Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרוץ מכוניות הפלסטיני הראשון.

 

http://news.walla.co.il/?w=//730061

 

מתי אצלנו?

יהיה נחמד לראות את בני בייקר עם האלקמינו שלו משאיר לי אבק עם האסקורט.....

 

משה.

בטח היו הרבה אימברזות טרובו.עם סבויילרים והכל P:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

מה זה משנה איזה רכבים יהיו.

 

העיקר שיהיו כבר מירוצים שיוסיפו לתרבות המוטורית העלובה בארץ. ובמקום לחפש איך להילחם בבעלי הספוילרים ולתת להם דוחות על ספוילר כזה או אחר בטענה שזה שינוי מבנה אז יעסקו בעיקר. חקיקה שתאפשר מירוצים מסודרים.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
מה זה משנה איזה רכבים יהיו.

 

העיקר שיהיו כבר מירוצים שיוסיפו לתרבות המוטורית העלובה בארץ. ובמקום לחפש איך להילחם בבעלי הספוילרים ולתת להם דוחות על ספוילר כזה או אחר בטענה שזה שינוי מבנה אז יעסקו בעיקר. חקיקה שתאפשר מירוצים מסודרים.

חס וחלילה!:shock: ואיך המדינה תגנוב מאיתנו כסף באופן "החוקי", אם לא יתקרצצו אלינו על כל שטות ?? כמה כסף מדינה מקבלת מכל כנס על כל ספויילר הלא חוקי כזה? -תחשוב קצת על המדינה, לא על האנשים הקטנים שחיים בה, וסובלים! :-P :-P

 

- האמת, זה היה אמור להיות מצחיק, לו לא היה כ"כ עצוב ונוגע בנו......

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מרוץ מכוניות הפלסטיני הראשון.

 

http://news.walla.co.il/?w=//730061

 

מתי אצלנו?

....

 

משה.

אל תדאג, מירוץ המכוניות הפלשתיני יהיה אצלנו בקרוב.

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
מה זה משנה איזה רכבים יהיו.

 

העיקר שיהיו כבר מירוצים שיוסיפו לתרבות המוטורית העלובה בארץ. ובמקום לחפש איך להילחם בבעלי הספוילרים ולתת להם דוחות על ספוילר כזה או אחר בטענה שזה שינוי מבנה אז יעסקו בעיקר. חקיקה שתאפשר מירוצים מסודרים.

הבעיה עם הספורוט המוטורי בארץ היא שאין מי שמוכן לבטח אותו,ומה נכנסים לעניין החוקיות.

בכל אופן שיהיה פה ספורוט מוטורי רק שתדע שהמצב לא יהיה ורוד כלכך ורק המעמד העליון יוכל להשתתף בו,ככה שלאזרח הקטן זה לא ישנה הרבה והוא ימשיך לעסוק בספורוט המוטורי כלא חוקי.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

שטויות במיץ עגבניות אתה כותב בלי לברר, כשיהיה ספורט מוטורי חוקי יהיה ביטוח (הוא כבר קיים)

 

ובעולם כל זב חוטם מתחרה? יהיה לך כסף תתחרה, אין לך? לא תתחרה.

מירוצי מכוניות

פורסם
שטויות במיץ עגבניות אתה כותב בלי לברר, כשיהיה ספורט מוטורי חוקי יהיה ביטוח (הוא כבר קיים)

 

ובעולם כל זב חוטם מתחרה? יהיה לך כסף תתחרה, אין לך? לא תתחרה.

תתפלא אני כן ביררתי ואני כן בעסקי האופנועים אז ככה ש...

אמרתי שכרגע אין ביטוח וברור שיצא חוק מוטרי יהיו חברות ביטוח שיהיו מחוייבות לבטח את העסק.

וחוץ מזה תקרא את מה שכתבת אם יהיה לי כסף?! נו במה זה שונה ממה שאמרתי?

אם תקרא תרפרף טיפה בהצעת החוק ודאי תראה שכלי רכב תחרותי לא יוכל לשרת ככלי תחבורה וכלי רכב שמשמש ככלי תחבורה לא יכול להתחרות.

אז אם יש לך 100 אלף+ לבזבז על כלי רכב שישמש רק לתחרויות אז שיבושם לך כי להרבה מאוד לא יהיה.

חג שמח

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

אם יש לך 100 אלף+ לבזבז על כלי רכב שישמש רק לתחרויות אז שיבושם לך כי להרבה מאוד לא יהיה.

חג שמח

 

יש מה שנקרא ספונסרים.

אנשים שאתה מדביק מדבקות שלהם על הרכב והם ממנים לך חלק מההוצאות אם לא הכול...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
הבעיה עם הספורוט המוטורי בארץ היא שאין מי שמוכן לבטח אותו,ומה נכנסים לעניין החוקיות.

בכל אופן שיהיה פה ספורוט מוטורי רק שתדע שהמצב לא יהיה ורוד כלכך ורק המעמד העליון יוכל להשתתף בו,ככה שלאזרח הקטן זה לא ישנה הרבה והוא ימשיך לעסוק בספורוט המוטורי כלא חוקי.

יותר מזה- גם היום, מה שניקרא "ספורט המוטורי הלא-חוקי"- זה בעיקר למי שיש לו כסף, כי, תגידו מה שתגידו, אבל גם אימפרזה טורבו, שמשופרת בצורה רצינית ומתקלקלת בערך אחרי כל תחרות כזאת, ותיקונה עולה ימבה כסף, לא כל "אדם מהשורה" יכול להחזיק! וגם אופנוע כבד "רציני"(לפחות, חדש). אבל אין מה לעשות- ככה זה בחיים! היתרון היחידי של "חוק המוטורי"- זה, שיהיה לאנשים שאוהבים את זה, מה לראות! וזה כבר שווה המון!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
יותר מזה- גם היום, מה שניקרא "ספורט המוטורי הלא-חוקי"- זה בעיקר למי שיש לו כסף, כי, תגידו מה שתגידו, אבל גם אימפרזה טורבו, שמשופרת בצורה רצינית ומתקלקלת בערך אחרי כל תחרות כזאת, ותיקונה עולה ימבה כסף, לא כל "אדם מהשורה" יכול להחזיק! וגם אופנוע כבד "רציני"(לפחות, חדש). אבל אין מה לעשות- ככה זה בחיים! היתרון היחידי של "חוק המוטורי"- זה, שיהיה לאנשים שאוהבים את זה, מה לראות! וזה כבר שווה המון!
ספורט מוטורי זה כסף... נכון... אבל, אל תישכח ענפים של ספורט מוטורי שנולדו מתוך המצב הזה של "אין לי 100K$ לאוטו, אין לי גם כסף לצמיגים שהולכים כל מרוץ, אין לי כסף אפילו לדלק!!!"

מכאן נולדו ענפים כמו "מרוצי מכסחות הדשא"...

טוב, שניה לעצור את הצחוק, תודה...

הספורט הזה, נולד באנגליה ע"י כמה חברים שרצו ספורט מוטורי אבל לא היה להם כסף. מה עשו, ברגע של הארה (וכמה כוסות בירה) הם החליטו לעשות מסלול ולינסוע בו עם המכסחות שלהם (מכסכות שדומות לטרקטור, דבר די נפוץ באנגליה). תוך כמה שנים הפך הדבר המוזר הזה מבדיחה של כמה חבר'ה לענף שמגלגל הרבה כסף... ועדיין, ניתן להישתתף בצורה חובבנית, להשקיע כמה מאות דולרים ולידהור עם מכסכת דשא... :wink:

 

בואו לא נירתום את הסוס לפני העגלה... קודם צריך לבנות את העגלה...

קודם יהיה החוק, אחרי זה, ניתארגן על גרוטאות ישנות מפחי האשפה, 205 ישנות, פיאסטות, פיאטים וכו' ונתחיל לנסוע איתן...

 

עד אז, מעסלמה!!!! (ותחזיקו אצבעות!)

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אתם יודעים, במה באמת הייתי רוצה להישתתף (וכנראה, שזה לעולם לא יקרה כאן, כי את זה בטוח אף אחד לא ירצה לבטח)- במרוץ מכוניות , שמכסחות אחת את השניה- זה, ללא כללים, לא יודע, מה השם "המדעי" לזה! זה, שמשתתופת בו רק "גרוטאות", שבסוף הופכות לעוד יותר גרוטאות:twisted:

 

אבל מה הסיכוי, שמשהו כזה יאשרו בארץ, אם המרוץ של המיקצוענים במסלול לא רוצים עדיין לאשר?:?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אתם יורים בכל הכלים רק מה ?לא למטרה

 

אחד כבר יודע שזה 100k לרכב ,השני כבר בירר שאין ביטוח השלישי חושב שזה ספורט לעשירים

תעצרו!!

אופנועים? מי שמחזיק אופנוע כביש או שטח חוקי יוכל להשתתף בכל מירוץ חוקי לנקות את האופנוע

ולחזור הביתה אחרי אורגזמה מוטורית עד כאן בסדר?

מי שירצה בעתיד לקנות אופנוע רק לצורך מירוצים ישלם מכס מופחת ולא יוכל לרכב להנאתו בכביש

הוגן? (הרוכב יצטרך לעמוד בקריטריונים שתציב לו ההתאחדות ואישור הרשות) שלא יהיה "אוונטות"

מה אתם מייללים?

את זה דוחפת עמותת נהגי המירוצים שבכלל מריצה את החוק והתחילה רק דרך מכוניות.

אח"כ התווספו עמותות האופנועים התחרותיים לנושא.

תפרגנו זה לפחות לא עולה 100k

בכל שאלה אמיתית ולא צינית אני פה לענות בצורה הכי נכונה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם
ספורט מוטורי זה כסף... נכון... אבל, אל תישכח ענפים של ספורט מוטורי שנולדו מתוך המצב הזה של "אין לי 100K$ לאוטו, אין לי גם כסף לצמיגים שהולכים כל מרוץ, אין לי כסף אפילו לדלק!!!"
אל תדאג תמיד ימשיכו עם הנוהל של היום ולפי דעתי תפתח ליגה של "חובבנים" ככה שבשבילי בכל אופן לא ישתנה הרבה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...