Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיוויק עם רדיו דיסק: pioneer 4500

מגבר: kongo v-12 1200 שישה ערוצים.

רמקולים קומפוננט קדמיים: מורל דוטק

סאב: TSW305C

 

הבנתי בעבר מהסברים שונים בעבר בפורום כי רמקולים אחוריים לא מוסיפים כל כך

במערכת ועכשיו אני מעוניין ברמקולים אחוריים כי אני מרגיש שחסר לי ההד מאחורה

אם כן איזה רמקולים ההיתם ממליצים או אפילו קומפוננט ואם כדאי לי לחתוך מאחורה

לרמקולים בעלי קוטר גדול יותר כמו 6/9 ( כי נראה לי שאין שם קוטר גדול)

פורסם

תישמע אני הייתי ממליץ לך על רמקולים 6*9 של AUDIO LITNING 225W זה מה שעומד אצלי עכשיו עם מגבר מיסכן של CONCORD 200W וכולם שואלים אותי איזה סאב יש לי כששתי הרמקולים התותחים האלו והמגבר המיסכן הזה הם כל מה שיש לי באוטו אז תעשה את החישובים לבד

ומה שעוד יותר טוב שראיתי אותם באוטו דיפו ב400 שח

(תיבדוק שאלו 6*9 225 W כי לא בדקתי בידיוק אבל אני בטוח ב99% שזה זה)

ומילה שלי אלו הם רמקולים סוף הדרך ובמחיר כלום

פורסם
תישמע אני הייתי ממליץ לך על רמקולים 6*9 של AUDIO LITNING 225W זה מה שעומד אצלי עכשיו עם מגבר מיסכן של CONCORD 200W וכולם שואלים אותי איזה סאב יש לי כששתי הרמקולים התותחים האלו והמגבר המיסכן הזה הם כל מה שיש לי באוטו אז תעשה את החישובים לבד

ומה שעוד יותר טוב שראיתי אותם באוטו דיפו ב400 שח

(תיבדוק שאלו 6*9 225 W כי לא בדקתי בידיוק אבל אני בטוח ב99% שזה זה)

ומילה שלי אלו הם רמקולים סוף הדרך ובמחיר כלום

מחזק ומצטרף בחום להמלצה. פשוט רמקולים ניפלאים ונעימים לאוזן ממליץ לך לשמוע אותם .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יש גם את האינפטיני והסדרה הגבוהה של המק אודיו...

מה זה משנה ?

 

כל עוד אין תקציב אי אפשר לעזור....

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

פורסם

אני הייתי הולך על קומפוננט מאחורה. אבל שוב - תלוי בתקציב שלך.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...