Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סרטון שטיף נידל עוצר M3 מ-60 מיילים, ב-2.6 שניות..

 

זה פשוט מדהים. השאלה איזה מרחק היא עוברת באותן שניות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אתה טועה...... למגנום יש מערכת שמווסתת את הבלימה מאחורה לפי המשקל. כמו לקסנטיה, לא זוכר איך קוראים לזה, אבל זה יושב מתחת לארגז.

יכול להיות שאני טועה. במגנום שלי נהגתי עד כה 228K ק"מ - יתכן וכשאגיע לניסיון שלך אחשוב אחרת :wink:

המגנום אולי מווסתת את הבלימה עם העומס, אבל עם ארגז ריק, הגלגלים האחוריים נועלים בקלות.

 

לחיים K - תודה על ההסבר.

 

נמרוד

פורסם

חברים, המרחקים של אאודי, מרצדס וטוארג נלקחו מ- auto motor und sport הגרמני. במקרה (או שלא) יש לי הרבה סרטי וידאו של מבחנים שלהם. אם הייתי יודע איך לעלות וידאו היייתי כבר מזמן מעלה (אם מישהו רוצה לעלות במקומי אשמח לשלוח לו את הוידאו).

 

מרחק בלימה של טוארג אכן מצויין. מרחק בלימה גם תלוי בקוטר הדיסק.

Veni Vidi Vici

פורסם
יש סרטון שטיף נידל עוצר M3 מ-60 מיילים, ב-2.6 שניות..

 

זה פשוט מדהים. השאלה איזה מרחק היא עוברת באותן שניות.

קירוב לא רע יהיה

מהירות ממוצעת 30 מייל (בין 60 ל 0 )

שזה 48 קמש, או 13.4 מטר לשניה.

משך הבלימה, אמרת 2.6 שניות

לכן 13.4 כפול 2.6 נותן 34.84 מטר.

אפשר להסיק מכאן שמ 100 קמ"ש, היה לוקח פי 1.07 יותר מרחק, כלומר 37.33 מטר.

 

חוצמזה לא אמור להיות קשר בין משקל הרכב למרחק הבלימה. הקשר היחידי הוא מערכות בלמים עם תגובה איטית ללחיצה, וצמיגים בעלי חיכוך נמוך יותר מכיוון שהם מתוכננים לשחיקה מינימלית והקטנת הוצאות תחזוקה.

דבר נוסף, קצת מיותר לדבר על מספרים מדויקים, כאשר סוג הצמיגים, ובעיקר סוג הכביש משנים מאוד את המרחק.

פורסם

אני לא מכיר את המגנום - אבל הB2500 של אבא שלי בולם ב7 דקות/2 ק"מ מ100 קמ"ש...

רוב הטנדרים עליהם נהגתי עד עכשיו בלמו רע מאוד כאשר לא היה עומס של כמה מאות ק"ג מאחור.

פורסם
יכול להיות שאני טועה. במגנום שלי נהגתי עד כה 228K ק"מ - יתכן וכשאגיע לניסיון שלך אחשוב אחרת :wink:

המגנום אולי מווסתת את הבלימה עם העומס, אבל עם ארגז ריק, הגלגלים האחוריים נועלים בקלות.

 

לחיים K - תודה על ההסבר.

 

נמרוד

לכל רכב יש וסת לבלמים אחוריים.

 

במגנום שלך יכול להיות שאו שהבולמים גמורים או שאולי יש לך מקדימה איזו כננת או פגוש מתכת כבד שמוציא את הרכב מאיזון?

פורסם

גם אם אין וסת, והגלגלים ננעלים מוקדם מאחורה או מקדימה או מימין, זה לא משנה.

 

ממילא מדברים על בלימת חירום, תלחץ מספיק חזק וכל ארבעת הגלגלים ינעלו, ומה שקובע עכשיו את המרחק זה רק סוג הגומי וסוג הכביש.

פורסם
יש סרטון שטיף נידל עוצר M3 מ-60 מיילים, ב-2.6 שניות..

 

זה פשוט מדהים. השאלה איזה מרחק היא עוברת באותן שניות.

 

לא מדהים ולא בטיח. קח את הסיאט איביזה שלך וסטופר, סע לכביש ריק, תאיץ ל-100 קמ"ש, דפוק בלימה היסטרית ברגע שאתה לוחץ על הסטופר (תחזיק את ההגה חזק ביד אחת) ולחץ שוב כאשר הרכב ייעצר לחלוטין. מובטחת לך הפתעה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...