבר שני איך היא מבחינת תחזוקה ,טיפולים וצריכת דלק?

 

 

תודה מראש

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

רכב מצויין בתור רכב ראשון ובתור רכב בכלל.

מנוע מצויין יחסית למשקל זה בסדר, הוא סוחב טוב, זה לא מכונית ספורט, אם הרכב מתוחזק בצורה נאותה, הוא יסחוב מצויין ויחזיק לך שנים.

פורסם

ה-E30,אלו לפני ה-E36 שהברלינגו המדוברת "התחרתה" נגדו,שוקלות מאות קילוגרמים(300 פחות בערך) פחות מה-E36.

 

תעשה את החשבון בעצמך.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

אני בעד, בתנאי שתקבל שהאחזקה והחלקים יקרים ביחס למכוניות אחרות.

 

אפשר להוזיל קצת אם אתה מכיר מקומות כמו טארק ביפו וכו', אבל באופן כללי הרכב יקר יחסית לאחזקה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רכב מצויין, הנאה אחורית, לך על זה אבל תדע שהחלקים יקרים יחסית, צריכת הדלק תיהיה קצת גבוהה, ואל תצפה לאמינות מושלמת מרכב בן 16 שנים.

פורסם

אם היא שמורה ומטופלת - זה אוטו מהנה למדי. לא כתבת אם מדובר בידנית או אוטומטית, לי יש נסיון עם הידנית - והיא חמודה, בלשון המעטה.

צריכת הדלק סבירה - 1\11 בלי להתעלל באוטו לא יהיה בלתי סביר.

טיפולים יפתיעו אותך לטובה - אם האוטו מטופל הם יהיו ממוצעים.

 

אתה גם מוזמן להריץ חיפוש, הדגם הזה E30, נטחן פה מכל מיני כיוונים בשנה האחרונה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
מה זה קשור לעניין בכלל?

הפורד קונקט שלי מהעבודה, לוקחת כמעט כל משפחטומטית חדשה ומשאירה אבק וחצץ לברלינגו של הדוד .

 

וואלה?!?!

ככה אתה מתגרה בברלינגו???

בוא נעשה רייסים אני אתן לך רכבות עם הברלינגו HDI שלי.

לא רואה אותך ממטר!!!

 

 

 

 

 

 

:lol: :lol: :lol:

172

×
×
  • תוכן חדש...