Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוג צמיגים קדמיים ל-BYD אטו 3 (101V - 235/50/18)


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלומות, 

הגיע הזמן להחליף זוג צמיגים קדמיים לרכב. 

כרגע נועל 4 פאלקנים ZE310 (ללא R בסוף). 

הזוג האחורי עדיין בשרני, הזוג הקדמי כבר עשה את שלו (60 אק"מ). 

מבחינת תקציב הגיעו לגמר שלישיית צמיגים. 

חביב הפורום (עם כוכבית) - פאלקן ZE310R. 

מצא חן בעיני - KLEBER DYNAXER. 

ועוד משהו במבצע במחיר זהה לקודמים - גודייר איגל ספורט. 

 

הרכב שלי הוא לא ספורטיבי... ואני לא משתולל בד"כ, כן חשוב לי אחיזת כביש טובה מאוד (עכשיו בגשם - תענוג) ושקט / נוחות בנסיעה. 

הפאלקן עם סיומת R מקבלת ציון באחיזת כביש 70, וברעש -40. 

הקאלבר מקבלת ציון אחיזת כביש 100, ורעש - 70. 

(נתונים מאתר טיירס4יו)

 

על פניו לקאלבר יש נתונים הרבה יותר טובים, אך ההמלצה הרווחת פה היא על הפאלקן, 

למה? יש למישהו נתון רע על הקאלברים?

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

  • פיתרון
פורסם (נערך)

תתעלם מהציונים האלו. לא ממש שווים משהו לטעמי. 

 

מאחר ואתה משאיר שני צמיגים של פאלקן, הייתי ממליץ בגדול להישאר איתם. אפילו שכנראה מדובר בדגם עם R בסוף (וקוד מהירות W ולא V). כמובן שצריך לבדוק זמינות מלאי לכל דגם שהוא. 

 

להבא, בצע הצלבת צמיגים מדי תקופה, כדי לאחד את השחיקה בין הציר הקדמי לאחורי, ואז תחליף 4 צמיגים במכה. כשיבוא היום, יהיה אפשר להמליץ בלב שלם (😉) על תחליפים אחרים. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, Tom_22 כתב:

אפילו שכנראה מדובר בדגם עם R בסוף (וקוד מהירות W ולא V)

אני רואה שהוספת הערה על קוד מהירות. 

גם הפאלקנים שיש לי עכשיו הם בקוד W, ציינתי V לפי הנתונים ברישיון רכב, שלא יציעו לי משהו פחות מזה.

לפני שעה, Tom_22 כתב:

להבא, בצע הצלבת צמיגים מדי תקופה, כדי לאחד את השחיקה בין הציר הקדמי לאחורי

מכות עם הפאנצ'ר מאכער שלי, הוא לא רצה לעשות את זה גם בתשלום, התעצל. 

"בשביל מה צריך, אני ברכבים שלי בחיים לא עושה את זה". 

 

ללכת לאחד שלא קניתי ממנו ואני גם לא מתקן אצלו - מרגיש לי לא נעים.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, לב טוב כתב:

ללכת לאחד שלא קניתי ממנו ואני גם לא מתקן אצלו - מרגיש לי לא נעים.

אם אתה מוכן לשלם? מה הבעיה?!

 

האם יש טיפול תקופתי לרכב במוסך?

אם כן, גם זו הזדמנות לבקש שיעשו זאת.

 

וכמובן, אפשר לעשות גם לבד 😉

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, Tom_22 כתב:

האם יש טיפול תקופתי לרכב במוסך?

אם כן, גם זו הזדמנות לבקש שיעשו זאת.

לא חשבתי על זה, 

יותר ריאלי מהאופציה השלישית...

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...