Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 שנת 2022 לא נפתחת ולא מתניעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י IsraCar,

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, matthias כתב:

חיכיתי כ-15 דקות כדי לתת לבוסטר להטעין את המצבר,

למיטב הבנתי הבוסטר לא אמור להטעין את המצבר אלא לספק לו אקסטרה מיץ, לתת לו "בוסט" (מכאן שמו) כדי לעמוד בעומס הנדרש מהתנעה. 

לדעתי ההמתנה שעשית פשוט רוקנה את הבוסטר אבל לא עשתה הרבה למצבר. 

נסה פשוט לחבר את הבוסטר- ולהניע בלי להמתין. 

אחרי שביררת איפה יש מצבר חדש במחיר סביר וקרוב אליך ותוכל לנסוע לשם לרכוש אחרי שהנעת... 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

 

@matthias

תעדכן בבקשה מה יצא בסוף.

מעניין לשמוע.

 

הייתה לי הרגשה שהבוסטר לא יעזור לבעיה הספציפית שלך.

נסיתי לומר את זה, בתגובה השניה שלי.

בכל מקרה, טוב שקנית, שיהיה למקרים אחרים.

כאשר המצבר פחות גמור, או כדי לעזור לאחרים בדרכים ובחניונים.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • רעיון טוב! 2
פורסם

הצלחתי!!!

חיברתי את המינוס של הבוסטר למינוס של המצבר במקום להארקה.

לא היה לי זמן לחכות, אז אחרי כחצי דקה הפעלתי את הבוסטר, ובניגוד לנסיונות הקודמים לא רק הקודן חזר להאיר אלא גם חלק מהנורות על הלוח (חגורה, דלת פתוחה). ניסיתי להתניע וזה עבד!

נראה ש @ברווז צדק, אפשר לחבר את הבוסטר וישר להתניע. משום מה בכל ההסברים שראיתי אמרו שאם המצבר מרוקן לגמרי צריך לחכות כ-15 דקות כדי שייטען.

 

שכחתי לכתוב את זה אתמול, אבל בין כל הנסיונות גיליתי שהכפתור של האורות המהבהבים לחוץ.

כנראה נלחץ בטעות ונשאר ככה יום-יומיים עד שהמצבר התרוקן.

 

בתאריך 10.2.2026 בשעה 19:05, גולדן191 כתב:

לא הלכת מהקל לכבד

קודם מחליפים מצבר, מצבר עד הבית שמגיע עם מישהו שמחליף לך

כנראה שיסתדר

 

לדעתי אם אפשר לתקן זה תמיד עדיף על להחליף.

אם הייתי ישר רץ להחליף מצבר לא הייתי לומד שצריך לחבר את הבוסטר למינוס במקום להארקה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בוסטר התנעה כשמו כן הוא, מיועד להתנעה... מי אמר לך לחכות? מחברים מתניעים לזה זה מיועד

יש משהו אחר שזה נועד להטעין מצבר גמור זה טעינה איטית בחיבור לחשמל בדר"כ 

בכל מקרה שמח שהצלחת

עריכה אחרונה על ידי high way
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 8.2.2026 בשעה 01:01, IsraCar כתב:

בדוק שלא שכחת אורות דולקים למשך שעות רבות. (מה מצב כפתור האורות?)

 

אז הוא למעשה עלה על הבעיה כבר בהתחלה,מגיע לו פירגון ״כפיתרון״ לבעיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, matthias כתב:

משום מה בכל ההסברים שראיתי אמרו שאם המצבר מרוקן לגמרי צריך לחכות כ-15 דקות כדי שייטען.

 

לא ראיתי הסבר כזה בחיים. תמיד חשבתי שבגלל וכתוב על בוסטר נניח 12V 600A שהם 12 וולט ו 600 אמפר, הוא יכול לתת מכה של כ 7 קילו וואט למצבר וזה יתניע. לא חשבתי שיש בכלל אופציה להשאיר מחובר?

בוסטר זה לא מטען מצברים, זה מכשיר שיודע לתת "מכה" (12 וולט כפול 600 אמפר הם כ 7 קילו וואט)

 

ואכן, IsraCar צדק, ובבקשה תסמן לו "פיתרון".

 

אני לא מאמין שהמצבר שלך ימשיך לחיות הרבה בהמשך כי גם אצלי המצבר החזיק רק מ 2022 עד 2026 (כמעט) 

אמנם הותקן ב 2020 אבל הרכב ישב בחניון עד קיץ 2022 והותנע רק פעם בשבוע ונסעו בו ממש מעט, אולי 200 ק"מ בשנה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

בוסטר לא אמור להשאר מחובר למצבר לכמה דקות.

ברוב הבוסטרים יש מנגנון הגנה שינתק זרם במידה ויהיו מחוברים לאורך זמן.

  • אהבתי 1

.

פורסם

תכלס ברכב מודרני הדבר היחיד שיכול לגמור מצבר ולא מתנתק אוטומטי, הוא רק אורות חירום..

כיוון מעניין (יתכן ולא הלך מצבר)

משתדל לעזור

פורסם
לפני 4 שעות, Camaro 92 כתב:

אז הוא למעשה עלה על הבעיה כבר בהתחלה,מגיע לו פירגון ״כפיתרון״ לבעיה.

אכן צדק, סימנתי.

תודה לכולם.

הרכב בכל מקרה אמור לעבור טיפול שנתי בחודש הקרוב אז יבדקו במוסך גם את המצבר על הדרך.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, PASHUT כתב:

יתכן ולא הלך מצבר)

בהחלט יתכן ואפילו בסבירות גבוהה שהמצבר רק נפרק ויכול לתפקד היטב לאחר טעינה עוד תקופה ארוכה ולא ״מת״ לגמרי בשלב זה.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...