Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

השאלה מופנית למי שמכיר את הדגם הידני של הפיאסטה דינמיק V16 מנוע ZETEC 1250 סמ"ק. רכשתי אותה לא מזמן ובדקתי את צריכת הדלק שלה במשך 3 תדלוקים. אני חייב להודות שדי הופתעתי לרעה: ליטר דלק לכל 12-13 ק"מ כמעט ללא מזגן. מהות השימוש שאני עושה באוטו: נסיעה לעבודה מרחק 17 ק"מ לכל כיוון ונסיעות בתוך העיר מדי פעם כמעט ואינני נקלע לפקקים. המנוע והרכב שמורים ומטופלים, 82000 ק"מ לדגם 98. ולכן שאלותיי הן:

1) האם זו צריכת דלק סבירה לפי הנתונים שמסרתי?

2) אם לא - איך מטפלים ואיפה? אשמח לקבל המלצות על מכונים מאשדוד ועד ת"א.

3) מהם כללי הנהיגה הנכונים לרכב כזה ע"מ לשמור אותו במצב טוב לאורך זמן.

 

תודה מראש.

פורסם

בדיקת תצרוכת דלק יש לבצע כשאתה נוסע לבד, מחוץ לעיר במהירות שיוט של כ 90 קמ"ש וללא מזגן פועל.

מכון קרבורטורים והזרקות דלק טוב באזור שבקשת הנו "הדרום-מכון קרבורטורים והזרקות דלק", הגלגל 19 א.ת רכטמן רחובות,

טל' 08-9464067 או 1-700-705-725 ובקש את שלמה או יוסי.

שפוץ וכווני הקרבורטור או טפול במע' הזרקת דלק יקטינו בודאות את תצרוכת הדלק.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה, כמה צריך לעלות כזה טיפול?

האם מתבצעת בדיקה במכון קודם לטיפול כדי לראות אם זה נחוץ בכלל או ש"פותחים ואחר כך מטפלים"?

×
×
  • תוכן חדש...