Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 9 בעיית גיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה

יש לי רנו 9 כבאגי

המנוע שלה במצב מצויין וגם צברתי עליו הרבה ניוסיון בהתעסקות

תושבת מנוע הלכה והחלפתי לבד ועוד המון דברים שנתנו לי "ניסיון"

אחרי בערך שנתיים שלא הנעתי אותה(הנעתי עם כבלים ולא האמנתי שהיא תניע בכזאת קלות)

נסעתי בערך ק"מ

והופ... אין הילוכים

הכל מתבטא כניוטרל

זחלתי לבדוק אם יש משהו משוחרר במערכת המנופים מהידית הילוכים עד לגיר עצמו

והכל נראה(לפחות בעיני)כשורה

כנראה שהבעיה היא פנימית

הלך הגיר?......? הצעות ייתקבלו בברכה

כי ממש חבל המנוע שלה במצב ממש נדיר

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=3000908&alid=139004&uid=03EE06021A0943A9901462E543D404E5&AlbumIsOpen=False

:onfire:
  • אחראי פורום
פורסם

המושבניקים האלה...כל רכב שעומד דקה נהיה באגי...:wink:

 

 

אולי קלאץ' ?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין לי רעיונות

אבל בקיץ הקרוב גם לי תהיה באגי 9 :)

 

 

אם המנוע ימות לפני הגיר - אשמח לתת לך אותו.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

זה האוטו הישן של אבא

במקום למכור אותו בגרושים

השאיר לי משהו להתעסק

הקלאץ חייה! זה לא הוא

פשוט נסעתי ופתאום אין הילוכים

כאילו הצופצ'יק שמגיע למנוע לא עושה את מה שהוא אמור לעשות

 

איזה ?1400?

רק שתדע שאם היא במצב טוב זה בובה של אוטו

שלי כמו שהיא חתוכה ככה נסעה 140 והיה לה עוד

הבעיה הייתה שהרוח העלתה את כל האבק מהרצפה של הרכב ולא ראיתי כלום:king:

:onfire:
פורסם

כמה רעיונות :

לרנו 9 יש מחלה ידועה שנקראת "כבל קלאץ'" - בדקת שהוא לא נקרע? התחיל להקרע?

יכול להיות שזו הבעיה?

אופציה אחרת - בעייתית גם באוטו הזה היא שהשטנגות של ידית ההילוכים מאוד נמוכות, מה שגורם להן בנסיעות שטח לקבל הרבה מכות - יכול להיות שנוצר לך שם חופש כל כך גדול שזה מפריע לתפקוד של הידית.

לי אישית זכורה נסיעת "ראלי" בבן-שמן בה נתפסה חתיכת עץ במכלול ידית ההילוכים מלמטה ולא יכלתי להעביר הילוכים יותר.

הייתי צריך לצאת, להכנס מתחת לאוטו ולהוציא את הענף שנתפס שם.

תבדוק את זה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

פשוט כל הילוך הוא ניוטרל

הילוכים שהאוטו כבוי יכולים לעבור גם בלי קלאץ ותקן אותי אם אני טועה

וואלה אני אלך לצלם שם את העסק

:onfire:
פורסם

קצת ACTION ITMES בשבילך :

1. התכופף מתחת לאוטו - ובעת העברת הילוכים ודא תנועה של כל מכלול העברת ההילוכים החל מהידית למעלה ועד לשטנגות ולמעביר שנמצא בתחתית תיבת ההילוכים.

2. פתח מכסה מנוע - הבט פנימה, דאג שמישהו ילחץ על הקלאץ' וישחרר - אתה אמור לראות את הזרוע שמפרידה את צלחות הקלאץ' נעה. ודא שהיא נעה הלוך וחזור וכשהיא נצמדת היא נוגעת בצלחת בה היא אמורה לגעת. עשה את זה עם מנוע כבוי כמובן.

3. בתוך האוטו - גש לאיזור הדוושות, דוושת הקלאץ' נהנית מ"מכוון קלאץ' אוטומטי - הכינוי הצרפתי לחתיכת פלסטיק שמתבלה אחרי חצי שנה ואמורה לדאוג לכבל קלאץ' מתוח ומיקום דוושה תקין, ודא שהמותח תקין, שהכבל לא מסובך שם באיזה דבר, מה שאולי מונע ממנו לשחרר את הקלאץ' עד הסוף.

 

 

חזור עם תשובות

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...