Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Yaki0

אני חושב שמה שהצעת זה אחד הדברים הכי פחות חכמים שיהיה אפשר לעשות עם הכסף אך אני משער או יותר נכון מקווה שזה נכתב בהומור .

באותו עניין ... ראיתי לא מזמן איזה סרטון על איזה קוסוורט מהארץ חזקה בצורה מפחידה יש לך מושג במה מדובר?

 

יש לי סבלנות אני בסוף ימצא את הנסיכה בכל זאת מדובר בהרבה כסף אין הרבה מקום להתפשרויות

 

בקשר לחלק האחרון - תודה רבה גם לך ולכל חברי הפורום:lol:

 

מקלארן F1

האודי הייתה אופציה יותר ריאלית במידה והייתה קיימת עם מנוע TFSI שני לטרים או בגרסת 6 צילינדר דיזל חזקה(קיים דבר כזה בשנתון הזה?) , את ה1800 טורבו לא חושב שאפשר להשוות בשום צורה לאלפא ולבמוו . וסתם לצורך העניין לא הייתי משתמש בסיאט ליאון לצורך אמת מידה להתנהגות\אחיזה.

 

בכל אופן תודה רבה על התגובה:lol:

 

sronis

תודה רבה על התגובה עזרת לי מאוד

 

עד כמה בלתי אפשרי יהיה למצוא ידנית? סתם לצורך התעניינות בגלל שמדובר בסדאן? קופה (למרות שחסרות לה 2 דלתות) יהיה יותר קל למצוא?

 

בקשר לסאאב , אין הרבה הגיון בזה שבחרתי את ה9-5 פשוט משיכה לאוטו נכון שהוא יותר גדול מהשאר אבל לא בצורה מוגזמת שגובלת כבר במגושמות

 

והמרצדס... אין הרבה רוח אבל היא עונה על הדרישות והמנוע סוס עבודה בכל אופן אני מבוייט כרגע על הבמוו והסאאב

×
×
  • תוכן חדש...