Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מזה שיש לי שמן במים,אומנם בכמות מאוד קטנה שנידבקת לדפנות אבל עדיין קיים.בוצי ניקוי רדיאטור בעבר והשמן חזק למים,ועוד פעם,בכמויות קטנות.

*הרכב לא עובר את הטמ"פ של 80 מעלות

*אין עשן לבן

*אין מים בשמן (רק שמן במים)

 

האם כל הסמפטומים האלה מעידים בהכרח על פאקונג/ראש?

אם לא מה עוד זה יכול להיות.

יש לציין שאני נוסע כך כבר מעל חודשיים (אני יודע...לא חכם במיוחד),האם זה גם מעיד על משהו?

תודה,סני.

sani

פורסם

לפי דעתי אכן מדובר בפאקונג ראש.

במנוע תקין אין אפשרות מגע בין המים לשמן ולהיפך.

כאשר כן יש מגע, ככל הנראה נפרץ אטם הראש או יותר גרוע מזה יש סדק בבלוק מנוע.

מה שכן - אבחנה של כמה מוסכים יכולה לחזק את הסיבה ללמה מופיע שמן במים ולגרום לך להסיק מסקנות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה שכן - אבחנה של כמה מוסכים יכולה לחזק את הסיבה ללמה מופיע שמן במים ולגרום לך להסיק מסקנות.

 

איתמר.

3 מכונאים אומרים שיש לפתוח את הראש כדי לדעת במה מדובר.אחד נוסף טוען שכמות השמן המזערית שיש לי במיכל האיבוי לא צריכה להתריד אותי ואין טעם לפתוח את הרש בשביל זה.

sani

פורסם

שלום.

ראשית! אים אפשר באיזה רכב מדובר דגם , שנה , נפח , וכו.

לעינינינו: לא בטוח שהבעיה נובעת מאטם ראש ,כי כאשר אטם ראש ניפרץ או נישרף בדרך כלל התופעה

היא מים בשמן ולא שמן במים.

שמן במים יכולים להיות ממיספר סיבות ,וביגלל זה אתה חייב לפרט סוג רכב עים פרטים מלאים ואיזה גיר יש.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

ראשית! אים אפשר באיזה רכב מדובר דגם , שנה , נפח , וכו.

לעינינינו: לא בטוח שהבעיה נובעת מאטם ראש ,כי כאשר אטם ראש ניפרץ או נישרף בדרך כלל התופעה

היא מים בשמן ולא שמן במים.

שמן במים יכולים להיות ממיספר סיבות ,וביגלל זה אתה חייב לפרט סוג רכב עים פרטים מלאים ואיזה גיר יש.

 

 

בברכה בני ל.גיר רגיל

פיז'ו 205 שנת 96

1400

sani

פורסם

גיר רגיל

פיז'ו 205 שנת 96

1400שלום.

האים יש נזילת שמן בחיבור אטם הראש ליד הטימינג היכן שהמיכסה פלסטיק השחור שמכסה את רצועת הטימינג מלפנים באזור סעפת היניקה?

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יש נזילה...אומנם דיי קטנה אבל היא קיימת...

איך זה קשור למערכת הקרור,שהרי שם אני רואה את שרידי השמן.שלום.

באיזור הזה יש מעבר מהמנוע לראש דרך הסתם ראש והמעבר הוא של לחץ שמן גבוה,

ובמכונית שלך זו תקלה נפוצה שהאטם ניפרץ במעבר זה והשמן אלול להגיעה למים.

כדי לתקן חייבים לפרק ראש כי המצב ילך ויחמיר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...