Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי 100 שיעורי נהיגה על אוטובוס באחת מחברות התחבצ ופסלו אותי שם לנהיגה, חברות אחרות לא מוכנות ללמד אותי בחינם בגלל הסיפור הזה כדאי ללכת למורה פרטי ולשלם לו 600 שקל לשעה? או לוותר?

כמעט ואין מורי נהיגה לאוטובוס פרטיים והמורה לא מוכן לעשות שיעורים של 40 דקות

פורסם

אם פסלו אותך אחרי שהשקיעו בך כל כך הרבה, כנראה שיש סיבה לכך סיבה טובה. חבל על הזמן, והכסף.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עם כל הכבוד והצער שבדבר - רד מזה. 

 

אם היית אומר נהג משאית אז עוד מילא - פוטנציאל לגרום לתאונת שרשרת ולהרוג קומץ אנשים, אבל אפשר גם לעבוד לילות כשהכבישים ריקים עם משאית קטנה שלא עושה הרבה נזק.

 

אוטובוסים לא נוסעים ריקים בד"כ. 50-70 איש בפנים, הרבה פעמים ילדים... זה לא איזה חלום שתוכל להגשים אם רק תאמין מספיק בעצמך, אלא בני אדם שאתה מעמיד בסיכון. אפשר היה לעצור אחרי 40 שיעורים כשזה לא הלך. 

 

במקום להמשיך להתעקש ולשרוף כסף, הייתי ממליץ לשקול הסבה מקצועית למכונות חקלאיות. הרבה יותר קל לקבל רשיון, לא נראה לי שיש מחסור בעבודה, ולכסות שדה אחר שדה עם מחרשה או קומביין זה תענוג איטי ורגוע שמעטים בעולם הזה זוכים לחוות. 

 

לחלופין - מה בדבר עגורן או מנוף נייד כלשהו? יש פה שרשור שלם של בחור שהלך לעשות את זה, ואני די בטוח שחייו אינם קשים יותר מאלו של נהג אוטובוס בישראל. בקיצור, יש לך אלטרנטיבות. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

רק להבין, אחרי שהחברה משקיעה בבן אדם מאה שיעורים לצורך העניין , ובסוף היא מחליטה שהוא לא כשיר מאיזה שהיא סיבה, הוא צריך לשלם את כל השיעורים למפרע?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

 לא סביר שיחייבו על השיעורים במצב הנתון.

 

חברת האוטובוסים מכשירות נהגים בתמורה לחתימה על חוזה לעבוד אצלן לתקופה.

 

למשל הוצאת רישון על חשבון החברה וחתמת  חוזה ל 3 שנים, לאחר חודש עזבת - יכולים לחייב אותך על מה שהשקיעו בך לפי החוזה. כי יצאת עם רישיון שלא שילמת עליו ותלך לעבוד במקום אחר.

 

אבל אם לא הגעת לרישיון ולא התחלת לעבוד - זה לא סביר שייחיבו אותך כיוון שהרישיון ועבודה בחברה אחר כך היו מטרה משותפת של החברה ושל העובד ואם אין רישיון אז המטרה לא הושגה והחוזה לא הופר.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, M H כתב:

רק להבין, אחרי שהחברה משקיעה בבן אדם מאה שיעורים לצורך העניין , ובסוף היא מחליטה שהוא לא כשיר מאיזה שהיא סיבה, הוא צריך לשלם את כל השיעורים למפרע?

חייבו אותי רק על הקורס עיוני 3500 השיעורים לא

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 18 שעות, NAPOLEON כתב:

אם אפשר לשאול, כמה טסטים ביצעת ועל מה נפסלת? ומה הקושי העיקרי שלך?

פסלו אותי בטסט פנימי, פעם אחת נגיעה במדרכה וצורך בתיקון ברוורס בכיכר קטנה מאוד עם עמוד חשמל על המדרכה

פורסם

ומה הקושי העיקרי שלך? אם בתפיסת מרחב (נגיעה רבה במדרכות / התקרבות לרכבים אחרים) אתה בבעיה. אפשרי ללמוד את זה אבל קשה מאוד, ובאוטובוס זה עלול להיות קטלני.

אם משהו אחר, אנא הרחב. 

בתאריך 6.3.2026 בשעה 16:14, Alloytoy כתב:

עשיתי 100 שיעורי נהיגה

 

פורסם

נשמע שזה לא בשבילך

100 שיעורים ואחרי נכשלת מספר פעמים גם אף חברה אחרת לא רוצה לקחת אותך אז אולי באמת כדאי לוותר. 

נתנו לך פה רעיונות מעניינים במקום

פורסם
לפני 13 שעות, NAPOLEON כתב:

ומה הקושי העיקרי שלך? אם בתפיסת מרחב (נגיעה רבה במדרכות / התקרבות לרכבים אחרים) אתה בבעיה. אפשרי ללמוד את זה אבל קשה מאוד, ובאוטובוס זה עלול להיות קטלני.

אם משהו אחר, אנא הרחב. 

 

 

לפני 6 שעות, Stangg כתב:

נשמע שזה לא בשבילך

100 שיעורים ואחרי נכשלת מספר פעמים גם אף חברה אחרת לא רוצה לקחת אותך אז אולי באמת כדאי לוותר. 

נתנו לך פה רעיונות מעניינים במקום

אין קושי, הטעויות שביצעתי אלו טעויות שגם קורות לנהגים בקו נסעתי באוטובוסים כמה פעמים בחיי

פורסם
לפני 7 שעות, הרקוליטו כתב:

אני לא מבין את חברת האוטובוסים, אי אפשר לזהות אחרי עשרים שיעורים את היכולות של הנהג?

צריך למשוך אותו מאה שיעורים או שזאת ההשפעה של מחסור בנהגים.

 

אני מנחש שמדובר בפס יצור עם מורים מתחלפים וללא בקרה מרכזית שוטפת. יתכן שבחברה הנ"ל הלימוד הוא במיקור חוץ, ולקבלן אין אינטרס להיות יעיל כל עוד לתלמיד לא אכפת להמשיך.

 

אישית, החלפתי שלושה או ארבעה מורים במהלך הלימודים לרשיון המשאית שלי, ובד"כ 5-10 שיעורים עם כל אחד הספיקו כדי להבין שזה לא מתקדם. כנראה שלפות"ש לא היה בסיס להשוואה והוא הניח שככה זה אצל כולם, גם כשפעמוני האזהרה כבר היו אמורים לצלצל.

 

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

 

אני מנחש שמדובר בפס יצור עם מורים מתחלפים וללא בקרה מרכזית שוטפת. יתכן שבחברה הנ"ל הלימוד הוא במיקור חוץ, ולקבלן אין אינטרס להיות יעיל כל עוד לתלמיד לא אכפת להמשיך.

 

אישית, החלפתי שלושה או ארבעה מורים במהלך הלימודים לרשיון המשאית שלי, ובד"כ 5-10 שיעורים עם כל אחד הספיקו כדי להבין שזה לא מתקדם. כנראה שלפות"ש לא היה בסיס להשוואה והוא הניח שככה זה אצל כולם, גם כשפעמוני האזהרה כבר היו אמורים לצלצל.

 

התחלת על C1 ופרשת?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...