Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידי,כמו שמישהו אמר פה לפני,אם אתה בטוח שהרכב שלך מתוחזק כמו שצריך,אל תהסס ואל תחשוש לנסוע איתו לאילת.

 

לי אישית יש 106,הרכב מתוחזק ומטופל בקנאות גרמנית,וב-8 חודשים שהוא אצלי כבר ביקר 5 פעמים באילת (מתוכן 3 פעמים הרכב נסע וחזר עם 4 אנשים+ציוד ברכב), לא נרשמו דרמות מיוחדות,כולל בעליות עם מזגן פועל.

 

הקטע היחיד שבעייתי (יחסית,כמובן) בנסיעה הזאת זה ה-10 דקות של העליות אחרי צומת ערבה לכיוון דימונה,מקסימום בקטע הזה אם אתה ממש חושש,פתחו חלונות וכבה מזגן,ואל תתבייש למשוך את ההילוכים קצת מעבר ל-3500 סל"ד,אתה רק תקל על הרכב (במקום לחנוק אותו בעלייה תלולה בהילוך שלישי על 50 קמ"ש ו-2000 סל"ד).

 

מה שכן,אני ממליץ לבדוק לרכב "מדדים" (שמן,נוזל קירור,נוזל בלמים,נוזל ווישרים) לפני היציאה לאילת, ולפני החזרה למרכז,ותמיד טוב בנסיעה כזאת ארוכה לקחת גלון נוזל קירור ספייר,שישמש אותך אם תזדקק,או לפחות אם תראה מישהו בדרך תקוע בצד,תוכל לעזור לו :wink:

 

נסיעה טובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כולה 600 ק"מ.

נסועה שבועית אצלי , ואתה יודע שיש לי גרוטאה.:idea:

אז בוא נתחלף (רק בשביל הנסיעה כמובן)!! :-D

 

עם גרוטאה כמו שלך, אני מוכן לרדת לאילת ולקחת את הסיכון להזמנת גרר מכביש הערבה..:-P

 

 

בכל-אופן, תודה אורן, ותודה למגיבים.

אני בטוח שהרכב מתוחזק כהלכה, אפילו יותר מבטוח, וב-11 חודשים שהוא אצלי אני רק נהנה ומתרשם לטובה מהעבודה החלקה שעושים המכללים האלה שעברו 225K ק"מ.

צריך להרגיש את המנוע כדי להבין כמה שאחזקה נכונה משתלמת לטווח הרחוק..

(תשאלו את המדריכים במסלולים- אפילו הם לא האמינו לי שהמנוע הוא אותו מנוע מקורי עם כזאת נסועה)

 

אולי באמת אני פדנט בהגזמה- במידה ולא יהיו אופציות אחרות, הרכב יוריד אותנו לאילת.

כרגע אופציות ריאליות יותר הם סוזוקי בלאנו (1.6 אוטומטית עם בגאז' סביר), רנו מגאן קלאסיק (נוחות, מרווח) והחשובה מכולם- ברלינגו 2004 (דיזל, המון מקום, הרכב האולטימטבי)...:-)

 

תודה לכולם.

 

אמיר.

פורסם

אם כל הרכב בסדר גמור כמו שאתה מציין והברקסים חדשים ותקינים וגם המנוע ומערכת הקרור, והמזגן שפחות חשוב, והגיר תקין אין שום סיבה שלא.

קודם כל מזכרון לאילת זה 430 קילומטר כל כיוון, מקסימום גם אם תחרשו את אילת לא תגיע ל 1000 קילומטר הלוך ושוב.

 

צריכה ממוצעת תיצא 1 ל 10 עם משקל כזה ולפעמים מזגן, אל תפעיל בכלל מזגן בעליה...

 

אני נסעתי עם דיהוו רייסר גם 4 חבר'ה לא קטנים ומשקל, והרכב נסע מצויין, וגם נסענו כמה חברים עם הגולף הקודמת שלי שנת 90 1600 אוטומט, גם כולם נסעו וחזרו בשלום, סע רגוע על תעבור את ה 90, עדיף חלון ולא מזגן רוב הדרך.

תדלק וסע לשלום.

אוטובוסים יעלו 150 לכל אחד כיוון כפול, ותצטרכו לפחות 2 מוניות או שלוש ביום נגיד תיהיו שם 4 ימים זה 50 שקל מוניות ביום לכולם יעלה לכם 1000 שקל כל הנסיעות, והוא לא נדבר על נוחות, או על חופשיות לשמוע איזה דיסק שבא לך ולדבר ולצחוק איך שבא לך, באוטובוס זה צפוץ ולא נוח.

דלק יעלה לך 450 בהגזמה, עדיף רכב, תוודא שיש לך ביטוח עם גרר בתוקף למקרה שחס וחלילה...

הכל יכול להיות.

 

נסיעה טובה ותחזרו בשלום.

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא אמורה להיות בעיה לחצות את הארץ ברכב תקין עם מערכת קירור מתוחזקת כמו שצריך.

 

דגשים:

1. לפני הנסיעה (ולפני החזרה...) לבדוק מפלסי נוזל קירור, שמן, ולחץ אוויר. מומלץ גם לשים מים בשפריצרים...

2. בעליות אכן כדאי לנסוע בהילוך נמוך וסל"ד גבוה מאשר להיפך. ומדי פעם להסתכל על השעון חום, זה הכל.

3. דלק זה דבר יקר היום. 1000 ק"מ בצריכה 1:10 זה 100 ליטר שעולים 550 שקל (חצי מהדלק נקנה באילת כמובן ללא מעמ) - זה יוצא כמעט 150 שקל לאדם.

 

ועצות לא קשורות:

1. תבדוק שוב אם אין רכב עם פזומט/דלקן שאפשר לנדב למשימה. אולי עדיף לכם אפילו להשאיר את הרכב שלך לבעל הפזומט, הוא בטח יעשה פחות מ1000 ק"מ לסופ"ש... רק לוודא את עניין הביטוחים, על שני הרכבים!

2. מומלץ בכל לשון של המלצה לנסוע דרך מצפה רמון ולא כביש הערבה!!! נוף יותר יפה, אין את הסיבובים החדים של ים המלח, אין משאיות, הרבה פחות תנועה, והכי חשוב - הרבה פחות נוכחות משטרתית (אם בכלל). כביש יותר מעניין מהערבה. בצומת שיזפון אפשר ומומלץ לפנות ימינה ולנסוע דרך עובדה - דרך יותר מעניינת ופנויה מהכניסה הראשית של כביש הערבה. אם כי את הקטע הנ"ל (שיזפון-עובדה-אילת)נראה לי שעדיף לעשות באור יום פעם ראשונה.

3. אם אתם נוסעים בשעות עמוסות, תעשו לעצמכם טובה ותשתמשו בכביש 6. העלות תתקזז ממילא עם החסכון בדלק של לא לנסוע באיילון/גלילות הפקוקים. תאזינו לגלגלצ ותחליטו לפי הדיווחים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הפג'ו הזאת יכולה לסוע בשקט לאילת, אנשים במדינות אחרות גומעים עם רכבים ק"מ מה שאתה הולך לעשות אילת הלוך חזור, בנסיעה של צד אחד, והם לא נכנסים למוסך לבדוק שמן מים...

אכן מומלץ לנסוע דרך מצפה רמון.

מי שיש לו בעיה עם העליות מאילת והאוטו מתחמם לו אז שילך למוסך, עשיתי את זה עם ג'אסטי 1.2 עם מזגן דולק, האוטו עלה כמו גדול את כל העליות, ולא זז מהרבע חום, וזה היה בשעה 3 בצהריים, בחודש יולי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אם זה מדיר שינה מעינך, תפסו מונית לשדה התעופה הקרוב וקנו כרטיס טיסה. או סעו באוטובוס מתח"מ הקרובה לביתך

 

כנס למוסך ובדוק שמנים, פילטרים, בלמים (נוזל בלמים) אם מערכת הקירור תקינה (בנוסף עדיף לנקז מי קירור ולהכניס מי קירור חדשים), צמיגים: לבדוק לחץ מתאים ע"פ הוראות היצרן או לחלופין להחליפן במידה והם בלויים מדי)

מנוע 1.8 עם גיר ידני לא אמור לסבול ממחסור כוח כ"כ חמור ברמות של יונדאי גטס 1.3 אוטומטית.

גם אם תסעו באוטובוס, לא תמיד נוח להשתנע במוניות שלוקחות על דקה או שתיים של נסיעה 15-20 שקל, עדיף לשים דלק במחיר הזה ולנסוע כמה קילומטרים טובים.

 

ועוד נקודה קטנה למחשבה: אחרי נוחות, הנאה מנהיגה, התנהגות וכיו"ב, בסופו של יום, הרכב שלך גם אמור לשרת אותך (אני יודע שאנחנו בפורום של חובבי רכב, אבל קצת קשה להתעלם מהעובדה הזו). אם אתה חושש מנסיעות ארוכות ברכב שלך, הייתי שוקל מכירה. רכב כזה לא שווה שיחזיקו אותו :idea:

 

בהצלחה וסע בזהירות!

 

(תשים לב שגם בדרך חזרה חוזרים עם פחות משקל: גם הדלק שנשרף וגם מטען כמו מזון דברים חד פעמים שפשוט לא יחזרו איתכם)

איזה דלק נשרף בדיוק? אתה באמת חושב שהוא יסע על טנק 1 1200 ק"מ?

פורסם

אם הרכב מתוחזק כיאות כמו שאמרת - קטנה עליו הנסיעה לאילת.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
קספר נוסע לאילת. תצטרפו אליו.

5 שנים הוא מכיר אותי, בחתונה שלו הייתי, והוא עדיין לא יודע שזה כספר ולא קספר.

 

 

כאמור, בסופ"ש הקרוב אני גם יורד לאילת עם זוגתי.

הרכב הפרטי שלי דומה לשלך במכלולים, בנסועה ואפילו פחות ברמת התחזוקה (דורש החלפת בלמים) ולא הייתי מהסס אם לרדת איתו לאילת. לאחרונה ירדתי איתו לערד וחזרה באותו יום עם מזגן כל הדרך ולא נסעתי על 100 קמ"ש.

זה עדיין לא משנה את העובדה שלאילת אני ארד הפעם, כמו בפעם הקודמת, עם אסטרה טורבו דיזל חדשה... :-)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לאמיר, אני ו-2 חברים נסענו בפיאט אונו 93 אוט' לאילת מב"ש. לאוטו יש 180000 ק"מ. לא היו לנו בעיות. אני לא מאמין שלך יהיו בעיות אם אתה אומר שאתה מתחזק את הרכב ברמה גבוהה.

 

איתמר ג'רוג'.

פורסם
לאמיר, אני ו-2 חברים נסענו בפיאט אונו 93 אוט' לאילת מב"ש. לאוטו יש 180000 ק"מ. לא היו לנו בעיות. אני לא מאמין שלך יהיו בעיות אם אתה אומר שאתה מתחזק את הרכב ברמה גבוהה.

 

איתמר ג'רוג'.

אני לא הייתי לוקח פיאט אונו אוטומטית לקפיצה לפיצוציה...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

חחחחח.....כספר אל תגזים.....ת'אמת הפיאט הפתיעה מאוד לטובה. היא אמנם לא טסה בעליות, אבל היא הייתה בסדר, היא גם לא ניתקעה ולא הראתה מחסור מיוחד בכוח. ויחסית לאוטו כזה, עם ק"מ גבוהה(ועם תיבה כזו) היא נסעה יפה....:wink:

פורסם
חחחחח.....כספר אל תגזים.....ת'אמת הפיאט הפתיעה מאוד לטובה. היא אמנם לא טסה בעליות, אבל היא הייתה בסדר, היא גם לא ניתקעה ולא הראתה מחסור מיוחד בכוח. ויחסית לאוטו כזה, עם ק"מ גבוהה(ועם תיבה כזו) היא נסעה יפה....:wink:

התיבה הרציפה של האונו היא הסיבה שעד לפני שנתיים שלוש היו תיבות רציפות בעיקר בקטנועים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ידידי,כמו שמישהו אמר פה לפני,אם אתה בטוח שהרכב שלך מתוחזק כמו שצריך,אל תהסס ואל תחשוש לנסוע איתו לאילת.

 

לי אישית יש 106,הרכב מתוחזק ומטופל בקנאות גרמנית,וב-8 חודשים שהוא אצלי כבר ביקר 5 פעמים באילת (מתוכן 3 פעמים הרכב נסע וחזר עם 4 אנשים+ציוד ברכב), לא נרשמו דרמות מיוחדות,כולל בעליות עם מזגן פועל.

 

הקטע היחיד שבעייתי (יחסית,כמובן) בנסיעה הזאת זה ה-10 דקות של העליות אחרי צומת ערבה לכיוון דימונה,מקסימום בקטע הזה אם אתה ממש חושש,פתחו חלונות וכבה מזגן,ואל תתבייש למשוך את ההילוכים קצת מעבר ל-3500 סל"ד,אתה רק תקל על הרכב (במקום לחנוק אותו בעלייה תלולה בהילוך שלישי על 50 קמ"ש ו-2000 סל"ד).

 

מה שכן,אני ממליץ לבדוק לרכב "מדדים" (שמן,נוזל קירור,נוזל בלמים,נוזל ווישרים) לפני היציאה לאילת, ולפני החזרה למרכז,ותמיד טוב בנסיעה כזאת ארוכה לקחת גלון נוזל קירור ספייר,שישמש אותך אם תזדקק,או לפחות אם תראה מישהו בדרך תקוע בצד,תוכל לעזור לו :wink:

 

נסיעה טובה.

בדיוק מה שמודגש פה באדום, ושוב, לבדוק לחץ אוויר בצמיגים...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אולי כדאי גם לבדוק כמה עולה להשכיר רכב , ולהתחלק בהוצאה.

היתרונות : כולם יכולים לנהוג , אתה מקבל רכב יותר חדש , יותר בטיחותי , יותר חסכוני , ויורד לך מהראש סעיף הבלאי.

החסרונות : יש חברות שמחייבות על חריגה מק"מ מסויים , ולא תמיד זה משתלם.

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...