Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב- 106 96 אוטו' 1600

היום קרה לי מקרה- עמדתי ברמזור וכאשר עזבתי ברקס ולחצתי על הגז הרכב נכבה, הנעתי בזריזות ושוב נכבה, רק בהנעה השנייה הרכב נסע.

הרכב עבר טיפול 10 אלפים לפני 1000 קילומטר: פילטר דלק, אוויר, פלאגים, חוטי הצתה נבדקו ונמצאו תקינים.

יש לציין שלפעמים שעוזבים את הברקס ולוחצים גז הרכב מקרטע לשנייה ואז מאיץ רגיל.

אשמח לתגובות מה יכולה להיות הבעיה.

תודה מראש!

פורסם

רצוי מאוד לחבר סקנר ייעודי, ובזמן לחיצה על הגז לבדוק בCURRENT_DATA מה לא נראה בסדר.

 

נשמע כמו יח' ספירת אוויר או מתג מצערת--חיוט /כיוון-ככל שיש כזה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ברגע שהרכב מקרטע בהתחלת נסיעה כל הסימנים מובילים למ"ע הצתה

תבדוק שוב את הפלגים חוטי הצתה או את הכוהלים

ינקו

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה על ההקפצה- לא היה לי זמן לטפל בבעיה עד היום- הלכתי לחשמלאי הוא בדק וקבע שצריך להחליף חוטי הצתה- החלפתי לחוטים סיליקונים של בוש. הבעיה לא נפתרה..

החשמלאי בדק את הכוהל וקבע שהוא תקין.

אשמח לעוד דעות- תדה!

פורסם

סליחה על ההקפצה- ההודעה עברה לעמוד השני.

אחרי עוד נסיעה עם החוטים החדשים- אין שום שינוי, לא בתגובות המנוע, ולא בקרטועים בתחילת הנסיעה.. מה דעתכם על החוטים של בוש 7 מילימטר סיליקונים- האם הם מתאימים לרכב?

החוטים הישנים היו beru סילקונים..

פורסם

מניסיון עבר ב205 שלי...

 

חיישן מצערת גרם להרבה קירטועים בתחילת נסיעה...

 

לדעתי, קיימת בעיה כלשהיא במערכת ההזרקה... וכמו שאמרו פה לפני להתחבר לסקנר ולחפש תקלות...

 

 

בהצלחה!,

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...