Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסענו כמה חברים לדרום ברכב של אחד החברים עצרנו בתחנת דלק של חברת דלק בכדי לקנות שמן לרכב..לא היה להם שמן 20/50 אז עצרנו בתחנה אחרת גם של חברת דלק והיה שינוי משמעותי במחיר השמן..האם ייתכן שיהיה שינוי בין התחנות במחיר השמן?

ומה מחיר גלון 4 ליטר של חברת דלק בתחנה?

:-)
פורסם

מזכיר לי קטע שהיה לי איתם לפני חודשיים בערך. רציתי שמן, והמחיר נראה לי מוגזם. אז הסתובבתי לרכב ורציתי להיכנס בחזרה. אז פתאום המתדלק נזכר שאם קונים אחד, מקבלים עוד אחד. זה לא היה כתוב בשום מקום בתחנה, אלא רק בחוברת מבצעים. אני מהמר שהוא רצה לעשות עליי קופה, ולקוות שלא אקח את השמן השני...



תחשבו - זה רווח נקי אישי שלו. הוא יכול לקחת את השמן אליו בלי שאף-אחד יידע.

פורסם

בחנות נורמאלית הגאלון הירוק של דלק 20-50 עולה 35 (SF)

 

והאפור בערך 45(SG?)

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מחירים אמורים להיות זהים בכל התחנות של הרשת.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
65 ש"ח לא מזמן בתחנה של חברת דלק..

 

איה איה כואב לי! כואב לי בכיס

 

אמירה חד משמעית: מי שקונה שמן בתחנת דלק פראייר

 

משוגעים בתחנות דלק ועוד יותר משוגעים (לא כולל עשירים ) אלו שקונים מהן!

 

-מה זה המחיר הזה לך לחנות נורמלית ובחצי מזה יבאו לך את אותו הגלון!

 

למנהלים סליחה אבל התגובה הזו הייתה חייבת להירשם!

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם
בחנות נורמאלית הגאלון הירוק של דלק 20-50 עולה 35 (SF)

 

והאפור בערך 45(SG?)

שמן SF מתאים למכוניות עד שנת ייצור 89

שמן SG מתאים למכוניות עד שנת ייצור 96

השמנים האלו כבר מזמן "פגי תוקף"

SG עוד סביר אבל SF?,שומר מנועו ירחק.

ניצן

פורסם
אתה בטוח?

הרכב שלי שנת 93 ,כלומר לא להתקרב ל SF?

BIG NO NO NO

השמן הכי פחות איכותי שקיים בשוק היום

חסרים בו המון תוספים שיש לשמנים מודרניים

בקיצור שמן מיושן

לא מגיע לסף דרישות השמון של המנוע שלך

תחליף-כמה שיותר מוקדם!!!

 

קנה בחנות חלפים שמן חצי סינטטי טוב ב-60 ש"ח ל-5 ליטר בתקן SJ או SL

 

ה-30 ש"ח חיסכון בטיפול בסופו של דבר יעלו הרבה יותר ביוקר .

 

ניצן

פורסם

ניצן בספר רכב כתוב שמומלץ להשתמש ב 20-50 רב דרגתי SF של חברת דלק....

צירפתי תמונה ,לא רואים כל כך טוב,בין היתר מומלץ להשתמש ב20-50 של קסטרול של פז ו בסופר סונול פלוס או צ'מפנון 20-50.

הייתכן שזו טעות והיבואן טעה בהמלצות שלו?

0000.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אצלי בספר רכב מומלץ להשתמש ב 20-50 SG

אז מה

זה היה נכון לשנת 92

מאז היתה קצת התקדמות בנושא השמנים(שמנים חצי סינטטיים ,סינטטיים,אז היו בשוק רק שמנים מינרלים)

חוץ מזה לא מומלץ להסתמך על מלצת היבואנים אלא בד"כ על המלצת היצרנים-אך ההמלצה היתה נכונה לאז.

כנראה שהתעצלו(היבואן) להחליף בספר הרכב את ההמלצה מ-SF ל-SG כי ב-93 השמן המתקדם ביותר היה SG

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...