Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חות דעת על סיטרואן ZX aura 1.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ממש לא "טיפה" כסף!

 

-וולקן תדרוש יישור קו רציני יותר

-סביר להניח שהבלאי גדול יותר ברוב החלקים המכנים

-האחזקה תיהיה יקרה יותר (צמיגים "נורמליים" יותר וכו'..)

-קשה למצוא אחת שמורה ואלו השמורות נמכרות מעל המחירון

-צריכת הדלק תשתנה לרעה (אולי במעט, כי גם ה-1.8 לא חסכוני)

 

בסוף זה יוצא דיי הרבה.

 

אמיר.

אני חושב בדיוק להיפך.

 

הוולקן לא אמינה בדיוק כמו כל ZX אחרת. נכון , צריכת הדלק גבוהה יותר ממנוע 1.4, אבל יחסית ל1.6 או ל1.8 ההבדל דיי זניח.

מחיר צמיגים לוולקן נע סביב 1000 ש"ח לרבעיה [ניתן להשיג גם בפחות אם רוצים], וזה נחשב- זול!

 

הבלאי לא בהכרח גבוה יותר בחלקים המכנים , משתי סיבות :

1. וולקן היא מכונית משפחתית בבסיסה , וככזאת קנו אותה משפחות.

2. בד"כ אנשים שיש להם וולקן דואגים לתקינות הרכב ולא מזניחים. [מהיכרות שלי עם לא מעט אקזמפלרים].

 

נכון, קשה למצוא אחד שמורה, אבל הדבר לא בלתי אפשרי.

פורסם

דווקא עכשיו לא ניראה לי שהרבה משפחות נישארו עם הוולקן.היא בזמן האחרון נהייתה אותו דבר כמו הסיוויק.לדעתי יהיה קשה למצוא אותה מאיזה אבא ששומר עליה.

פורסם
דווקא עכשיו לא ניראה לי שהרבה משפחות נישארו עם הוולקן.היא בזמן האחרון נהייתה אותו דבר כמו הסיוויק.לדעתי יהיה קשה למצוא אותה מאיזה אבא ששומר עליה.

חוץ מאבא שלי.. חחחח :-D

HFturbo

פורסם
אני חושב בדיוק להיפך.

 

הוולקן לא אמינה בדיוק כמו כל ZX אחרת. נכון , צריכת הדלק גבוהה יותר ממנוע 1.4, אבל יחסית ל1.6 או ל1.8 ההבדל דיי זניח.

מחיר צמיגים לוולקן נע סביב 1000 ש"ח לרבעיה [ניתן להשיג גם בפחות אם רוצים], וזה נחשב- זול!

 

הבלאי לא בהכרח גבוה יותר בחלקים המכנים , משתי סיבות :

1. וולקן היא מכונית משפחתית בבסיסה , וככזאת קנו אותה משפחות.

2. בד"כ אנשים שיש להם וולקן דואגים לתקינות הרכב ולא מזניחים. [מהיכרות שלי עם לא מעט אקזמפלרים].

 

נכון, קשה למצוא אחד שמורה, אבל הדבר לא בלתי אפשרי.

לגבי צריכת הדלק- ציינתי שההפרשים לא גבוהים כי גם ה-1.8 ה-1.6 לא חסכוניות משהו.

מחיר הצמיגים יכול להשתנות בין 1000 שקל כפי שאתה ציינת למישהו שרוצה ללכת עם הכיף שבוולקן ובאמת למעול משהו מוכר וטוב, לבין 500 שקל לאליאנס או סטאר למשל שיתאימו ל-1.4 פשוטה ואפורה.

 

נכון, הוולקן שימשה כרכב משפחתי לכל דבר, אבל כמוני-כמוך אנשים רוכשים אותה היום ל-FUN בגלל היכולת שלה, וברובם צעירים שיודעים לנצל את מה שהרכב המעולה הזה יודע לתת.

 

מכאן, שגם הבלאי יהיה גבוה יותר (משוואה פשוטה, רובם מתייחסים ונוהגים בצורה חזקה כי בכל זאת מדובר בוולקן...ואני לא מדבר על הזנחה)

 

אתה, והאקזמפלרים שאתה מכיר, לא דוגמא טובה במקרה הזה..:wink:

 

 

אמיר.

×
×
  • תוכן חדש...