Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר מנוע שמשתלב בבית ...
רעיון, עדיין יש לי את בלוק הראש מנוע של הסקודה שהיתה לי, כולה אלומיניום, אראה מה אוכל לבנות ממנה, אני מאמצע בניית הבית שלי, תודה! וזה לא צחוק, כבר שילבתי חלקים בצורה מאוד מועילה עד עכשיו! אולי מחר אצלם ואעלה? זה קשור ל-"רכב כללי"? או ל "טכני"??
פורסם
אם כבר מנוע שמשתלב בבית ...
היה לי פעם רעיון כזה, לעשות ממנוע V8 שולחן, או משני מנועים של מוטוגוצי שהיו לחבר...

 

האישה (המפקדת), שאז היתה חברה טריה, היתחלחלה מהרעיון וכמעט זרקה אותי מהבית (שלי:? )...

כיום היא מבינה לאן היא נפלה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
עוד פעם אתה מתחיל פרוייקט על מנוע שמתחבר לגלגלים הלא נכונים? יאללה יאללההההההההההההההה תן לי לעשות מה שבא לי אבא....:-P:wink:

עלה והצלח.תודה....

 

בתכנון...:

סליבים של דטרון. ??? איזה גדישה אתה מתכנן להריץ?בהתחלה אני לא גודש... נראה מה יהיה בהמשך...חבל לעשות עבודה פעמיים..... אבל כשכן אז הרבה

בוכונות JE + רינגים TOTALSEAL. לא יודע למה אתה רוצה ללכת על בוכנות FORGED למכונית כביש, אתה לא נמצא בטמפ' עבודה שלהם 95% מהזמן, סתם בלאי מיותר ויותר מדי Piston Slap... אגב הרינגים של TS יכולים להתגלות כבעייתיים (לא מנסיון אישי, אבל כמה אנשים שאני מכיר חוו איתם בעיות).

טלטלים GOLDEN EAGLE.

קראנק GOLDEN EAGLE. בקיצור כל מה שהיית צריך זה את הבלוק והראש עצמם, וגם זה בקושי :lol: שאותם מאוד קשה להשיג בארצנו...במחיר מיוחד...:thumbup:

זוג קמשפטים של WEB או SKUNK2.

וורנרים מתכונים של AEM.

שסטומים + קפיצים של WEB.

אגן שמן של mossro.

ניהול מנוע UBERDATA. :-)

 

ציפי שביט.

נתן דטנר

קו---------------------------------------

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בוגאטי

אם אתה רוצה לשים לה צי'פ יש לי מישהו שמוכר צי'פים לבוגאטי בזול לאללה...

מה קוראים אותו דניאל גרזן

כן כן, לא לא.

פורסם
אם אתה רוצה לשים לה צי'פ יש לי מישהו שמוכר צי'פים לבוגאטי בזול לאללה...

מה קוראים אותו דניאל גרזן

דניאל AS IN דניאל דניאל??? :-P

 

אתה בטוח שיש לו לווירון? :roll:

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...